03-12-2005, 17:55
|
|
|
|
חבר מתאריך: 04.10.04
הודעות: 442
|
|
נעשה לך סדר בבלאגן...
1)משלם את ה-860 ש"ח בדואר
2) הולך למכון העברת טסטים ומציג את התשלום
3) משלם למכון (בערך 63 ש"ח) ומקבל טופס "בחינה"
4) חוזר לרכב ונכנס לתור (אפשר גם לכתוב טור כי אתה תהיה בתור טור ארוך של רכבים...)
5) הבוחנים בכל שלב יגידו לך מה לעשות ובשלבים מסויימים גם יבצעו בדיקה בעצמם
במהלך הבדיקה כל בוחן (בשלב שלו) עושה V או X על מה שהוא בודק
6) בסוף הבדיקה יגידו לך "עברת, לך תיקח מדבקה" או במקרה הפחות נחמד "אתה צריך לתקן ככה וככה וככה ולחזור לבדיקה נוספת"
אם עברת, אתה לוקח את המדבקה, מדביק על החלון, שם את הרישיון המעודכן בתא כפפות/ארנק/תיק ונוסע.
אם נכשלת - אתה צריך ללכת למוסך ולתקן את הליקויים שעליהם הכשילו אותך.
לאחר שתיקנת את הליקויים אתה חוזר למכון, נרשם שוב במשרד, נכנס לטור, (עם אותו טופס מבדיקה קודמת) עושה רק את הבדיקות על הדברים עליהם נפלת, אם עבר - יופי
אם לא - עוד פעם - לתקן, להיכנס, להיבדק וכו'...
אם לא עברת את הטסט הראשון, עלות כל טסט נוסף היא בסביבות ה 3 ש"ח.
הסחיטה של המדינה נגמרת ב 860 ש"ח (ותגיד תודה על נפח המנוע הקטן שקנית אחרת זה היה יותר), אבל אז מתחילה הסחיטה של המכון ושל המוסך
בהצלחה
_____________________________________
linux is like an indian tent - no windows, no gates and one apache inside
|