מדריך להפיכת חפצים לשוקולד
- תחילה פיתחו את התמונה שבה איש את החפץ (או את האדם), וסמנו אותו,
אני בחתי בחפץ פימיטיבי: קופסא:
ואני מסמן:
כאשר הוא מסומן נקיש:
Edit -> copy
ואז
Edit -> paste
בעצם יצרנו כעט שכבה חדשה שמכילה רק האובייקט – בדיוק באותו מקום בו ממוקם המקור.
כעט ניבחר בשכבה הדשה וניכנס ל:
Filter -> Artistic -> Plastic Warp…
ונכוון אותו כך:
ועכשיו נמשיך וניכנס ל:
Filter -> Liquify…
ומה שנעשה לעשות זה לגרום לקופסא להראות כאילו שהיא מעט נמסה מהצדדים ומלמטה,
וודאו שאתם משתמשים בכל המריחה:
עד שנקבל משהו דמוי זה:
המצב הנוכחי הוא: ישנם זוג שכבות כאשר האחת היא התמונה המקורית והשניה זה רק האובייקט הניבחר עם שינויים.
נסמן את האובייקט החדש ע"י החזקת מקש ה CTRL והקלקה על אזור התמונה בשכבה בחלון השכבות.
ועכשיו, ניכנס ל-
Image -> Adjustment -> Hue/Saturation
ונכוון כך:
ועכשיו נבחר את השכבה המשופצת ונשכפל אותו ע"י :
Layer -> Duplicate Layer… ו OK
בחרו בשכבה העליונה ביותר וכנסו ל-
Filter -> Artistic -> Plastic Warp…
וכוונו כך:
והחליפו את Blending Mode של השכבה הזו ל – Multiplay
וזה מה שקיבלנו:
בתאבון.