לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 18-02-2006, 23:54
  FairlyEvident FairlyEvident אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.02.06
הודעות: 3
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי zuzik שמתחילה ב "ניסאן אלמרה טקנה"

האלמרה טקנה היא מכונית מצויינת שמתבססת על פלטפורמת ה-N16 של ניסאן. היא עוצבה על ידי השלוחה האירופאית של ניסאן באנגליה. היא גם מיוצרת באנגליה.

ועכשיו קצת על האוטו:

מנוע -
מנוע ה-QG18DE של ניסאן הוא טוב מאוד. 116 כ"ס ומומנט של 16.7 קג"מ. לא מיוחד מדי על הנייר אבל בגלל תזמון השסתומים המשתנה של המנוע, זמינות הכוח היא מצויינת. החל מ-1500 סל"ד המנוע בועט יפה מאוד עד לקו האדום. עקומת ניצול הכוח הטובה ביותר הקיימת במכונית במחיר הזה. האצה מעמידה והאצות בניים מצויינות. אין לו ממש מתחרים בקטגורית המחיר.

לא מהמנועים השקטים ביותר שיש. מתחיל להיות רועש מדי מעל 3000 סל"ד.

תצרוכת דלק -

טובה. 12 ליטר ל-100 ק"מ בעיר בעומסי תנועה טיפוסיים של ת"א. 6 ליטר ל-100 ק"מ בנסיעה בין עירונית.



תיבת הילוכים -

פשוטה, זריזה ויעילה. אוהבת מאוד לעשות KICK DOWN בזמן האצות גם של שני הילוכים כדי לנצל את המנוע למקסימום. מאוד צפויה ומאוד אמינה. כולל תפעול ידני אבל ללא TIPTRONIC.

בלמים, מתלים והתנהגות כביש -

הבלמים הטובים ביותר בקטגוריה. 4 בלמי דיסק. מספיק חזקים לעצור רכבת.

המתלים נוקשים מאוד . נסיעה בין עירונית מהנה, בטוחה וספורטיבית מאוד. מצד שני המתלים לא אוהבים כבישים משובשים והופכים נסיעה עירונית על כבישנו הרעועים להרבה פחות נוחה ממה שציפיתי.

המכונית מאוד צמודה לכביש ויש לה אחיזה מעולה (הרוב בזכות המתלה האחורי החדש באלמרה שהוא קורה רב-חיבורית מיוחדת פרי פיתוח של ניסאן).

השלדה המצויינת תורמת להתנהגות כביש מופתית.

סה"כ מכונית מאוד מהנה ומערבת בנהיגה יחיסית למשפחתית אוטומטית יפנית. מצויינת וכייפית מאוד בנסיעות בין עירוניות - בעיקר בכבישים מפותלים בהם היא באמת נוצצת. פחות נוחה בעיר.


אמינות -
האמינות של ניסאן היא פשוט מעולה. נקודה.

עיצוב חוץ:
מאוד שקטה, סולידית ואלגנטית. נראית הרבה יותר גדולה ממה שהיא באמת. נראית יותר כמו מכונית סלון מאשר משפחתית קופקטית. אהבתי מאוד את העיצוב שלה, היא משדרת הרבה עוצמה שקטה ולא מנסה באופן מלאכותי לנקר עיניים.


אבזור ועיצוב פנים -
גם עיצוב הפנים מאוד סולידי ושקט. מי שמחפש איך להרשים את השכנים - שיחפש מכונית אחרת. מי שמחפש סביבת נהג אלגנטית, נוחה ושקטה - יאהב את האלמרה טקנה.
שליטה מאוד נוחה על כל פונקציות הרכב עם מסך ענקי בקונסולה המרכזית. בקרת אקלים, מערכת שמע מקורית מיוצרת על ידי חברת קלריון + שליטה מאוד נוחה מגלגל ההגה. 6 רמקלים (4 רגילים ושני טוויטרים קדמיים). גלגל הגה נעים מאוד למגע מצופה עור. מושב נהג סופר-נוח עם 5 מתגי כיוון (כולל הקשחת גב המושב), פנסי ערפל ועוד... המון אבזור למכונית במחיר הזה.

איכות חומרים וההרכה בינונית. לא הטובה ביותר בקטגוריה ולא הגרועה ביותר.


בטיחות -
4 כוכבים במבחני ריסוק. המכונית היחידה בקטגוריה שכוללת כריות ראש אקטיביות במושבים הקדמיים למניעת פגיעת WHIPLASH במקרה של תאונה.


סה"כ מכונית באמת מצויינת. אמינה, נוחה, מאובזרת עם התנהגות כביש פשוט מופתית.
לא נעשתה על המכונית הזו (גרסת הטקנה) ביקורת מקצועית אחת אפילו בישראל ובאמת חבל. האלמרה טקנה שמרה על כל היתרונות של האלמרה פרפקט (המנוע, השלדה, התנהגות הכביש הטובה) ושיפרה את רוב המגרעות (בעיקר בתחום האבזור החסר ועיצוב הפנים המשעמם). מכונית שתשרת אותך שנים על גבי שנים בלי להתקלקל. לא מצטיינת באף תחום בודד אבל פשוט עושה את הכול טוב מאוד. אני אישית מעדיף אותה, בהרבה, על כל היפניות האחרות בקטגוריה.

תקנה - אתה תהיה מבסוט.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 23-03-2006, 15:24
  FairlyEvident FairlyEvident אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 18.02.06
הודעות: 3
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי **מרלבורו** שמתחילה ב "שתיכם טועים."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי **מרלבורו**
א.זהו באמת רכב נחמד,הוא נותן תחושה טובה אבל הבלמים שלו יחסית רכים ובעלי מהלך דוושה ארוך מדי.
ב.יש לרכב בעית התנהגות מסוימת שנובעת מזווית גלגול גבוהות.
ג.הגה,קל חסר רגש אך סך הכל תחושה טובה.
ד.עד כמה שאני לא סובל מאזדה ומכוניות בסגנון הזה,המאדה 6 יותר טובה מהרכב הזה בהכל,ולכן לא יהיה נכון לומר "יותר טוב ממאזדות האלה" ,הרכב נוח יחסית בגלל מתלים רכים,חבילת אבזור מעניינת בתמורה ל130 אלף ש"ח.


אני לא יודע באיזה שנתון של אלמרה נהגת אבל אני מהמר על הגרסה הקודמת (1999 ומטה). האלמרה החדשה שונה בתכלית, לטובה ולרעה, מהקודמת.

הבלמים נחשבים לטובים ביותר מכל משפחתית 1.6 שקיימת היום בשוק ללא עוררין. 4 בלמי דיסק מאוד גדולים ומאוד חזקים עם מהלך דוושא לא-לינארי וארוך יחסית שמאפשר גם בלימה עוצמתית וגם וויסות נוח של עוצמת הבלימה במידת הצורך.

אם ב-"זווית גלגול" התכוונת ל- BODY ROLL, אז האלמרה החדשה לא מתנהגת ככה כלל. ה-BODY ROLL של המכונית שואף למינימום ובהחלט טוב יותר מהמקבילות שלה בקטגוריה (בעיקר מהקורולה, לאנסר, אימפרזה. פחות מהפוקוס וה-3).

ההגה מאוד קשיח, בעל משקל ומרגיש "בשרני" אל מול מכוניות אחרות. מהלך ההגה גם קצר מאוד (2.75 סיבובים מנעילה לנעילה) מה שמאפשר היגוי ספורטיבי. הגה הידראולי, לא אלקטרוני שמעביר תחושה מהגלגלים. לא נוח וקל משקל כמו מערכת ההיגוי במגאן ובקורולה לטובה ולרעה.

המתלים באלמרה הם ההפך המוחלט מרכים. הם קשיחים מאוד. יותר מדי לטעמי. מדובר במתלים שהמקור שלהם לקוח מה- Sentra SE-R האמריקאית מה שמאפשר היגוי בין עירוני חד והתנהגות כביש נוקשת ואסרטיבית אבל פוגע בנוחות בין עירונית. דרך אגב, זה ההפך מהגרסה הקודמת שהיתה מאוד רכה.

וכן, האלמרה לא באותה קטגוריה של המאזדה 6. הפריימרה של ניסאן מתחרה במאזדה 6.


האלמה היא מכונית מעולה שלא זכתה להצלחה שהגיעה לה בארץ בגלל מדיניות שיווק כושלת של היבואן שלא ידע איך להשתמש ביתרונות היחסיים שלה (מנוע, שלדה, התנהגות, אבזור) אל מול המתחרות והשאיר אותה בסטטוס של מכונית אנונימית לחלוטין.

מומלצת בחום.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 13:47

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר