24-12-2005, 15:01
|
|
|
חבר מתאריך: 27.06.05
הודעות: 2,185
|
|
פעם הבאה תבקש יפה!!!
בחייך זה ממש קל... בשורה הבאה:
קוד:
startDrag(this, false, x_pos, y_pos, x_pos, y_pos + 101);
אם היית חושב טיפה, היית מבין מה אומר ה y_pos+101... תחשוב...
זה אומר שהמקום המקסימלי עליו יהיה אפשר להזיז, הוא ציר הY ועד המקום שלה פלוס 101 פיקסלים(כיוון שציר הY מתחיל מאפס בצד העליון של המסך, הציר מהופך, לכן +101 אומר 101 פיקסלים מתחת למיקום הנוכחי).
אז השורה הזאת אמורה להראות כך:
קוד:
startDrag(this, false, x_pos, y_pos, x_pos+101, y_pos);
בהנחה שאתה רוצה שיוכלו להזיז 101 פיקסלים על ציר הX. אם אתה רוצה יותר(זאת אומרת שטווח הגרירה יהיה גדול יותר, או קטן יותר, שנה את המספר).
עוד משהו. השורה הזאת:
קוד:
_root.vol = Math.floor(150 - this._y - y_pos);
היא מתייחסת להזזה בציר הY, אבל אנו משנים את הציר, לכן השורה צריכה להראות כך:
קוד:
_root.vol = Math.floor(150 - this._x - x_pos);
משהו אומר לי שלא אתה כתבת את הקוד הזה...
_____________________________________
|