לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 11-12-2004, 11:45
צלמית המשתמש של Rutasashi
  Rutasashi Rutasashi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.10.04
הודעות: 1,341
בדקתי בשבילך בקשר ל argument
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי yahelb שמתחילה ב "אז אם כך"

רציתי להגיד משהו אחר אבל אז החלטתי לבדוק לעומק

מסתבר שFLASH הכינו CLASS שניקרא ARGUMENT
בCLASS הזה יש נתונים על מי קרא לפונקציה הזאת, איזו פונקציה ניקראה (בעצם זה במקום השם של הפונקציה הזאת אם אין לה שם ספציפי...) ואילו פרמטרים נשלחו לה (מסתבר שאפשר לשלוח יותר פרמטרים ממה שהפונקציה מקבלת... זה מוזר לי)

בכל מקרה אם אתה מבין איך להשתמש בזה אז תשתמש בזה בכל מקרה זה לא עוזר למה שאתה רוצה לעשות...

פונקציה מגדירים כך:
קוד:
function functionname (parameter0, parameter1,...parameterN){ statement(s) } או כך var something:Function=function (parameter0, parameter1,...parameterN){ statement(s) }; לדוגמא function sqr(x:Number) { return Math.pow(x, 2); } או var sqr:Function=function (x:Number) { return Math.pow(x, 2); };


בד"כ משתמשים בצורה השנייה בשביל להצמיד פונקציות למה שניקרא EVENTים לדוגמא:
קוד:
someMovieClip.onEnterFrame=function () { //code code code... }

וככה לא צריך לפזר את הקוד ואפשר לרשום את כולו בפריים וזהו (יותר קל לעקוב ככה...)

בכל מקרה תשלח את הכתובת של המדריך אני יוכל להגיד לך למה בדיוק המדריך התכוון
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 11-12-2004, 14:41
צלמית המשתמש של Rutasashi
  Rutasashi Rutasashi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.10.04
הודעות: 1,341
אז ככה:
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי cyber_iguana שמתחילה ב "אני רואה הרבה..."

קוד:
someMovieClip.onEnterFrame=function () { } זה כמו onClipEvent(enterFrame){ }

רק שאתה יכול להצמיד לכל MC שאתה רוצה מה שבא לך ומתי שבא לך ואיפה שבא לך

הגדרת משתנים הולכת ככה:
קוד:
var Something:aTypeOfVar=InitValue;

כשאתה מגדי משתנים שיהיו ארגומנטים לפונקציה לא משתמשים בVAR

עכשיו הארגומנטים שהתכוונו אליהם במדריך הנ"ל הם פשוט המשתנים שאתה מעביר לפונקציה וזה מה שניקרא ארגומנטים.... (זה מה שרציתי לענות לך בהתחלה, עד שמצאתי שיש גם CLASS כזה) אתה יכול להשתמש במשתנים האלה כמו בכל משתנה אחר. כשאתה רושם פקודה אתה לא יכול להשתמש במחרוזת תווים בתור פקודה... זה פשוט לא הולך ככה... מחרוזת זה מחרוזת ופקודה זה פקודה
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 11-12-2004, 23:25
צלמית המשתמש של Rutasashi
  Rutasashi Rutasashi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.10.04
הודעות: 1,341
:)
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי cyber_iguana שמתחילה ב "ניסיתי לעשות פונקציה עם..."

דבר ראשון הקריאה של
קוד:
var sqr:Function=function (x:Number) { return Math.pow(x, 2); } תהיה ככה: _root.sqr(number);


דבר שני:
אתה יכול לא להגדיר סוג למשתנה או אפילו לא להגדיר אותו בכלל אבל ככה הוא יתפוס לך בזיכרון יותר מקום, הקוד יפעל לאט יותר, בכתיבת הקוד לא תהיה השלמה אוטומטית וזה יהיה פחות מסודר... בכל מקרה כדאי להתרגל להגדיר את המשתנים ואת הסוגים שלהם.
(אם אתה רוצה לדעת איזה סוגי משתנים יש אז תגדיר משתנה :var ssdfs ברגע שתשים את ה : זה יפתח לך טבלא של השלמה אוטומטית שתראה לך איזה סוגי משתנים אתה יכול להגדיר)
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #21  
ישן 12-12-2004, 19:00
צלמית המשתמש של Rutasashi
  Rutasashi Rutasashi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.10.04
הודעות: 1,341
מצויין
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי cyber_iguana שמתחילה ב "פסקל ו c++"

אז אני יסביר לך בשפה של הבסיס של ++C (כי ב ++C יש CLASSים ואם אתה לא יודע מה זה CLASS אז אתה יודע רק בסיס...)

אז ככה CLASS זה כמו STRUCT בדיוק. ההבדל המשמעותי בין CLASS ל STRUCT הוא שבCLASS אפשר לשים גם פונקציות (אפשר גם ב STRUCT אבל נגיד שלא....).
זאת אומרת שבתוך ה CLASS אתה יכול להגדיר כמו משתנים פונקציות.
לדוגמה:
קוד:
var Totah:MyClass=new MyClass(); //Flash version MyClass Totah=new MyClass(); //C++ version Totah.a=1; Totah.DoSomething();


יש עוד המון דברים שאפשר לעשות עם CLASSים, כמו להגדיר PROPERTIES כמו לעשות OVERLOAD לאופרטורים, ירושה וכ' וכו'

רק שבשביל להסביר את כל זה צריך קורס שלם בתיכנות מונחה עצמים... בכל מקרה זה הבסיס
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 15:34

הדף נוצר ב 0.10 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר