לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 16-11-2005, 18:28
  Asus Asus אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.11.01
הודעות: 822
מחשב חדש וכבר בעיות..

שלום לכולם.
קניתי מחשב חדש לפני שבועיים הזמנתי אותו עם הרכבה ובזמן ההזמנה אמרתי למוכר שלאחר שהמחשב יגיע אליי הביתה אצתרך לפתוח אותו ולהכניס כמה דברים (הרדיסק ומודם) כשהמחשב הגיע אליי הביתה (מורכב) לא עבדו בו 2 מתוך 3 המאוררים שבמארז (מאורר של ה-CPU עבד אבל המאורר של המארז ושל ההרדיסקים לא הסתובבו כלל).


את המאורר של המארז העברתי לחריץ אחר והוא התחיל לעבוד כמו שצריך והמאורר של ההרדיסק לא מגיע לחיבור בלוח אז השארתי אותו כמו שהיה (לא מחובר לכלום)

בדקתי את הטמפ' של ה-CPU, לוח אם... הכל היה בסדר אז הפעלתי איזה משחק והתחלתי לשחק.. לאחר איזה שעה שמעתי ראש כאילו משהו נפל על תחתית המארז, בדקתי מה זה וגיליתי איזהשהו רכיב שנראה כמו קבל (CAPACITOR) שוכב לי על תחתית המארז (לאחר בדיקה התברר שזה חלק מכרטיס המסך) נגעתי בכרטיס מסך והוא היה חם מאד.

התקשרתי לחברה שממנה הזמנתי את המחשב והם אמרו לי שאין אחריות על נזק פיזי בגלל שפתחתי את המארז וכל מה שאמרתי לא עזר.

עכשיו כמה ימים אחרי זה שוב נכנסתי למשחק ונפל לי עוד חלק מכרטיס המסך.

הכרטיס הוא POWERCOLOR X800GT ויש לי אחריות עליו מין הסתם הוא עצלי איזה שבועיים... יש משהו שאני יכול לעשות? האם באמת אין אחריות על דבר כזה?
אני מבזבז 1000+ שקך על כרטיס הוא מתחיל להתפרק אחרי שבוע ואין משהו שאפשר לעשות?


* אני אפילו לא מדבר על המאוררים שנאלצתי לחבר לבד.. אגב אם אני מזמין מחשב וחיבור המאורר לא מגיע ללוח אז הם לא חייבים לחבר אותו?

אשמח לשמוע את דעתכם (בעיקר על הכרטיס).
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 16-11-2005, 18:37
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
קודם כל ציין את שם החנות.
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Asus שמתחילה ב "מחשב חדש וכבר בעיות.."

לאחר מכן ציין מפרט מלא.

כרגע זה יותר ענין משפטי מענין של חומרה.

את הציוד הנוסף הייתה צריך להביא לחנות ולתת להם להרכיב אותו
כדי למנוע מהם את התרוץ שאתה נגעת במחשב, היית צריך גם לבצע
בדיקת תקינות למחשב בחנות.

הכמה שבועות הראשונים לקניית המחשב הם הכי רגישים, אם משהו
לא תקין הוא בדרך כלל מתקלקל מייד, תוך מספר ימים.

עושה רושם שההרכבה של המחשב הייתה חובבנית מאוד.

האם הם מסרבים להחליף את הכרטיס?

אם אתה משוכנע בצדקתך לך לבית דין לתביעות קטנות.

שוב, ציין את שם החנות כדי שלפחות אחרים ידעו להיזהר.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל


נערך לאחרונה ע"י תפוחים בתאריך 16-11-2005 בשעה 18:43.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 07:35

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר