18-12-2005, 17:50
|
|
|
חבר מתאריך: 27.06.05
הודעות: 2,185
|
|
אתגר #13: מנוע פיסיקלי
מדובר ביצירת מנוע פיסיקלי לא מורכב במיוחד.
הכוונה למנוע פיסיקלי, היא לבנות מנוע כל שהוא(העיצוב כלל לא משנה) אשר פועל על חוקים כל שהם, לאו דווקא חוקים פיסיקליים במציאות.
המנוע צריך לפעול על פי חוק כל שהוא, על על פי כמה חוקים(לדוגמא: כח משיכה, כח עילוי, חוק שלישי של ניוטון: פעולה שווה לפעולת נגד, חיכוך וכו' וכו').
המנוע צריך להיות כמה שיותר דינמי. הכוונה היא שהמשתמש יוכל לקבוע כמה שיותר דברים ב"עולם" שיצרתם(נגיד המשתמש יוכל לשנות את כח הכבידה, אנרגית הגוף וכו').
תנסו להיות יצירתיים
לדוגמא:
בשביל לא להרוס לכם, אני אתן דוגמא שהיא בעצם המנוע שאני בונה:
אני מכין מנוע של תזוזה רגילה, וקפיצה. האלמנטים הפיסיקליים שיהיו שם הם: כח משיכה, תאוצה, תאוטה, ויכול להיות עוד משהו.
אני אנסה לעשות את זה כמה שיותר דינאמי בכך שאני אתן למשתמש לקבוע כמה משתנים, לבנות את המפה ואולי אני אחשוב על עוד משהו.
מגבלות/חוקים
-אבקש לבנות מנוע אשר לא עובד על 10000 חוקים! אלא מנוע נחמד המבוסס על כמה חוקים פשוטים.
חוץ מזה, אין משהו מיוחד...
אתגר זה לא מתאים אך ורק למתקדמים בפלאש. אלא גם למתחילים(בACTIONSCRIPT) בעלי ידע בסיסי כאחד. מפני שבאתגר כזה, הרוב מבוסס על משתנים, חישובים, והגיון בריא. לכן לא צריך ידע גדול מידי בAS.
מי שיצתרך עזרה, שישאל באשכול האתגר. אני בטוח שנוכל לעזור לו
ההצבעה תתקיים בשביעי בינואר (07.01.05)
נא להגיש את העבודות עד אותו תאריך.
ניתן לשים לינק אל האשכול שבו הצגתם או להציג באשכול הזה לחלופין.
בהצלחה
_____________________________________
|