לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #8  
ישן 28-11-2004, 22:24
צלמית המשתמש של Rutasashi
  Rutasashi Rutasashi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.10.04
הודעות: 1,341
ניסיתי את זה
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי ASHVAK שמתחילה ב "אוקיי... אז ככה: (הרעיון:)"

אל תשתמש בנוסחאות בפיזיקה האלה... זה ישגר אותו במקום להזיז אותו או סתם יעשה שטויות בגלל ש 00 נמצא בצד שמאל למעלה והt מאוד בעייתי שם כמו גם ה V....

כדאי לך לעשות 2 משתנים xspeed ו yspeed שתמיד תשנה אותם ותמיד אחרי כל פריים (onEnterFrame) תעשה שהתולעת תזוז לפי המהירויות
את המהירויות תשנה איך שאתה רוצה
אם אתה רוצה תאוצה אז תוסיף gravity ותעשה שכל פעם שאתה באוויר אז yspeed יהיה yspeed-gravity

זה יפעל יותר טוב
(אם הצלחת להבין את מה שאמרתי בכל מקרה בהצלחה)
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 14-12-2004, 02:26
  ASHVAK ASHVAK אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.06.03
הודעות: 247
אדמה דימנית+פיצוצצים+תוספות קטטנות.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ASHVAK שמתחילה ב "משחק - [בתהליך] (בנתיים רק הממשק, רעיונות?)"

https://2004-uploaded.fresh.co.il/2...4/42182500.html


ציטוט:
dorkiaa12איך למשל עשית שהטיל יעוף לפי המכוונים?
או איך בכלל עשית את המכוונים עצמם?
המכוונים זה בעצם כפתורים ב'מסק' של משולש.
התנועה שלהם נעה לפי התנאים (שמאלה/למעלה/ימינה/למטה):
קוד:
on(press) { startDrag("btnDrag",false,0, 50, 0, -50); } on(release) { stopDrag(); DragY = this.btnDrag._y+50; }
[ה 50 אומר מה הגבול שהכפתור יכול לרדת]
ואז לפי ה Y של הכפתור משתנה שקשור לתאוצה של הטיל גדל/קטן, ואז יש שינוי בטיל.
ציטוט:
dorkiaa12אגב, מאיפה למדת את כל זה?
אני לא מתעצל לקרוא את דפי העזרה של התוכנה (F1)....
ציטוט:
Rutasashiאבל כשאני חושב על זה יותר ויותר ניראה לי שהמשחק הולך להיות איטי מאוד

יותר מדי MCים... יותר מדי קוד (יש קוד לכל MC של ריצפה...)

אז אולי כדאי לך ללמוד ++C ולעשות את זה שם? זה ייראה פחות טוב (לא ווקטורי...) אבל זה יפעל מהר
אני תוהה אם כדאי גם לי ללמוד לתכנת אנימציות ב ++C....... רק בגלל המהירות
אחרי שכבר התחלתי את כל התהליך אין סיכוי שאני מפסיק באמצע. חוץ מזה כבר ראיתי ועשיתי דברים הרבה יותר "כבדים" מזה. מקסימום נקצץ בפונקציות...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #20  
ישן 14-12-2004, 02:34
צלמית המשתמש של Rutasashi
  Rutasashi Rutasashi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.10.04
הודעות: 1,341
לא אמרתי לך להפסיק באמצע
בתגובה להודעה מספר 19 שנכתבה על ידי ASHVAK שמתחילה ב "אדמה דימנית+פיצוצצים+תוספות קטטנות."

"
אחרי שכבר התחלתי את כל התהליך אין סיכוי שאני מפסיק באמצע. חוץ מזה כבר ראיתי ועשיתי דברים הרבה יותר "כבדים" מזה. מקסימום נקצץ בפונקציות...
"
ד"א ממש יפה האדמה המתפוצצת!!!!! תיכנות גדול! וזה אפילו לא זז לאט (בינתיים)
תמשיך ככה

ד"א אילו דברים "כבדים" יותר עשית? אתה יכול לעלות אותם בשביל לראות?

ואפילו עוד ד"א אחד: אפשר לראות את הקוד? אני רוצה ללמוד ממך איך למשל עשית את הרצפה חלקה, איך עשית לה קצוות בצבע אחר וכו', זה מעניין לדעת
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 14-12-2004, 13:18
  ASHVAK ASHVAK אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.06.03
הודעות: 247
קוד מקור
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ASHVAK שמתחילה ב "משחק - [בתהליך] (בנתיים רק הממשק, רעיונות?)"

ציטוט:
ד"א אילו דברים "כבדים" יותר עשית? אתה יכול לעלות אותם בשביל לראות?
הקובץ הswf של האדמה הדינמית למשל, שוקל בערך כ 5kb. אתר הבית שלי (שהכנתי בחופש הגדול)
שוקל יותר מ 300kb, ופוצצתי אותו במלא שטויות, נכון שיש שם גם הרבה חלקי תמונות אבל עדיין יש הרבה סקריפט שם שמתבצע בו זמנית, וזה עדיין עובד באופן סביר.





--


ציטוט:
ואפילו עוד ד"א אחד: אפשר לראות את הקוד? אני רוצה ללמוד ממך איך למשל עשית את הרצפה חלקה


פשוט מאוד: בדוגמא הקודמת (https://2004-uploaded.fresh.co.il/2...09/72051329.swf)


פשוט עשיתי שהנקודות לא ייראה (_visible=false) וזה הכל. השאר פשוט נשאר איך שהיה.


--


ציטוט:
איך עשית לה קצוות בצבע אחר וכו', זה מעניין לדעת


טוב, תתקונן, זה הולך להיות מפוצץ במיוחד!!! :


אני מניח שאתה יודע איך לשנות צבע של הקווים החיצוניים של ריבוע (או כל צורה אחרת), אז זה בדיוק ככה...


בכל מקרה הנה הקוד ([נמצא על הframe בבמה הראשית],[משמש לייצירת האדמה][mg_c זה שם הנקודות]):
-~-הקוד-~-

נערך לאחרונה ע"י ASHVAK בתאריך 14-12-2004 בשעה 13:28.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 14-12-2004, 14:31
צלמית המשתמש של Rutasashi
  Rutasashi Rutasashi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.10.04
הודעות: 1,341
אני צריך לעבור עוד קצת על הקוד
בתגובה להודעה מספר 21 שנכתבה על ידי ASHVAK שמתחילה ב "קוד מקור"

אבל את הרוב הבנתי תודה

בכל מקרה, הקוד שלך משלב תקופות שונות של פלאש (כלומר קודים של פלאש 4 עם פלאש 5 וכו')
לפלאשים יש תמיכה אחורה אבל לדעתי כדאי יותר להתמקד בשיטה אחת
למשל
קוד:
setProperty("mc_g" add i,_x, getProperty("mc_g" add i-1, _x) x) הולך ככה: _root["mc_g"+i]._x=_root["mc_g"+(i-1)]._x ?x?; (מה זה האיקס הזה שם???) וככה זה גם הרבה יותר קריא פחות מילים ארוכות משמע קוד פחות מסורבל כלומר קוד יותר קריא חוץ מזה שככה גם לדעתי יותר קל להבין מה אתה רוצה יש גם דברים פחות קריטיים שמשנים ממש קצת כמו duplicateMovieClip(mc_g,"mc_g" add i,99-i); הולך ככה: mc_g.duplicateMovieClip("mc_g"+i,99-i); חוץ מזה חשוב לדעת שיש פונקציה ממש חשובה בקשר ל DEPTH _root.getNextHighestDepth() שאני בטוח שאתה מבין מה היא עושה לפי השם שלה
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #27  
ישן 14-12-2004, 19:20
  Admiral Admiral אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.08.04
הודעות: 1,721
שלח הודעה דרך ICQ אל Admiral שלח הודעה דרך MSN אל Admiral
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ASHVAK שמתחילה ב "משחק - [בתהליך] (בנתיים רק הממשק, רעיונות?)"

הניסיון שלי לאדמה דינמית

קראתי את התגובות של Rutasashi וASHVAK ולא הבנתי למה אתם מסבכים את עצמכם. הפתרון שלי:
יש סך הכל שני MC-האדמה שנקראת mc (שהיא סך הכל ריבוע קטן וירוק) והטיל, שנקרא missile. העיקרון הוא:
הכפלתי בעזרת duplicateMovieClip את הריבוע כמה פעמים ככה שיראה כאילו יש רצפה. בFLA, עדיין יש רק ריבוע אחד, אז חשבתי שאם אני אתן לו את הפקודה "אם "זה" (this) פוגע בטיל, "זה" יעלם", כלומר:
קוד:
onClipEvent (enterFrame) { if (this.hittest(_root.missile)) { setProperty(this, _visible, "0"); } }

שמתי אנימציה בתיכנות של הטיל נופל ואז יש:
טיל נופל, וכשהוא נוגע באדמה היא נעלמת. זהו
הנה תוצאה:
https://2004-uploaded.fresh.co.il/2...14/75272271.htm
(מצטער על ה"גרפיקה"... )
אם מישהו רוצה אני אביא גם קודים של הפריים, אדמה והטיל.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #29  
ישן 14-12-2004, 21:27
  Admiral Admiral אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.08.04
הודעות: 1,721
שלח הודעה דרך ICQ אל Admiral שלח הודעה דרך MSN אל Admiral
בתגובה להודעה מספר 28 שנכתבה על ידי ASHVAK שמתחילה ב "לאא. זה לא אותו הדבר, דבר שני, יותר מידי זיכרון"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי ASHVAK
שם לב, אצלך יש X פעמים (נגיד 100) את הממובי-קליפ, שבכל אחד מהם יש סקריפט. וזה בזבוז. לאומת זאת אצלי יש רק סקריפט ראשי אחד שחוזר על עצמו בלולאת for.
לא נכון. יש לי MC אחד, שמוכפל ע"י DuplicateMovieClip, וכך גם הקוד מוכפל. יש רק MC אחד ואין לטיל שורת סקריפט מיוחד לכל MC של ריבוע, אלא לMC של הריבוע שמוכפל יש סקריפט שאם הם מתנגשים, הריבוע נעלם. מקווה שהבנת.
ציטוט:
במקור נכתב על ידי ASHVAK

דבר שני, אם תשתמש בקוביות זה אומר שתעשה שורות שורות. וזה גם בזבוז. אצלי יש משו כמו 120 נקודות קטנונת (בלי סקריפט) וכל אחת יוצרת בליטה בקרקע.
אני יודע שזה טיפשי להשתמש בקוביות, רק רציתי להמחיש את השיטה שלי, לא ליצור משהו מתוחכם...
ציטוט:
במקור נכתב על ידי ASHVAK
וע"י 'קישור' של lineTo אני יכול למלא את האמצע שחסר (מהנקודות לתחתית). ותסכים אית שזה יותר חיסכוני.
בזה אתה צודק
אם אתה רוצה, אני אצרף את הסקריפטים של הפריים, הטיל והריבוע כי לפי התגובה שלך לא הבנת אותי ממש. אתה צודק בקשר לזה שאני משתמש בריבועים שזה בזבוז, ואז האדמה לא "נגמרת יפה" בסופה, אבל רק רציתי להמחיש את השיטה ולא ליצור משהו גדול. בהצלחה עם המשחק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 14-12-2004, 23:31
צלמית המשתמש של Rutasashi
  Rutasashi Rutasashi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.10.04
הודעות: 1,341
אממ ADMIRAL
בתגובה להודעה מספר 29 שנכתבה על ידי Admiral שמתחילה ב "..."

איך אתה חושב שזה ממומש? אתה חושב שבפועל לא מתבצעים הפקודות המוכפלות ב"מקביל"?
העובדה שיש לך מלא עצמים שהם MCים עם קוד בתוכם שפועל במקביל זה גורם לאיטיות

ASHVAK בנה קוד מאוד יפה לדעתי (וגם קריא אם הוא היה טורח לשים הזחות בקובץ הקוד שנתן לי...) וגם יעיל הרבה יותר משלך...(כי כניראה הוא פשוט השקיע בזה יותר מחשבה)

ד"א ASHVAK סוף סוף הבנתי את הקוד שלך (קריאה שנייה סה"כ לא באמת לקח לי כמה ימים להבין קוד פשוט )
אז לפי מה שהבנתי יצרת נקודות ולפיהן ציירת אדמה, רק שאלה אחת ויחידה למה קראת ל groundCreate עם המטודה call ולא סתם בצורה רגילה?


וד"א אני אשמח לקבל את קוד ההתנגשות (ברשותך)

עריכה:
אהה ואיפה הערך ההתחלתי? mc_g0?
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.


נערך לאחרונה ע"י Rutasashi בתאריך 14-12-2004 בשעה 23:35.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #31  
ישן 15-12-2004, 01:44
  ASHVAK ASHVAK אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.06.03
הודעות: 247
איש על הקרקע...אממ... קמיקאזה!!!!! בההההה
בתגובה להודעה מספר 30 שנכתבה על ידי Rutasashi שמתחילה ב "אממ ADMIRAL"

https://2004-uploaded.fresh.co.il/2...15/69055043.swf

[הפקודות להליכה יצאו קצת לא טוב, אז פשוט כדי ללכת תלחצו הרבה פעמים...
אגב, בעיה חמורה!:
שימו לב שכאשר עושים בקע גדול בקרקע ונגיד שהאיש נכנס הולך לצדדים של ההר , אז הוא נכנס פנימה!!@! ... איך אני יכול לפתור את זה...אמנמממ]

---

ציטוט:
אהה ואיפה הערך ההתחלתי? mc_g0?
העע?

---

ציטוט:
וד"א אני אשמח לקבל את קוד ההתנגשות (ברשותך)
קוד
[ארר....אני לא מבין לאן ה פלוסים נעלמו?! למישו יש מוסג איך לסדר את זה???]

קוד:
//Main Frame function explo(obj){ with(obj){ if (this ,hitTest(_root.mc_g add (w-1))and(c<10)){ _root.relax.call(this,obj); setProperty(_root.mc_g add (w),_y,getProperty(_root.mc_g add (w),_y)+5); setProperty(_root.mc_g add (w-1),_y,getProperty(_root.mc_g add (w),_y)+5); setProperty(_root.mc_g add (w+1),_y,getProperty(_root.mc_g add (w),_y)+5); this.gotoAndPlay(2); }else{ c=0; }} } --------- //Falling Object onClipEvent(load){ t = c = 0; } onClipEvent(enterFrame){ if (go<>true){ t++; _y += 2+t/2 } for (w=0; w<110; w++){ _root.explo.call(this,this); } }


---

ציטוט:
רק שאלה אחת ויחידה למה קראת ל groundCreate עם המטודה call ולא סתם בצורה רגילה?
למה לא?
_____________________________________
~-LiViDuS-~

...Previous knowen as AshvaK...

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:00

הדף נוצר ב 0.13 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר