לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי         אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 11-12-2004, 10:48
  dorratz dorratz אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.10.03
הודעות: 778
מידע טיסת בכורה לסקייהוק הישראלי המושבח הראשון

ראדא הודיעה היום(ה-8 לדצמבר) שמטוס הסקייהוק המושבח הראשון של חיל האוויר הישראלי המריא לטיסת בכורה מוצלחת. הטיסה בוצעה 11 חודשים לאחר תחילת התוכנית בינואר 2004, בדיוק לפי הלו"ז. הסקייהוק משמש כמטוס האימונים המתקדם באקדמיה של חיל האוויר הישראלי ומכשיר את טייסיה לטוס על מטוסי הקרב המודרנים שברשותו.
תוכנית ההשבחה כוללת החלפת מערכות אוויוניקה מיושנות והתקנת ציוד חדיש נוסף. מטרת התוכנית היא לשפר את אימון פרחי הטיס, וזה יעשה בין השאר על ידי התקנת מערכות שיאפשרו תדרוך מלא ומקיף של הטיסות במטוסי הסקייהוק. המערכות הללו יהיו בין השאר צגים תלת-מימדיים שמסונכרנים עם הקלטות וידאו ואודיו. בו זמנית, התוכנית תקטין את עלויות האחזקה של הסקייהוק.
שלב טיסות הניסוי על הסקייהוק המושבח יושלמו בתוך 3 חודשים, וההשבחה הסדרתית על שאר המטוסים תימשך עד הרבע השלישי של שנת 2005. האלוף(מיל') הרצל בודינגר, בעבר מפקד האקדמיה לטיס וחיל האוויר וכיום נשיא ראדא, דיבר על טיסת הבכורה המוצלחת: "הצדקנו את האמון שחיל האוויר ומשרד הביטחון העניקו לנו כשהם בחרו בנו לבצע את תוכנית ההשבחה. אנו מודים לחיל האוויר ולמשרד הביטחון על שיתוף הפעולה ומצדיעים לשותפים שלנו בתוכנית: התעשייה האווירית, וקטאופ וניר אור".
צביקה אלון, סגן-נשיא הפיתוח העסקי בראדא, הוסיף:התוכנית הזאתי מאפשרת לראדא לספק פתרונות במסגרת המגבלות הכספיות ללקוחותינו ברחבי העולם. הפתרונות שלנו מאפשרים לפרחי טיס להתאמן הסביבה שדומה מאוד לסביבה שבה הם יטוסו כשהם יהיו יטיסו מטוסי קרב מתקדמים בהמשך".

מקור:
http://www.rada.com/p_news/news.asp
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 11-12-2004, 18:10
  ohadbx ohadbx אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.03.04
הודעות: 2,558
למה אין?
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי עידו403 שמתחילה ב "עדי, אתה מתכוון ל fly by wire?"

לאיגל יש מערכת FBW (לא בטוח אם דיגיטלית או לא, אני חושב שכן. בסטרייק איגל אני כמעט בטוח שדיגיטלית) שנקראת Control Augmentation System- CAS.
לא עברתי על כל העמוד לעומק, אבל אני חושב שפה תקבל הסבר מפורט הרבה יותר http://www.f15sim.com/operation/f15_hydro_mech.html
באופן כללי תשובה לשאלה שלך- מערכת FBW מאפשרת למטוס טיסה הרבה יותר יציבה, קיזוז דיגיטלי, העברת השליטה במטוס לפוד ניווט ועוד דברים נחמדים.
בהשוואה בין מטוס עם FBW לבין מטוס בלי כמובן שלמטוס ה"עם" יהיה יתרון על ה"בלי" (ראה דוגמאות למעלה), אבל לא בטוח שיהיה לזה ביטוי כל כך גדול בקרבות אוויר (אם לזה התכוונת), הכל תלוי בעיצוב של המטוס.
היום בכל אופן כבר אף אחד לא יעיז לחשוב על מטוס עתידי בלי FBW.

נערך לאחרונה ע"י ohadbx בתאריך 11-12-2004 בשעה 18:16.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +3. השעה כעת היא 09:11

הדף נוצר ב 0.21 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2019 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר