לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #12  
ישן 27-12-2005, 20:36
  Justniv Justniv אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 08.10.04
הודעות: 559
בכל מקרה תודה לשתיכם ניראה לי שזה יעזור לי מלא..:)
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי דניאל 111 שמתחילה ב "חחחח אני יודע..."

אבל לא הבנתי משהו אחד, בדוגמא של הכח משיכה, יש את הקוד הבא:
קוד:
onClipEvent (load) { // איפוס נתונים speedY = 0; // מהירות התחלתית 0 Ypos=0; // נקודת גובה 0 gravity = 15; // מקדם כח משיכה friction = 0.7; // מקדם חיכוך } onClipEvent (enterFrame) { speedY = speedY + gravity; // חישוב מחדש של המהירות Ypos = this._y +speedY/10; // חישוב המיקום המעודכן בהתאם למהירות if (Ypos > 280) { // בדיקת גבול תחתון Ypos = 280; // איפוס הגובה על מנת שלא יחרוג מהקרקע speedY = -(speedY*friction);// הפיכת הכיוון } this._y = Ypos; // עדכון הגובה }


ב-"הפיכת כיוון" אם אני מוחק את ההכפלה בחיכוך אז הוא כל הזמן חוזר לנקודה ההתחלתית, למה? איזה חלק בקוד "אומר" לו לחזור לנקודה ההתחלתית??
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 28-12-2005, 20:55
  אקונה מטטה אקונה מטטה אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.07.05
הודעות: 4,024
אממ
בתגובה להודעה מספר 17 שנכתבה על ידי Justniv שמתחילה ב "טוב יום חדש אז נתחיל מחדש :)"

אם אתה רוצה כדור שיצבור תאוצה בנפילתו, אז למה אתה רוצה שייעצר בקרקע? כשהוא מגיע לקרקע הוא אמור להמשיך לקפוץ אבל יותר נמוך, עד עצירה מוחלטת (אלא אם אתה לא רוצה לפי חוקי הפיזיקה)

בתחילה צור משתנים:

קוד:
onClipEvent (load) { var speed:Number = 0; var gravity:Number = 10; var friction:Number = 0.7; }


מוגדרים כאן המשתנים מהירות, גרביטציה וחיכוך עם האוויר שיאט אותו.
אני חושב שמכאן תוכל להיעזר במאמר שקיבלת כאן(תחת הכותרת כוח משיכה).
http://www.flashx.co.il/lessons/las2.htm
זה ממש דומה..

בעיקרון זה הולך ככה - באנטר פריים, אתה מוסיף למשתנה מהירות את הגרביטציה, ואז מוסיף את המהירות למיקום ה-y של הכדור. שוב, אני מסביר מה שכתוב שם במאמר.. זה יכול לעזור לך.

ובקשר ללחיצה על רווח - תעשה גם את זה באנטר פריים תנאי שבודק האם המקש רווח נלחץ. במידה וכן תקדם את ה-y של הכדור במספר מסויים.

אם לא תצליח אני בטוח שתקבל עזרה כאן

אגב כבר התחיל היום, והוא עוד מעט מסתיים

ציטוט:
טוב יום חדש אז נתחיל מחדש


בהצלחה

נערך לאחרונה ע"י אקונה מטטה בתאריך 28-12-2005 בשעה 21:01.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 00:01

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר