17-10-2005, 19:14
|
|
|
חבר מתאריך: 27.03.04
הודעות: 2,558
|
|
1G הוא הכוח שכרגע אתה (לא) מרגיש
הכוח שפועל עלייך כרגע (בהנחה שאתה לא גולש באינרטנט מתוך כסא רקטי) הוא 1G, כלומר כוח הכבידה כפול 1.
במטוסי נוסעים ייתכן מצב בזמן טיסה רגילה (למשל בהאצה להמראה, כיסי אוויר, בלימה על הקרקע וכו') של כוח גדול יותר, לדעתי לא יותר מ 2.5, וגם פה יש לזכור שמדובר בד"כ בפחות משנייה, ולא בלחץ ממושך. זה לא מסוכן, ואפילו כיף.
לא יודע עד כמה הדבר קורה בזמן טיסה במטוסים הגדולים, כבדים ויציבים יותר, אבל במטוסי תובלה בינוניים וקטנים- זה בהחלט אפשרי.
אבל גם מטוס גדול ידגים עלייך כוח ג'י בכל פעם שהוא ינחת ויפעיל את הבלמים/מהפכי דחף.
להשוואה למשל, ברכבת הרים טובה אפשר להגיע ל 3.5 ג'י (שמעתי על כאלה גם עם 4, אבל אני מניח ששם באמת מקפידים מי נכנס ומי לא).
הקשקושים ש giottospot חירטט לא נכונים או לא קשורים לנושא (לדוגמא ה 747 שהוא הזכיר) והייתי ממליץ להתעלם מהם כליל.
אני די בטוח שפה ובפורום צבא ובטחון כבר היו די הרבה הסברים בנוגע לכוחות ג'י, שווה להריץ חיפוש
נערך לאחרונה ע"י ohadbx בתאריך 17-10-2005 בשעה 19:17.
|