לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה   מה שבראש היתרון האנסי | freedom.fresh.co.il   נושא: ילדה, רוצה לבוא אתי לדירה? –אני רק בת ארבע־עשרה. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > מה שבראש
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 24-11-2005, 09:13
צלמית המשתמש של BingoX
  משתמש זכר BingoX BingoX אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.04.05
הודעות: 1,164
שלח הודעה דרך ICQ אל BingoX
ציוני הבגרות בישראל: מספיק בקושי :(

פרסום ראשון: משרד החינוך העביר למנהלי בתי הספר את ציוני הבגרות של שנת הלימודים האחרונה והתמונה עגומה. הממוצע במתמטיקה - 70, בתולדות עם ישראל וידיעת השואה - 66 ובספרות - 68. ביאליק וטשרניחובסקי מתהפכים בקבר

תלמידי ישראל חלשים במתמטיקה, באזרחות ובידיעת השואה - כך עולה מנתוני בחינות הבגרות של שנת הלימודים האחרונה, כפי שהגיעו לידי ynet. הנתונים, שנשלחו ממשרד החינוך למנהלי בתי הספר, חושפים תמונה עגומה לפיה, בין היתר, עומד הציון הממוצע של התלמידים במבחן בגרות במתמטיקה 3 יחידות על 57 בלבד (59.6 לאחר שקלול עם ציוני מבחן המגן).

.....

גם בבחינות ל-4 ו-5 יחידות לימוד העסק אינו מזהיר וממוצע הציונים במקצוע זה לא עלה על 70 בכלל הבחינות בשנה שעברה. ממוצע הציונים ב-4 יחידות עומד על 70.7 (ציון סופי עם שקלול בחינת המגן 76) ולבחינות ב-5 יחידות - 66.4 (73.6).

.....

בבחינה בהיסטוריה (יחידה אחת) העוסקת בתולדות עם ישראל השיגו התלמידים ממוצע מפוקפק של 65.8. ממוצע זהה הושג גם בבחינה המתמקדת בשואה והממוצע בבחינת ההיסטוריה הכללית עומד על 71.5 (ציון סופי 77).
.....
באזרחות לא השתפר גם השנה - 62 (סופי: 68.1)
.....
בלשון והבעה - 67.8 (סופי: 71.5)
------------------------------------------------------
המקור YNET


מה קורה חברה ? הכל בסדר ?!
_____________________________________
Sapere aude

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 24-11-2005, 14:39
צלמית המשתמש של דור
  דור דור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.04.02
הודעות: 8,000
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי BingoX שמתחילה ב "לאלכס יש בעיה עם כל אחד ,זאת..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי BingoX
לאלכס יש בעיה עם כל אחד ,זאת עובדה .
ולא אלכס [לא שיש לי בעיה עם מי שעשה],אני אפילו לא דיסלקטי אבל אני רגיל שאנשים מתנפלים עלי על איך שאני כותב כשאין להם משהו חכם לומר בנושא המדובר ,זה סוג של ספין כזה של התקפה
וממש לא מזיז לי ,ברצינות שלא ,אבל תמיד אשמח אם מישהו יתקן אותי.

טוב, אולי יבוא היום בו תבין כמה ילדותי אתה שמנסה לעשות את עצמו חכם
אבל עד אז...

רצית שיתקנו אותך? בבקשה:

פסיקים צריכים להופיע ישר אחרי המילה, ואחריהם צריך לבוא רווח, ככה: "מילה, מילה". אתה כתבת משהו כמו "מילה ,מילה", וזה לא נכון.
הניסוח שלך לוקה בחסר רציני. " ולא אלכס [לא שיש לי בעיה עם מי שעשה],אני אפילו..." - מה לעזאזל ניסית להביע כאן?
אתה כותב בלי הרבה סימני ניקוד, וזה מעצבן לקרוא ככה את ההודעות.
לא כותבים "דיסלקטי", אלא "דיסלקט".
"שאנשים מתנפלים עלי על איך שאני כותב" - יכול להיות שהתכוונת ל-"שאנשים מתנפלים על איך שאני כותב"?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #65  
ישן 24-11-2005, 15:22
צלמית המשתמש של trionax
  trionax trionax אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.05.02
הודעות: 2,544
שלח הודעה דרך ICQ אל trionax
מדינה של מזדיינים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי BingoX שמתחילה ב "ציוני הבגרות בישראל: מספיק בקושי :("

התגבשה בארץ הדעה, שלא משנה מה יקרה, מערכת החינוך לא בסדר.
גם אם הילדים מבריזים
וגם אם ההורים לא שמים זין על מערכת החינוך
וגם אם הכבוד למורים בארץ שווה פחות או יותר לאפס
וגם אם החינוך בבית מלמד שזה בסדר לעשות מה שהילד רוצה, כי "מערכת החינוך חרא"

גם אם כל אלה נכונים, תמיד מערכת החינוך אשמה. חוסר ההבנה בארץ שלא רק צד אחד צריך לפעול כל הזמן, אלא הצד השני צריך להיות גם פעיל, הוא הגורם לכך שיש כאלה חרא של ציונים.

בקשר לאמיתות של הציונים האלה, יש בי מידת פיקפוק, אחרי הכל אם כולם היו בסדר העיתון לא היה מפרסם את זה כי זה לא מעניין, אז משחקים ומציגים תמספרים איך שבא.

ידיעות (שקריות) אחרונות תמיד מפרסם זיוני שכל בשביל לעשות סנסציות, ולמרות שחלקן אמיתיות, חלקן גם "חלקי אמיתות"...שפשוט יביאו מזומנים.....

אדם אחראי לגורלו בסופו של דבר, ולא משנה כמה מערכת החינוך תיהיה טובה, אם לא יחנכו בבית שצריך ללמוד ושזה חשוב ושצריך לכבד את זה, לא יעזור כלום...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #75  
ישן 24-11-2005, 20:58
צלמית המשתמש של RedBlossom
  RedBlossom RedBlossom אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.05.05
הודעות: 15,060
מורים הם אנושיים בדיוק כמו התלמידים, וזה שאמא שלך אחת מהם אתה צריך לדעת את זה..
בתגובה להודעה מספר 74 שנכתבה על ידי eranif שמתחילה ב "חלק מהצינוים הגרועים זה בגלל..."

אני לא חושבת שיש יותר מ5% מורים שלא יודעים ללמד.. זה התלמידים הפסיכופטים האלה תמיד מאשימים אותם.. לדעתי אתה יכול להיות גם חבר של המורה.. (וגם לקבל צ'ופר קל על העלת ציון (: )
ומערכת החינוך אשמה רק במקצת.. אולי זה מורים למורים את המצב רוח ללמוד , אבל כפי שאמרתי נראה לי שזה לא עולה על 5% של מורים שלא מלמדים טוב/לא יודעים ללמד. כל השאר זה בגלל התלמידים. תחשוב, הממצועים של הבגרויות בלי מגן זה פחות 10 נק' ממצוע בגרויות עם ציון הגשה. זה אומר שהמורים דווקא עוזרים לתלמידים. זה לתלמידים אין תחת לשבת. וזה מסיבות שונות..
_____________________________________

תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #81  
ישן 24-11-2005, 22:06
צלמית המשתמש של BingoX
  משתמש זכר BingoX BingoX אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.04.05
הודעות: 1,164
שלח הודעה דרך ICQ אל BingoX
בתגובה להודעה מספר 80 שנכתבה על ידי DarkWing108 שמתחילה ב "אני חולק עליך."

בקשר ללימוד אנגלית אני מסכים
לפחות בבית ספר שלי הייתה השיטה איומה.
לדוגמה לימוד זמנים :
ללמד את כל הזמנים[ 12~ במספר] בנפרד ללא הסברה שיש איזה חוק מקשר בינייהם,יש לוגיקה בזה .
פשוט נתנו זמן ואמרו שיש לשנן את חוקיו.
רק לאחר סיום בית ספר כשבדקתי באנקורי, רק אז תפסתי ולמדתי משהו תוך 4 ימים
משהו שבבית הספר ניסו ללמד אותי לפחות 5 שנים ללא הצלחה .
מוזר גם שרבים שעברו 5 יחידות אנגלית בצייון 97 אינם יודעים את הזמנים או לכל היותר 7 .

אותו הדבר גם מתמטיקה:
לומדים ורק אז מבינים מה השימוש במה שאמרו לנו לעשות ומלה זה כמו שזה .
אחד הדוגמאות הטובות ביותר היא תחילת לימוד נגזרות
מי שלמד מבין על מה אני מדבר .
קודם עושים משהו שרק ה' יודע מה ,למה ולמה זה טוב, ורק לאחר זמן ממושך מבינים
למה זה כך ולמה בעצם צריך את זה .



_____________________________________
Sapere aude


נערך לאחרונה ע"י BingoX בתאריך 24-11-2005 בשעה 22:16.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #83  
ישן 24-11-2005, 22:57
צלמית המשתמש של BingoX
  משתמש זכר BingoX BingoX אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.04.05
הודעות: 1,164
שלח הודעה דרך ICQ אל BingoX
בתגובה להודעה מספר 82 שנכתבה על ידי DarkWing108 שמתחילה ב "אני עד היום לא לא יודע זמנים..."

חחח .
הנוער של היום הוא לא הנוער של פעם
למרות שגילי לא הרבה יותר גדול מרוב בני הנוער פה [בטוח לא דור של 20-25 שנים, אני גם לא מאנין שיותר מ12 ...לא משנה ]
השינוי ב 5- 10 שנים האחרונות הוא דרמטי .

הרבה בני ה 7+ יודעים כבר אנגלית בצורה מכובדת, שלא לדבר על ~15 שיודעים אותה אולי כשפת האם.
לא כולם אבל הכל יחסי, ויחסי יש המון.
ולא רק זה, שמתי לב שנוער בן ~15 גם חכם יותר בנושאים ספציפים .

הכל תודות לטלוויזיה שקיבלה מאות ערוצים ותוכניות בעלי תוכן אנגלי
שלא כמו שהיה פעם ערוץ 11 ו 22 ואז הופיע ערוץ הילדים שגם הוא בעברית
בנוסף, ב 5 השנים האחרונות האינטרנט נהפך למוצר בסיסי וחלק בילתי נפרד מחיי הילד
והאינטרנט המהיר הפך אותו לזמין 7/24 שלא לדבר על השינוי הגדול שעבר התוכן שלו.
דבר זה שגרם לילדים ונוער לגלוש יותר ולהיפתח יותר למידע הכמעט אין סופי + האנגלית שרחשו בטלוויזיה.

אמרתי "שנוער בן ~15 גם חכם יותר בנושאים ספציפים "
כי כל זה לא הגדיל [לפחות לא בהרבה] את ההצלחה בלימודים כללים
אך כל אחד בחר לו נושא משלו {כמו תכנות,גרפיקה,אלקטרוניקה,כימיה...} עליו הוא מתרכז בגלישתו ברשת, מה שלפעמים גורם להם להיות חצי מוכנים כבר לעבוד בגיל 15
או לפחות לדעת דברים שאנשים שעובדים בנושא לא חלמו אפילו לדעת בגיל כו צעיר [המידע פתוח לכולם]

ההקשר למה שאמרת :
כי כמו שאמרתי : גם רמת הידע באנגלית עלתה דרסטית, אך לא אותה האנגלית של משרד החינוך.


לילה טוב.
_____________________________________
Sapere aude


נערך לאחרונה ע"י BingoX בתאריך 24-11-2005 בשעה 23:03.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #85  
ישן 24-11-2005, 21:31
צלמית המשתמש של BingoX
  משתמש זכר BingoX BingoX אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 30.04.05
הודעות: 1,164
שלח הודעה דרך ICQ אל BingoX
בתגובה להודעה מספר 74 שנכתבה על ידי eranif שמתחילה ב "חלק מהצינוים הגרועים זה בגלל..."

יש גם איזו פסיכולוגייה מוזרה אצל הילדים, של לגלוג על לימוד ורמת משכל.
בניגוד לאווירה ששררה בברה"ם למשל לפני כמה עשורים [כך לפחות אני מבין] של כיבוד חוכמה ולתמידים מצטיינים
כשתמונתו של תלמיד המצטיין הופיע על "לוח הכבוד" ,מדליות, תעודות הצטיינות וכו...,
היה איזה סוג של תחרות לידע והצלחה בלימודים ובאמת תרבות קצת אחרת ביחס אינטליגנציה.

אבל תארו פה איזה יחס יקבל תלמיד שתמונתו תופיע "בלוח הכבוד" למצטייני תנך [לדוגמה.בבית ספר ממלכתי ולא דתי]
במקרה הטוב לאף אחד זה לא יזיז .
אבל פשוט יש משהו אחר בתרבות, לא סתם יש מילים כמו "חרשן" או "חנון" ...

דבר שני המשמעת זה פשוט אסון .
גם של המורה המעשנת בתוך הכיתה, וגם של התלמיד שלא שם פס על המורה שאין לו שום סמכות ענישה.

סבתי שלימדה עוד בתקופת מלחמת העולם השנייה, מספרת לי שזה לא היה רק ללכת לעבודה
אלא היא בא מתוך יוזמה עצמית לבייתם של תלמידייה לבדיקת תנאי מחייה שלהם ,בדיקת היחס המשפחתי,היא נשארה שעות נוספות ללא תוספת סכר וגם קיבלה כבוד של תלמידים שקיבלו אותה כאישיות חשובה ומכובדת ולא "עוד מורה מעצבן"
מורה היה דרך חיים ולא עוד שעות עבודה שיש לסיים לרצות את המנהל ולקבל כסף.
_____________________________________
Sapere aude


נערך לאחרונה ע"י BingoX בתאריך 24-11-2005 בשעה 21:47.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 17:27

הדף נוצר ב 0.15 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר