08-12-2004, 22:10
|
|
|
|
חבר מתאריך: 05.01.03
הודעות: 4,788
|
|
אתה בטח שואל את השאלה בגלל כל העניין של המיתוגים החדשים בזמן האחרון של החברות הגדולות כמו סלקום/פלאפון/YES/ מקדולנלס וכו'..
הדבר נובע מכך שהחברה רוצה למשוך אליה את תשומת הלב, להתרענן וגם לשדר מסר שונה ולפנות לקהל מסויים או לציין שינוי תדמיתי..
לדוגמא, פלאפון רצתה לשנות את הגישה שהיא רשת שמיועדת לקהל של מבוגרים ולכן היא יצרה תדמית חדשה שאמורה לשדר משהו פשוט וגם להתחבר לקהל היעד צעיר, במיתוג מחדש שלה היא הרוויחה חשיפה גדולה וגם העבירה מסר שהיא פשוטה יותר ומתאימה יותר לכולם.
לדוגמא מקדולנלס משנה לוגו כדי לציין את המעבר שלה לאוכל בריא ומזין כדי לשנות את התדמית שיצאה לה כרשת מזון מזיק שפוגע בבריאות.
אם אתה שואל בקשר לשינוי לוגואים של מעצבים וכו'.. אז המטרה בשינוי הלוגו היא בגלל הצורך לעשות משהו חדש, לרוב המעצבים נמאס מהר מאד מהשם שלהם ומהסמל שלהם ובגלל עודף היצירתיות הם יוצרים סמל חדש וממציאים שם חדש שהם חושבים שיתאים להם יותר ויבליט אותם.
_____________________________________
impossible is nothing..
|