27-10-2005, 01:50
|
|
|
חבר מתאריך: 07.06.03
הודעות: 17,611
|
|
ואז איך אתה אמור להחליף הילוכים?
מה שכן, ברכבים ישנים, וכשאני אומר ישנים אני מתכוון למאוד ישנים, מערכת ההילוכים הייתה פרימיטיבית למדי אך יעילה מאוד. היה מין גלגל שהמנוע היה מסובב ומוט ההילוכים היה מחובר לגלגל אחר. עכשיו, שני הגלגלים היו במצב אנכי כלומר אחד עם החלק השטוח פונה לחלק העגול של הגלגל השני, וכך כשרוצים להחליף הילוך פשוט מזיזים את הגלגל האנכי. ככול שמקרבים אותו למרכז המעגל המהירות עולה, וברגע שעוברים צד (הכוונה היא כאשר חוצים את נקודת האמצע של הגלגל) האוטו עובר לרוורס. אני אעלה שירטוט מאוחר יותר.
|