10-12-2004, 01:43
|
|
|
חבר מתאריך: 01.10.02
הודעות: 188
|
|
תודה לכל החבר'ה שהגיעו פה לדיונים עמוקים, אבל מצאתי את התשובה לבד
כל הסיפור היה כזה:
בניתי משחק, וחיפשתי דרך לשמור את המשחק לקובץ וכן לטעון אותו בחזרה מהקובץ ע"י מחרוזת בשם SaveGame מטיפוס CString.
כדי שהמשחק יפעל לאחר טעינה מקובץ, הייתי צריך להמיר את המחרוזת למערך של int.
אז לכל ה 'גאונים' שמסבירים ש CString זה לא מחרוזת, וש atoi לא פועל ב MFC, צר לי לאכזב אתכם, הפתרון כה פשוט.
CString מיועד למחרוזת באבו אבו ו- atoi עובד ב MFC כמו מלך, אלא שהוא פועל על כתובת. כאשר שולחים מחרוזת, אין בעיה, כי זו ממילא כתובת, אך כאשר שולחים תו בודד, כל מה שצריך הוא להוסיף &
וזה כל הסיפור !!!
TODO: add loading code here //
;ar>>SaveGame
;int i; char c
(++for (i=0;i<strlen(SaveGame);i
}
;[c=SaveGame[i
;(Step[i]=atoi(&c
{
בכל מקרה, תודה על הנסיון לעזור
|