לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 13-11-2005, 21:35
צלמית המשתמש של DeepSpace
  DeepSpace DeepSpace אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
מטוס המנהלים החדש של התעשייה האווירית - G150 קיבל אישור רשויות התעופה מוקדם מהצפוי

מטוס המנהלים החדש של התעשייה האווירית - G150 קיבל אישור רשויות התעופה הישראלית והאמריקאית מוקדם מהצפוי
נובמבר 10, 2005

משה קרת, מנכ"ל התעשייה האווירית: "רישוי מטוס ה-G150 בזמן קצר מוכיח את התכנון ההנדסי הקפדני ואת המקצוענות באיכות הביצוע של עובדי התעשייה האווירית"

בראיין מוס, נשיא גאלפסטרים: "אנו בטוחים שהלקוחות יידעו להעריך את תכנון המטוס, איכותו, אמינותו וביצועיו המעולים"

אודי זוהר, מנהל רשות התעופה האזרחית: "אנו שמחים לקחת חלק בפרויקט זה, שהינו בעל חשיבות לתעופה ולכלכלה של מדינת ישראל"


מטוס המנהלים החדש G150, המיוצר ע"י חטיבת כלי טיס אזרחיים של התעשייה האווירית (תע"א) ומשווק ע"י חברת גאלפסטרים (Gulfstream) האמריקאית, קיבל בתאריך 7 בנובמבר 2005, בו זמנית, את אישורן הרשמי של רשות התעופה האזרחית הישראלית (CAAI) ורשות התעופה האמריקאית (FAA). האישור ניתן עשרה שבועות לפני התאריך המקורי שנקבע עפ"י תוכניות עבודה לרבעון הראשון של שנת 2006. טיסות המבחן הרבות שעבר ה- G150 בעת האחרונה הוכיחו כי המטוס עומד בכל היעדים שנקבעו ואף עובר אותם, ומאשרות כי המטוס טס במהירות של 0.85 מאך, המהיר ביותר בקטגורית מטוסי המנהלים בגודל בינוני.

שיפורים שנעשו במטוס במהלך הפיתוח הובילו לכך שביצועיו טובים יותר מהמצופה: מהנדסי התע"א וחברת גאלפסטרים הצליחו להפחית את התנגדות האוויר על המטוס (גרר) וטווח הטיסה עלה ב-250 מייל ימי (450 ק"מ) ל-2,950 מייל (5,310 ק"מ). שיפורים נוספים הורידו בכעשרה אחוזים את אורך מסלול ההמראה הנדרש להמראת ה-G150, מ-5,830 רגל (1,780 מ') ל-5,250 רגל (1,600 מ').

מר פרס האנה (Pres Henne), סמנכ"ל בכיר לתוכניות, הנדסה וניסויים בחברת גאלפסטרים אמר כי "טיסות המבחן של ה-G150 שהיו ללא רבב, עזרו לנו לקבל את אישור רשויות התעופה מוקדם יותר ואפשרו לנו לערוך מדידות ובדיקות קפדניות במטוס. ההצלחה בטיסות אלה נעוצה בשיתוף הפעולה המצוין בין הצוותים של התע"א וגאלפסטרים, בזמינות של שני כלי טיס, מערכות ניסוי, ובביצועיו של המטוס, שתיפקד טוב יותר מכפי שציפינו, לאורך כל הדרך".

מר האנה הוסיף את הערכתו לרשויות התעופה הישראלית והאמריקאית: "התמיכה, הסיוע ושיתוף הפעולה לו זכינו מרשויות התעופה הישראלית והאמריקאית אפשרו לנו לעמוד בלוח הזמנים ואף להקדימו. הפעילות האינטנסיבית של רשות התעופה האזרחית (CAAI) אפשרה גם הישג יוצא דופן: רישוי בו זמני בישראל ובארה"ב".

מטוס המנהלים G150 הוצג לראשונה בפומבי בטקס גלילה (roll-out) שנערך במתקני התע"א בנתב"ג ב-18 בינואר, 2005. טיסה ראשונה בוצעה ב-3 במאי השנה. שני מטוסי הניסוי הספיקו לצבור במהלך טיסות הניסוי 475 שעות טיסה, ממוצע של 3.6 שעות בכל גיחה.

מנכ"ל התע"א, מר משה קרת, אמר כי: "רישוי מטוס ה-G150 ע"י רשויות התעופה הישראלית והאמריקאית בזמן קצר מוכיח את התכנון ההנדסי הקפדני ואת המקצוענות באיכות ביצוע העבודה של עובדי התע"א שהשקיעו ימים כלילות על מנת לעמוד בלו"ז. התע"א תמשיך ותשמר את מעמדה כחברה מובילה בעולם בפיתוח וייצור כלי טיס חדשניים".

מר ברייאן מוס (Bryan Moss), נשיא חברת גאלפסטרים אמר כי: "אנו נרגשים מהאפשרות של כניסת מטוס המנהלים G150 לקו המוצרים שלנו. אנו בטוחים שהלקוחות יידעו להעריך את תכנון המטוס, איכותו, אמינותו וביצועיו המעולים. מערך שירות הלקוח שלנו, המוביל בשוק, מחויב לספק את השירות והתחזוקה הטובים ביותר ללקוחות ה-G150".

מר אודי זוהר, מנהל רשות התעופה האזרחית הישראלית אמר כי: "אנו שמחים לקחת חלק בפרויקט חשוב לתעופה ולכלכלה של מדינת ישראל. שיתוף הפעולה בין רשויות התעופה של ישראל וארה"ב והתעשייה האווירית הניב מוצר מוצלח. קיצור לוח הזמנים של תהליך הרישוי חייב מאמץ רב מכל הגורמים".

מטוס G150 ודגם בגודל מלא של עיצוב תא הנוסעים ותא הטייסים (MOCK UP) מוצגים השבוע בתערוכת מטוסי המנהלים השנתית (NBAA) בפלורידה, ארה"ב. לאחר התערוכה תמשיך חברת גאלפסטרים במאמצי השיווק והמכירה של המטוס ברחבי צפון אמריקה ובעולם כולו.



נתוני מטוס ה- G150:

* מהירות מירבית - 0.85 מאך.
* גובה טיסה מירבי - 45,000 רגל (13,700 מ').
* טווח טיסה הארוך ביותר למטוס מסוגו - 2,950 מייל ימי (5,310 ק"מ) ב-0.75 מאך עם ארבעה נוסעים.
לדוגמא: טיסה מלוס אנג'לס לניו-יורק, מלונדון למוסקבה, מריו-דה-ז'ניירו לסנטיאגו, ללא חניות ביניים
* למטוס שני מנועים מתוצרת האניוול (Honeywell), מדגם TFE731-40AR
* מספר נוסעים - שישה עד תשעה
* ניתן לעצב את המטוס במספר תצורות וסגנונות עיצוב פנים, עפ"י דרישות הלקוח
* מבנהו הרחב של המטוס מאפשר עמידה זקופה, מרחב בין טורי המושבים ובין המושבים עצמם

http://www.iai.co.il/Default.aspx?d...D=32540&lang=HE
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook

חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 20:07

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר