לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 20-12-2005, 14:23
  yoni 1 yoni 1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.12.05
הודעות: 3
הצרכן הקטן כנגד חברות גדולות

שלום שאלתי היא בנוגע לחברת מת"ב
אני מחובר לאינטרנט דרך חברת מת"ב בשיתוף עם נטוויזאן
המבצע היה שאני אשלם 99 ש"ח לנטוויזאן ובזה הסתיים הסיפור
בחודשיים האחרונים הופיע חיוב של 117ש"ח ושל 147 ש"ח של חברת מת"ב יחד עם החיוב הקבוע של 99 ש"ח שיורד לזכות נטוויזאן.
בפנייתי לחברת מת"ב נעניתי כי המבצע היה לשנה והוא נגמר וזה פשר החיובים.
שאלתי אליכם היא
האם ניתן לחייב אדם מבלי למסור לו הודעה על כך, הרי לפחות היו צריכים הם להודיע לי שהמבצע נגמר ולשאול אם ברצוני לחדש את המנוי או לחלופין להתנתק (זו בקשה סבירה)?
בדרישתי לקבל את ההחזרים נעניתי בשלילה והם הציעו לתת לי את ההפרש ולחבר אותי למבצע חדש.
האם אני יכול לדרוש את ההחזרים המלאים או להסתפק בהפרש שהם הציעו (ההפרש קטן וזניח)
תודה רבה והמשך יום נעים
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #2  
ישן 20-12-2005, 22:37
צלמית המשתמש של Shai
  Shai Shai אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.11.02
הודעות: 14,010
...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי yoni 1 שמתחילה ב "הצרכן הקטן כנגד חברות גדולות"

על פניו - אכן אתה צודק.

בתור עובד חברה, אני יודע שהדבר הוא קצת אחרת.
כאשר אתה נכנסת למבצע שאליו נכנסת, נאמר לך במפורש עד מתי המבצע הזה יימשך.
יותר מזה, אני יכול להבטיח לך שבתקנון המבצע (או החוזה או גם וגם) רשום במפורש עד מתי המבצע ויותר מזה, הוט הגדילו ראש ורשמו על פי מה ייקבע המחיר לאחר סיום המבצע.
כמובן שמתי שמסתיים המבצע - אתה לא חייב להשאר כלקוח.

הוט, כצעד שירותי בלבד, הציעה לזכות אותך על הפרשי המבצעים בתנאי שתשאר. נשמע מאוד הגיוני להתנות את זה בהשארותך כלקוח נאמן כיוון שהחברה לא מחוייבת לזכות אותך מלכתחילה עבור הפרשי המבצעים. צעד שירותי ואדיב מצד החברה.

מכאן והלאה, ההחלטה היא בידך.
הכל כדת וכדין.

אין באמור להוות תגובה רשמית של החברה.

נ.ב
הוט בין החברות היחידות בארץ שאכן מעדכנות את הלקוח בסיום המבצע, ויותר מזה, מאריכה לו אותו בכ-3 חודשים לאחר סיומו הרשמי של המבצע כדי לתת הזדמנות (ארוכה למדי) ללקוח ליצור קשר ולהדיין בהמשך מסלול כלקוח של החברה. הדבר נכון ללקוחות בטל"כ.

אגב, מקרה דומה קרה לי אישית עם בזק. נשארתי לקוח כיוון שאני מרוצה וזוכיתי על 240 שקלים - הפרשי המבצעים. כלומר, ה"צרה" שתיארת איננה צרה, והיא מקובלת בכל החברות הגדולות - ובצדק.


בברכה,
שי.

נערך לאחרונה ע"י Shai בתאריך 20-12-2005 בשעה 22:43.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 21-12-2005, 07:39
  yoni 1 yoni 1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.12.05
הודעות: 3
דעה משוחדת
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי Shai שמתחילה ב "..."

זה שאתה עובד בהוט משתקף בתשובה שלך באופן בולט
א. לא קיבלתי שום מסמך מאף אחד בנוגע לכך שהם ימשיכו להוריד לי כסף מהחשבון בעת שיגמר המבצע.
ב. לא קיבלתי הארכה של 3 חודשים במבצע אני לא יודע מאיפה אתה ממציא את זה ואם הם כן עושים את זה אז שיעשו לכולם באופן גורף ולא יעשו איפה ואיפה.
ג. זה סוג של מניפולציה אתה לא חושב? אנשים תמימי דעים שלא בודקים את החיובים שלהם "אוכלים אותה" התחרות היום בשוק מאוד גדולה ובדרך שהם מתנהגים ונותנים שרות, מהר מאוד הם ימצאו את עצמם מחוץ למשחק.
ד. לדעתי מה שהם עושים זה גניבה לאור יום
אני בחברה של גנבים ומיפולטיבים בטוח לא ארצה להישאר מבחינתי הם ניצלו חולשה ואם הם לא יזכו אותי הם גנבים ואני אצל גנבים לא נשאר
תודה רבה והמשך יום נעים
נ.ב
הם אולי היחידים שלא מודיעים שנגמר המבצע ראה דוגמה את פלאפון שמתקשרים ללקוח כדי לעדכן אותו על כך שהמסלול שלו לא משתלם וכדי לו לעבור למסלול אחר, אז אל תספר סיפורים. שוב הדעה שלך משוחדת וזה משתקף בבירור

נערך לאחרונה ע"י yoni 1 בתאריך 21-12-2005 בשעה 07:51.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #4  
ישן 21-12-2005, 14:40
צלמית המשתמש של Shai
  Shai Shai אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.11.02
הודעות: 14,010
הדיעה לא משוחדת.
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי yoni 1 שמתחילה ב "דעה משוחדת"

אני לא כאן כדי לייצג את הוט, אני באמת ובתמים מאמין ומסכים שכך יש לפעול.
זו הסיבה, אגב, שכשבזק (חברה מתחרה שלא משחדת אותי :-) ) נהגו בצורה דומה - הסכמתי עם הצעדים לחלוטין.

א. רשמתי במפורש שהדבר תקף בטל"כ. אף לא חברה אחת מחוייבת לנהוג כך.
ב. התקשר לשירות הלקוחות ותשאל אם קיימת או אם נהנת מהארכת מבצע. בכל מקרה שהוא, אף לא חברה אחת מחוייבת לנהוג כך.
ג. את הרווחים וההפסדים תשאיר לחברה. שאלת מבחינה חוקית ונענת מבחינה חוקית.
מסכים איתך שזה לא נעים. מחובתך כלקוח שלוקח צד בחוזה לעמוד בתשלומים הכתובים בחוזה והחברה, מאידך, מחוייבת לספק לך תשתית. אחרי החוזה, אתה רשאי להמשיך להיות לקוח או לעבור.
אל תעמיס על עצמך במחשבות אם זה הפסד לחברה או רווח, תשאיר את זה לחברה.
ד. כמו שאמרתי לך, אתה לא חייב להשאר. מיד לאחר תום החוזה - הבחירה היא בידך.
תיהיה בטוח שגניבה אין כאן, החוזה הושלם במלואו ולא נחתם חוזה חדש.
אם אתה מעונין להשאר - מצויין. אם לא, גם מצויין.
עיצה ידידותית, תעשה מה שטוב לך.

נ.ב
כאמור, דעתי בנושא כלל לא משוחדת.
על פניו, זה נראה שכן.
הנקודה היא שאני באמת מאמין בדרך הזו, זו הסיבה שאני כותב את זה כאן (ולא כדובר הוט), זו הסיבה שכשבזק נהגו כך - הסכמתי עם הצעדים, וזו הסיבה שמאז ומתמיד זו הייתה דעתי.

שי.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 21-12-2005, 18:56
  yoni 1 yoni 1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.12.05
הודעות: 3
משוחד ועוד איך
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי Shai שמתחילה ב "הדיעה לא משוחדת."

אני יכול לומר שאתה פוליטקאי שחבל על הזמן

מעניין מי משלם לך לשבת פה ולענות לאנשים על שאלות ?.?????????
הדעה שלך ועוד איך משוחדת הרי אף אחד לא היה רוצה שידפקו אותו אז אל תספר לי סיפורים שאתה באמת ובתמים מאמין בדרך הזאת, זה בילבול שכל.

א לא האמנת מאז ומתמיד אפילו אמרת בהודעה הראשונה שלא הסכמת עם הדרך שלהם אז כבר אתה לא נראה לי אמין .
ב. החוזה שלי נגמר ואני רוצה להתנתק אבל משום מה כל מיני הנחיות מנהליות פנימיות גורמות לכך שאני אצטרך לחכות 5 ימי עסקים או איזה שטות כזו. אני לא רוצה להיות לקוח אני מרגיש שגונבים אותי כל יום שאני שם אז מה זה השטויות האלו לחכות 5 ימים אני רוצה להתנתק עכשיו לא רוצה לדבר עם שרות לקוחות.
ג. אני לא מעסיק את עצמי ברווחים של החברה וזאת ממש לא הייתה כוונתי רתציתי רק לומר שהחשיבה של החברה לא עסקית ולא חכמה הם "עושים קופה"עכשיו על אנשים שלא שמים לב לחיובים שלהם בכרטיס האשראי אבל אנשים לא פראיירים .
אני לקוח פוטנציאלי לעתיד וכמוני יש עוד המון אנשים וברגע שהם יתחילו לזלזל בלקוחות זה יחזור אליהם כמו בומרנג.
ד. אני מנסה לעשות מה שטוב לי אבל הם לא מניחים לי לעשות את זה כל הבירוקרטיה הזו נועדה בכדי שהחברה תמשיך לעשות עליך כסף או אולי בכדי שתירגע קצת ותשכח ואז הם יחזרו אליך עם איזה מבצע מפתה שימשוך אותך חזרה אליהם
לסיכום אתה ועוד איך משוחד ואם לא אז אתה לויאלי באופן לא הגיוני
תודה רבה והמשך יום נעים
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 21-12-2005, 20:27
צלמית המשתמש של Shai
  Shai Shai אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.11.02
הודעות: 14,010
הבנת הנקרא היא לא הצד החזק שלך.
בתגובה להודעה מספר 5 שנכתבה על ידי yoni 1 שמתחילה ב "משוחד ועוד איך"

א. בהודעתי הראשונה לרגע לא אמרתי שלא הסכמתי עם דרך כלשהי. קרא שוב והגב בהתאם.
ב. מבין אותך בהחלט. בחוזה רשום שיש להודיע מספר ימים לפני הניתוק, עמוד בו.
בנוסף לזה, שאל את שירות הלקוחות. יכול להיות שהנך מפסיק להיות מחוייב בגין שירותי האינטרנט אף על פי שהחברה מספקת לך את התשתית. בדוק את העניין - בד"כ יש סעיף בחוזה הנוגע לזה.
ג. כמו שאמרתי לך, החברה היא חברה עסקית. אם הדבר לא היה מועיל לה - היה בטוח וסמוך שהיא לא הייתה נוקטת בצעד זה. הרי בסופו של דבר - כולנו עובדים בשביל הכסף. תשאיר את זה לחברה.
ד. אתה מקשיב לעצמך, בחור?
בוא נצא מנקודת הנחה שאתה בנאדם בוגר. אם החברה תציע לך מבצע מפתה, אני חושב שעדיין תוכל לסרב. הם עדיין לא מציעים לך 72 בתולות. תסכים? מצויין. לא תסכים? מעולה. ההחלטה היא בידך.
זה שהם חוזרים אליך לאחר חמישה ימי עבודה זהו מעשה התואם סעיף בחוזה.

ובשורה תחתונה, זה פורום העוסק במשפטים.
מבחינה חוקית - הכל חוקי.
מבחינה שירותית - אם יש משהו לקוי, אני בטוח שהחברה תשמח לדעת מזה, כל חברה.

בהצלחה.
שי.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 14:46

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר