לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #9  
ישן 08-10-2005, 15:17
  frost_force frost_force אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.06.05
הודעות: 2,185
הסבר קצר
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי Elad92 שמתחילה ב "זה לא עבד :("

true ו false הם ערכים אפשריים לסוג של משתנה הנקרא BOOLEAN.
ישנם 3 סוגים של משתנים: string, boolean, number.
string = מחרוזת של תוים, בהם כלולים כל מיני תוים. במקרה של מחרוזת, המחשב מתיחס לכל תו באותו אופן, לא משנה אם הוא אות או מספר. משתנה מחרוזת, מגדירים כך:
קוד:
myStr="your text"; trace(mySTR);

myStr הוא שם המשתנה, הפקודה trace, מקפיצה הודעה בהרצה, במקרה הזה היא תריץ את תוכנו של המשתנה שהגדרנו.

שים לב! בהגדרה של מחרוזת, חובה לשים גרשיים, או שהוא יתיחס לערך כמו למשתנה אחר.
בפקודת הקפצת החלון, לא כתבנו גרשיים, לכן הוא יחפש משתנה בשם myStr, ויכתוב את תוכנו. אם היינו כותבים גרשיים, הוא היה מקפיץ חלון אם הטקסט myStr

number = מספר. משתנה בעל ערך מספרי ממשי כל שהוא. ממשי הכוונה: מספרים עשרוניים, שלילים, וחיוביים.
מגדירים אותו כך:
קוד:
myNumber=45; trace(myNumber+5);

בהרצה, הוא יפלוט חלון בו יהיה כתוב 50, מפני שהוספנו 5 לערך של המשתנה שהגדרנו, והצגנו אותו על המסך.

שים לב! לא כתבנו גרשיים במשפט ההשמה, לכן זהו מספר. אם היינו שמים גרשיים, הוא היה מתיחס למספר כמחרוזת.

ואחרון- bolean. משתנה בוליאני יכול לקבל שני ערכים, true ו false.
הגדרה של משתנה:
קוד:
myBoolean=true; trace(myBoolean);

המחשב יפלוט הודעה שכתוב בה true.



בדיקה אם איפים:
מחרוזת:
קוד:
if(myStr=="some text"){ trace("ok"); }

שים לב שבבדיקה השתמשנו בפעמיים סימן =. מפני שזו בדיקה, ולא השמה.

מספר:
קוד:
if(myNum==5){ trace("your number is "+myNum); }

פה, בפקודת הפליטה, רשמנו מחרוזת, ושירשרנו עליה שם של משתנה בעזרת הסימן +


בוליאן:
קוד:
if(myBoolean==true){ trace("your bulean is equal to "+myBoolean); }

אם לא הבנת משהו, תשאל.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 08-10-2005, 15:40
צלמית המשתמש של coolroy
  משתמש זכר coolroy coolroy אינו מחובר  
מנהל פורום פלאש
 
חבר מתאריך: 04.03.05
הודעות: 5,834
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי Elad92 שמתחילה ב "וואי באמת תודה רבה לשניכם!"

אפשר אבל אם תעשה את שלושתם ביחד מה שייצא זה האחרון שנקבע,



קוד:
a = "Thank you"





עכשיו MC לא יכול להיות משתנה, אבל אתה יכול לתת לו instance name ולקרוא לו, למשל קראת לו MyMC (בצד שמאל למטה ב proporties לאחר שאתה לוחץ לחיצה אחת על המוביקליפ - מסמן אותו), אתה יכול לקרוא לא עם כל מיני פקודות עכשיו נגיד:




קוד:
MyMC.play() MyMC.stop()



ואל תשכח שאתה צריך לכתוב את הנתיב של זה אם הנתיב אינו הנתיב שלך, לדוגמא אם יש 2 מוביקליפים על הבמה ואתה ל MyMC מתוך המוביקליפ השני, ו MyMC נמצא על הבמה ולא בתוך מוביקליפ אחר, אם תכתוב על המוביקליפ שממנו אתה קורא לו:


קוד:
onClipEvent(load) { MyMC.play() }



זה יחפש את MyMC בתוכו ולא על הבמה לכן אתה צריך לתת לו את הנתיב המלא:





קוד:
onClipEvent(load) { _root.MyMC.play() }




כמובן שאם אתה נותן לעוד מוביקליפ שבתוכו instance name אחר, למשל MyMC2, כך תכתוב את נתיבו:



קוד:
_root.MyMC.MyMC2




וכך הלאה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:43

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר