15-12-2005, 12:26
|
צחי בן עמי לתחום התעופה הצבאית, חיל האויר ותולדותיו
|
|
חבר מתאריך: 17.10.04
הודעות: 8,704
|
|
עד כמה שאני זוכר
המגדל בקצה הטרמינל החדש - מיועד לפיקוח על ההסעה וההפעלה של השרוולים באזור הטרמינל.
מגדל הפיקוח הזה מוגדר כשולט ב-TMA - ואינו קשור לשליטה בפעילות המראות ונחיתות.
מתוך הודעת מודיעין טיס (רש"ת):
ציטוט:
לצורך תפעול העמדה החדשה פוצלה עמדת הקרקע במגדל הפיקוח. עמדת הפיקוח המטפלת בכלי-טיס ברחבות החניה המערביות, דהיינו סביב טרמינל 3 נקראת Ground West, והיא פועלת בתדר
118.050 מה"ץ. עמדת הפיקוח המטפלת בכלי-טיס ברחבות החניה המזרחיות (B, J, L), סביב טרמינל 1 נקראת Ground East, והיא פועלת בתדר 129.200 מה"ץ.
ההפרדה בין איזורי האחריות של העמדות היא מערבית להצטלבות מסלולי ההסעה K ו-Y לגבי העמדות סביב טרמינל 3 (Ground West), ומזרחית להצטלבות מסלולי ההסעה K ו-Y, לגבי העמדות
סביב טרמינל 1 (Ground East).
|
למען הסר ספק - הפעילות בין המגדלים הינה מתואמת, ומטוס אינו יכול להסיע ללא קבלת אישור מקדים מהגורמים האמונים על כך במגדל הפיקוח.
_____________________________________
ילדים: קל לייצר - קשה לתחזק
|