10-10-2005, 13:26
|
|
|
חבר מתאריך: 15.09.05
הודעות: 96
|
|
לא מסכים איתך
אומנם יש עדיפות כלשהי ללוגואים של 2-3 צבעים ללא אפקטים (מכיוון הם בדר"כ מעלים את מספר הגוונים), העדיפות נובעת מ-2 סיבות:
1. כדי שהלוגו יישמר גם כשמקטינים לצרכים שונים: כרטיס ביקור לדוגמה.
2. כדי שהלוגו יהיה ברור גם בשחור לבן: כאשר משתמשים בפקס לדוגמה.
למרות זאת, יותר ויותר חברות בזמן האחרון בוחרות בלוגו צבעוני עם שלל אפקטים (איו דוגמה טובה יותר מהלוגו של קשת), מכיוון שהם הצליחו להגיע למצב שהוא ימשיך להראות טוב כשמקטינים אותו.
בנוגע לשימוש בפקס? הוא פוחת ופוחת... היום העולם עובר לדוא"ל/ פקסים צבעוניים.
בכל מקרה, זה מטעה להגיד "שלוגואים אמורים להיות לא יותר מ3-4 צבעים, שגם זה הרבה מאוד וובלי אפקטים, פשוט שטוחים."
יום טוב, אסף
|