לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 03-12-2004, 18:23
צלמית המשתמש של vw_racing
  vw_racing vw_racing אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.11.04
הודעות: 23
שלח הודעה דרך ICQ אל vw_racing
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי DEVEL שמתחילה ב "יש לך הנעה אחורית ברכבי כביש"

ציטוט:
במקור נכתב על ידי DEVEL
רכבי שטח מחברים גם קדמית וגם אחורית ולפי דעתי רק האימפרזה בארץ מגיע עם אפשרות מעבר בין אחורית לקידמית ובדגם של 2005 יש לנהג אפשרות לשלוט תקנו אותי אם אני טועה במשהו

אתה טועה פחות או יותר בכל מה שאמרת,
חבל מאוד שאנשים מנסים לענות כשאין להם מושג על מה הם מדברים בכלל.

רכבי שטח מגיעים עם הנעה כפולה (4X4)
באימפרזה אתה ממש אבל ממש לא יכול לבחור איזה הנעה תהיה לך מהסיבה שהיא 4X4 קבוע.
באימפרזה DCCD שאתה מדבר עליה הנהג יכול לשלוט ב% הכוח שיועבר לכל זוג גלגלים.
(וגם זה עד גבול מסוים..כלומר עד כ60% לגלגלים האחוריים,מה שעדיין לא הופך אותה להנעה אחורית)

ועכשו תשובה לפותח הת'רד:
הנעה קידמית היא הרבה יותר נפוצה,מהסיבה שקל יותר לשלוט בה,
והיא עדיפה מבחינה בטיחותית לנהגים ממוצעים ולא כ"כ מיומנים (שזה בעצם רוב הנהגים).
הנעה אחורית קיימת בהרבה רכבי ספורט,ואצל יצרנים מסוימים כל הרכבים הם הנעה אחורית!
למשל אצל מרצדס (חוץ מהA קלאס) ואצל BMW.
מה יותר טוב? ..לכל אחת יש את היתרונות שלה.
הנעה קידמית היא קלה יותר לשליטה ובטוחה יותר..
הנעה אחורית עדיפה מבחינת ההנאה מנהיגה..

מקווה שזה ענה לך על השאלה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 03-12-2004, 18:36
  karios karios אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 22.03.03
הודעות: 644
אני אנסה להבהיר לך הכל...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי formula_1 שמתחילה ב "הנעה קידמית והנעה אחורית"

דבר ראשון:
הנעה קידמית יותר נפוצה, כל מכוניות המיני\משפחתיות\ועוד משתמשות בהנעה קידמית.
בהנעה אחורית משתמשות מכוניות ספורט, טנדרים (כאשר הם 2*4) וחלק מהגיפים (בגיפים זה משתנה, יש המון סוגי הנעות ברכבי שטח).
לפי דעתי קשה לענות מה יותר טוב...זה קשור לצרכים ולאיזה מטרה נבנה האוטו, בגדול, הנעה אחורית עדיפה (כמובן שהיא תחייב אמצעי בטיחות שונים וכ"ו).
זה משפיעה על האוטו בכמה אופנים:
ברכבי הנעה אחורית ישנים נורא מסוכן לנסוע בחורף (גשם) מכיוון שהגלגלים האחוריים (שנטולים כל אמצעי בטיחות ומערכות אלקטרוניות שונות) ממהרים לפרפר, לגרום לאוטו להסתחרר ("צלחת") ולבסוף לגרום לאיבוד שליטה ברכב.
הנעה אחורית נפוצה ברכבי ספורט בגלל קבלת יחס משקל-הספק טוב יותר (מערכת ההנעה ממוקמת מאחור, מוסיפה משקל ומאזנת בין המשקל קדימה-מנוע- למשקל שמאחורה) -(מה שרשמתי פה זה מה שאני בערך זוכר מכתבה שפעם קראתי, אז תרגישו חופשיים לתקן אותי).
ההנעה האחורית משפיעה בעוד כמה אופנים על הרכב אבל אני לא ממש בקיא בכולם ולא רוצה להטעות אותך.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 03-12-2004, 19:24
צלמית המשתמש של vw_racing
  vw_racing vw_racing אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.11.04
הודעות: 23
שלח הודעה דרך ICQ אל vw_racing
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי karios שמתחילה ב "אני אנסה להבהיר לך הכל..."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי karios
דבר ראשון:
הנעה קידמית יותר נפוצה, כל מכוניות המיני\משפחתיות\ועוד משתמשות בהנעה קידמית.
בהנעה אחורית משתמשות מכוניות ספורט, טנדרים (כאשר הם 2*4) וחלק מהגיפים (בגיפים זה משתנה, יש המון סוגי הנעות ברכבי שטח).
לפי דעתי קשה לענות מה יותר טוב...זה קשור לצרכים ולאיזה מטרה נבנה האוטו, בגדול, הנעה אחורית עדיפה (כמובן שהיא תחייב אמצעי בטיחות שונים וכ"ו).
זה משפיעה על האוטו בכמה אופנים:
ברכבי הנעה אחורית ישנים נורא מסוכן לנסוע בחורף (גשם) מכיוון שהגלגלים האחוריים (שנטולים כל אמצעי בטיחות ומערכות אלקטרוניות שונות) ממהרים לפרפר, לגרום לאוטו להסתחרר ("צלחת") ולבסוף לגרום לאיבוד שליטה ברכב.
הנעה אחורית נפוצה ברכבי ספורט בגלל קבלת יחס משקל-הספק טוב יותר (מערכת ההנעה ממוקמת מאחור, מוסיפה משקל ומאזנת בין המשקל קדימה-מנוע- למשקל שמאחורה) -(מה שרשמתי פה זה מה שאני בערך זוכר מכתבה שפעם קראתי, אז תרגישו חופשיים לתקן אותי).
ההנעה האחורית משפיעה בעוד כמה אופנים על הרכב אבל אני לא ממש בקיא בכולם ולא רוצה להטעות אותך.

רק תיקון קטן:
אתה משום מה עירבת פה מושג שבכלל לא קשור- "יחס משקל הספק"
יחס משקל הספק הוא כ"ס לק"ג...לדוגמא אופנוע שיש לו 170 כ"ס ומשקל של 170 ק"ג הוא בעל יחס משקל הספק של 1 ל1.
המונח הנכון פה הוא חלוקת משקל..(קדימה ואחורה) חלוקת משקל של 50:50 נחשבת אידיאלית,
ומעטות הן המכוניות שיש להן חלוקת משקל שכזאת...
והנעה אחורית נפוצה ברכבי ספורט לא בגלל עניין חלוקת המשקל אלא בגלל שהיא
עדיפה לנהיגה ספורטיבית,מהנה יותר, ונוטה להיגוי יתר (כלומר כיף גדול ) לעומת תת היגוי של הנעות קידמיות שזה לא כיף בכלל.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 00:38

הדף נוצר ב 0.09 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר