לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 22-11-2005, 19:37
  Pentagram Keeper Pentagram Keeper אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.11.04
הודעות: 33
לבחור שרצה מידע על המסוק "הכריש השחור" K-50

ה K-50 הידוע בכינויו "הכריש השחור" מיותר על ידי יצרנית התעופה הרוסית Kamov ויוצר בתחילת שנות השמונים. למסוק יש שתי רוטורים ראשיים המורכבים כל אחד מ 3 להבים (מסורת די נפוצה אצל חברת קאמוב). גוף המסוק הוא אווירודינמי לחלוטין תיכנון האווירודינמיקה שלו מזכיר יותר מטוס קרב מאשר מסוק. למסוק יש שלושה קני נסע נשלפים. תא הטייס משוריין לחלוטין. למסוק יש מערכת פליטת חירום מתוכננת בבטיחותה למהירויות גבהים גבוהים הכוללת בתוכה כיסא מפלט וחומר נפץ המורכב על ציר הרוטור הראשי המופעל בזמן פליטת חירום אשר מנתק את הרוטור מגוף המסוק. המסוק מתוכנן לתמרונים חדים מאוד. מצוייד בשתי מנועי טורבו-ציר.
המסוק מחומש במקלע 30 מ"מ המורכב בצידו הימני של המסוק ושש נקודות אחיזה לפגזים, טילי אוויר אוויר, פצצות על כל צד של כנפון. על כל כנפון ניתן להעמיס נשק עד למשקל של 2300 ק"ג. מערכת תקשורת הלוויין והניווט הלווייני של המסוק ובתוכו גם מערכת כוונת הטלויזיה והלייזר מאפשרות למסוק להפעיל את כל ארסנן התחמושת האדיר שלו בכל שעות היום בלי קשר לתנאי מזג האוויר.

נתונים:

שם: "Black Shark" ובשמו המוטעה בNATO...
Hokum

יעד: מטוס חד מושבי לתקיפה של כוחות קרקע משוריינים וממונעים.

טיסה ראשונה: 17 ביוני 1982

שכלולים:
K-50 sh
K-50n
K-50-2

מנועים מסוג: 2X GTD TV3-117VMA
כוח מנועים: 2X 2203 כ"ס

גודל (במטרים):
אורךX גובה X מוטת רוטור
7.3X4.93X14.2

קוטר רוטורים (במטרים): 14.5

מהירות טיסה מקסימלית: 315 קמ"ש

מהירות טיסה אופטימלית: 260 קמ"ש

טווח טיסה מקסימלי עם מיכלי דלק מלאים: 520 ק"מ

מהירות טיסה הכי גבוהה שהגיע המסוק: 390 קמ"ש

שרטוט של המסוק: http://www.kamov.ru/market/dwg/k50.gif


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.kamov.ru/market/photo/50str.jpg]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.kamov.ru/market/photo/50-lop.jpg]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.kamov.ru/market/photo/50str2.jpg]



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.kamov.ru/market/photo/kreslo50.jpg]


מקווה שזה עונה על השאלה של מה זה ה"כריש השחור", מקווה שתהנו לקח לי זמן לתרגם את כל זה...

מקור: www.kamov.ru
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 24-11-2005, 13:00
  bertold bertold אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 11.01.05
הודעות: 1,763
שלילי, אין חוזה. דובר רק על התעניינות של תימן ב- Ka-52
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי ohadbx שמתחילה ב "הזמינה 12 מסוקים ב2004- עלות כוללת 150-180 מיליון דולר (תלוי במקור)"

נכון לאוקטובר 2005 תימן לא תקנה את המסוק עד שלא יתחיל ייצור סדרתי וצבא רוסי בעצמו לא יתחיל להצטייד ב"אליגטור". נקודה נוספת - לתימנים בקושי יש כסף לסגור עיסקת רכישה של MiG-29 SMT שחלק ממנההם אף נאלצו לשלם בדגים (ז"א במכסה של דייג שלהם:-)))
הרעש בתקשורת לגבי רכישות של אליגטור ע"י מדינות כאלה או אחרות נובע בעיקר מתחרות הקשה של קאמוב ו-מיל (Ka-52 מול Mi-28) שנמשכת כבר מספר שנים ועדיין לא הגיעה להכרעה. לכן מדינות כמו תימן, סין, אירן, הודו ואחרות יושבות ומחכות לראות מה יקרה. הרי שמצד אחד המחיר והביצעוים המוצהרים מאד אטרקטיביים, מצד שיני אף אחד לא רוצה להיות שפן ניסוי של רוסים.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #26  
ישן 27-11-2005, 13:11
  משתמש זכר Soloavia Soloavia אינו מחובר  
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
 
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
90 מטרים ליתר דיוק
בתגובה להודעה מספר 25 שנכתבה על ידי bertold שמתחילה ב "מושב המפלט פועל בכל גובה"

ציטוט:
One of the most unusual features about the Hokum is its K-37-800 rocket-assisted ejection seat system manufactured by the Zvezda Research and Production Company. This allows the pilot in an emergency to actually eject from his helicopter. The ejection sequencing includes explosive separation of two out of six of the main rotors immediately before the seat is ejected. The system consists of the seat, control unit and a pullout rocket motor. It provides safe ejection during inverted flight (at speeds 0 to 330km/h with zero vertical velocity) at a minimum altitude of 90 metres. The pilot is ejected in a maximum of six seconds. The seat is unique and is the only single seat attack/anti-tank helicopter in the world so equipped.




http://www.saflyermag.co.za/Military/kamov.html

גם אם היתה הפלטה בגובה אפס - תוך 6 שניות מגיעים מהר מאד לקרקע אפילו עם להבים....


_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 21:07

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר