לוגו אתר Fresh          

אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה -- ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶٩(•̮̮̃•̃)۶٩(●̮̮̃•̃)۶٩(͡๏̯͡๏)۶٩(-̮̮̃•̃)۶ -- -- ברוכים הבאים לפורום גורמה -- -- אנא קיראו את דבר מנהלי הפורום -- -- שימו לב !!! רשימת הקישורים השימושיים של פורום גורמה מתעדכנת מפעם לפעם -- -- אשכול האירועים הקולינריים מחכה לעידכונים שלכם !!! -- חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > אוכל, מסעדות ומתכונים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה

ישן 18-01-2006, 14:53
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  
מומחה ללוחמת חי"ר, סיור וצליפה

חבר מתאריך: 06.12.04
הודעות: 21,060
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי EtEoR שמתחילה ב "גם אני מכיר את זה, הבעיה היא שמשום מה זה קצת טפל עבורי."

אני מציע שתשרה את הבשר במרינדה של סויה, יין, מחית שעועית שחורה (אפשר להשיג בחנויות כמו "מזרח-מערב" או "spices"), ג'ינגר, שום, זרעי כוסברה וקצת דבש.
או

סויה, חלב קוקוס, צ'ילי, למון-גראס, זסטים של לימון, כוסברה וכד'..

או

דבש, מיץ תפוזים, יין לבן, בזיליקום ונענע.

קח בחשבון - בגלל עובי הסטייקים, רק הצד החיצוני יקבל טעם. מרינדות מתאימות יותר לסטייקים דקים או רצועות בקר משייטל. אם אתה רוצה לאכול סטייקים כמו שצריך, עם הערך המוסף של טעם הרוטב, עדיף שתכין בנפרד איזה רוטב או רליש.

"After the uprising of the 17th of June the Secretary of the Writers Union had leaflets distributed in the Stalinallee
stating that the people had forfeited the confidence of the government and could win it back only by redoubled efforts.

Would it not be easier in that case for the government to dissolve the people and elect another?" -Bertolt Brecht

I remember very vividly, a few months after the famous pacifist resolution at the Oxford Union visiting Germany and having a talk with a prominent leader of the young Nazis. He was asking about this pacifist motion and I tried to explain it to him. There was an ugly gleam in his eye when he said, "The fact is that you English are soft". Then I realized that the world enemies of peace might be the pacifists - Robert Hamilton Bernays -

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
ישן 18-01-2006, 17:45
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי EtEoR שמתחילה ב "תודה רבה - מבטיח לנסות..."

אם תוסיף ברוטב הראשון, תוסיף מחית שעועית שחורה עם צ'ילי - זה חריף אש. או שפשוט תוסיף צ'ילי למתכון. הוא בהחלט מתאים.עוד אופציה, היא להכין בצד, רוטב מצומצם של יין, ציר בקר, ג'ינג'ר, וקצת צ'ילי.

אצלי חריף בד"כ הולך עם מתוק - רוטב קרמל עם צ'ילי, רוטב שוקולד חריף וכו'...

"After the uprising of the 17th of June the Secretary of the Writers Union had leaflets distributed in the Stalinallee
stating that the people had forfeited the confidence of the government and could win it back only by redoubled efforts.

Would it not be easier in that case for the government to dissolve the people and elect another?" -Bertolt Brecht

I remember very vividly, a few months after the famous pacifist resolution at the Oxford Union visiting Germany and having a talk with a prominent leader of the young Nazis. He was asking about this pacifist motion and I tried to explain it to him. There was an ugly gleam in his eye when he said, "The fact is that you English are soft". Then I realized that the world enemies of peace might be the pacifists - Robert Hamilton Bernays -

ישן 18-01-2006, 17:58
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

תודה!
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי EtEoR שמתחילה ב "נשמע לא רע..."

אגב, אם בענייני המלצות עסקינן - יש ספר מצויין ל"על האש":
טוב על האש של חנוך פרבר... זה האורים והתומים שלי....

תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום

כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 05:02

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר