13-01-2006, 09:38
|
|
|
חבר מתאריך: 07.02.05
הודעות: 2,160
|
|
נעשה סדר
ראשית המוט הזה נקרא פרוב.
ומההרקולס יוצא צינור תדלוק שבקצהו סל תדלוק.
ההתחברות בוצעה כאשר המסוק נמצא נמוך ביחס למטוס.
כתוצאה מהתנתקות לא רצונית הסל "קפץ" למעלה והטייס זיהה סכנה כי הוא עומד לפגוע ברוטור.
(כדי למנוע תופעה כזו יש לעלות בגובה מיד לאחר התחברות).
הטייס ביצע תיקון חריף של משיכת סטיק לאחור (ולא קדימה), שהביא לזוית אף גבוהה עד כדי מפגש בין הפרוב ללהבים.
יש לציין שכאשר הפרוב בחוץ הוא מכפיל את האורך שלו.
פרוב במצב מכונס לא היה יוצר מגע עם הלהבים בשום מצב של תפעול.
נערך לאחרונה ע"י יסעור בתאריך 13-01-2006 בשעה 09:42.
|