לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תוכנה ומשחקי מחשב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 17-02-2006, 12:09
צלמית המשתמש של זיו
  זיו מנהל זיו אינו מחובר  
L'enfer, c'est les autres
 
חבר מתאריך: 21.11.01
הודעות: 29,226
מידע NRG; הפס הרחב לא באמת רחב


ספקיות האינטרנט מבטיחות גלישה במהירות האור, אבל בדיקת מעריב חושפת תמונה שונה לחלוטין. הגלישה לאתרים בחו"ל איטית מהמובטח. בנטוויז'ן יכולים לחייך: יש להם את האינטרנט המהיר בישראל

מקור: דפדף בהרשת - אסף מרגלית, עסקים און ליין 16/2/2006 10:31 http://www.nrg.co.il/online/10/ART1/046/541.html

מי שעקב בשנים האחרונות אחרי הפרסומות של ספקיות האינטרנט השונות, בוודאי הבחין כי כל אחת מהן, בשלב זה או אחר, טוענת לכתר "האינטרנט המהיר בישראל". ואכן , יש סיבה טובה למאבק על התואר הזה: עבור גולשים ישראלים רבים המהירות היא הגורם המרכזי ביותר בבחירת הספקית. מאחר שאף אחד כאן לא אוהב לצאת פראייר, כאשר מבטיחים לנו אינטרנט מהיר זה בדיוק מה שאנחנו מצפים לקבל: חבילת גלישה שמעניקה את המהירות שהבטיחו לנו.

ובכל זאת, מתברר כי המציאות הרבה פחות ורודה. מי שחשב שהצטרפות למסלול במהירות 1.5 מגה-ביט בשנייה, למשל, מעניקה לו את המהירות הזאת בכל פעם שהוא מתחבר לאינטרנט - טועה בגדול. בדיקת מעריב מגלה, כי בעוד שהגלישה באתרים ישראליים אמנם עומדת במהירות שמבטיחות הספקיות, הגלישה באתרים בחו"ל מקרטעת במיוחד. התמונה הופכת שחורה עוד יותר כאשר משווים את התוצאות למבחן מעריב מהשנה שעברה: ב-2005 הגלישה באתרים שאינם ישראליים היתה הרבה יותר מוצלחת. בסופו של דבר, אף שיש מנצחת ברורה במבחן המהירות, אף אחת מספקיות האינטרנט לא זכתה לציון גבוה באמת.

מבחן המהירות של מעריב החל לפני כחודשיים, והתבסס על חבילה של 1.5 מגה-ביט בשנייה – המסלול הפופולרי ביותר באינטרנט המהיר. צוות הבדיקה ערך תצפיות אישיות אחר מצב הגלישה אצל כל אחת מחמש הספקיות הגדולות - נטוויז'ן, בזק בינלאומי, 013 ברק, אינטרנט זהב ו-012 קווי זהב – באמצעות תוכנות בדיקה שקיימות באינטרנט (של מקאפי ו-Cnet, למשל ) ועל-ידי הורדת קבצים מאתרים בישראל ובחו"ל. המטרה: בניית פרופיל של החברות, שינטרל תופעות מקומיות כמו ניתוקים בתשתית הכבלים או צניחה במהירות של ה-ADSL, שפגעו בביצועי כל החברות. הבדיקות הללו למעשה מבטלות הפרעות חיצוניות שפוגמות בביצועי הספקיות.

לאחר מכן החל המבחן המעשי. במשך חודש לקחנו מחשבים ניידים זהים וחיברנו אותם למספר אתרים בארץ (תל-אביב, ירושלים, חיפה, דרום). המחשבים התקשרו אל כל אחת מהספקיות באופן יזום בימים שונים ובשעות שונות. נוסף על כך, הבדיקה נערכה באמצעות 5 שמות משתמש שונים ודרך שני סוגי התשתית הקיימים - הכבלים ו-ADSL של בזק.

השבועיים האחרונים של המבחן (מ-22 בינואר עד 5 בפברואר) היו הקריטיים ביותר. במהלך 14 ימים נערכה בדיקה רצופה ואוטומטית של ביצועי כל אחת מהחברות לכל אורך שעות היממה, במספר מוקדים בישראל. כל מדידה של מהירות הגלישה הורכבה מכמה חלקים: תחילה נבדקה מהירות הגלישה בישראל באמצעות הורדת קובץ מאתר ישראלי ומהירות הגישה אל האתר (ping); לאחר מכן עברנו לאתרים בחו"ל – הורדנו קבצים ובדקנו את מהירות הגישה אל אתרים שונים בארצות הברית ובאירופה; נוסף על כך, מדדנו את מהירות ההורדה באתרים לשיתוף קבצים. חשוב להדגיש: האתרים נבחרו באקראי על-ידי תוכנות מדידה, ואינם נמצאים ברשימות ה-cache של ספקיות האינ טרנט (כלומר, אתרים שאינם נמצאים בזיכרון של שרתי הספקיות).

מהתוצאות הרבות חושבו ממוצעי המהירויות, אך את דירוג החברות החלטנו לקבוע על-פי הגלישה לחו"ל. הסיבה: חלק גדול מהאתרים הפופולריים בישראל נמצאים ברשימות ה-cache של הספקיות, ולכן גלישה בהם לא מבטאת את מהירות התקשורת האמיתית לרשת האינטרנט (אצל כל הספקיות עמדו הציונים על 100% או קרוב לכך). בגלישה לחו"ל התוצאות היו עגומות למדי, אך הן נקיות מהשפעות ה-cache.

כל החברות הציגו תוצאות בינוניות מאוד, עם תנודות קיצוניות במהירות. בשעות היום הגלישה היתה פחות או יותר נסבלת, אך אחר הצהריים היא היתה כמו רכיבה על צב. למעשה, החל מהשעה 16:00 המהירות אצל כל הספקיות צונחת – עד שהיא יורדת בשעה 20:00 אל מתחת ל-75% מהמקסימום שאליו מצליחות הספקיות להגיע בקצב התקשורת לחו"ל - שהוא נמוך גם ככה מזה שניתן בישראל. מהירות ההורדה מאתרים בארצות הברית ירדה לפעמים לשליש מהמהירות המובטחת במסלול של 1.5 מגה-ביט.

נטוויז'ן: הזינוק אל הפסגה


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nrg.co.il/images/archive/408x153/102/970.jpg]


נטוויז'ן היא המנצחת המובהקת של המבחן, והיא יכולה להתהדר בתואר "ספקית האינטרנט המהיר בישראל" (לפחות במסלול גלישה של 1.5 מגהביט לשנייה, הנחשב כיום לסטנדרט). המדידות באתרים ישראליים הניבו את הציון 100%, אבל בתוצאות הקריטיות והמשקפות של הגלישה בחו"ל עמד הציון על 67%, עובדה שמעידה על הבינוניות המאפיינת את הספקיות כולן.

החברה עם נתח השוק השני בגודלו בארץ זכתה להרבה מקומות ראשונים בבדיקות שערכנו, ולמעט מדידות ספורות בשעות העומס (16:00 עד 23:00), היה האינטרנט שלה יציב בדרך כלל. למרבה ההפתעה, אלו תוצאות דומות מאוד לאלו שהציגה נטוויז'ן בשנה שעברה, אך הפעם היא זינקה מהמקום השני ב-2005 אל הפסגה ב-2006.

בזק בינלאומי: במגמת התקדמות

בהשוואה לשנה שעברה, החברה בעלת מספר הלקוחות הגדול ביותר רשמה הפעם עלייה מרשימה מהמקום הרביעי. עם זאת, תוצאות הבדיקה מגלות כי לא חל שינוי משמעותי בביצועיה: ציון של 100% מהמהירות באתרים ישראליים, וציון קובע של 64% במהירות הגלישה בחו"ל. בבדיקות הראשוניות לפני חודשיים היו התוצאות של בזק בינלאומי חלשות יותר, אבל לאחרונה השתפרו הביצועים, וזה ניכר בתוצאות. גם כאן בלטה ירידה משמעותית במהירות בשעות אחר הצהריים והערב.


012 קווי זהב: גלישה לא יציבה

קווי זהב מתברגת במקום טוב באמצע: לא מהירות מרשימה, אבל גם לא קטסטרופה. הציון המשמעותי באתרים בחו"ל עומד על 61%, ואילו בארץ הוא מגיע ל-98% מהמהירות המובטחת. הבעיה המרכזית של קווי זהב היא גלישה לא יציבה, שהתנדנדה בחריפות בין תקשורת טובה לבין חוויה איטית ומתסכלת במיוחד. בין הסימפטומים: ניתוקים תכופים מהרשת או קפיאה זמנית של הגלישה, ודואר אלקטרוני שמרבה להיתקע (או להיעלם לחלוטין) בשרתי החברה, לעתים ליום שלם.

אינטרנט זהב: יותר מדי ניתוקים

כמו קווי זהב, גם המבחן שעברה אינטרנט זהב גילה חוסר יציבות ולא מעט ניתוקים לאורך זמן. במדידת מהירות הגלישה בישראל החברה אמנם זכתה לתוצאה של 97%, אך בבדיקה החשובה באתרים בחו"ל היא הסתפקה בתוצאה לא מחמיאה של 55%. נתוני הגלישה באתרים אמריקניים היו תנודתיים במיוחד: בשעות היום הם היו סבירים ביותר, אך בערב הם צללו באופן דרמטי. בהשוואה לשנה שעברה מדובר בשיפור מזערי. קרן האור האמיתית שמצאנו באינטרנט זהב היתה תיבת דואר אלקטרוני גדולה בנפח של גיגהבייט, שניתנת בחינם למנויי החברה.

013 ברק: הצניחה הגדולה

איך נפלו גיבורים: החברה שטסה לראשות הדירוג בשנתיים האחרונות, מתרסקת בתוך תריסר חודשים בלבד אל המקום האחרון בישראל ועוברת למצב זחילה. במדידת המהירות בארץ קיבלה ברק את הציון 97%, אך בגלישה בחו"ל, זאת שקובעת את הדירוג, היא צוללת ל-50% בלבד מהמהירות המובטחת. הגלישה והורדת הקבצים מאתרים אמריקניים היו חלשות, ועוד פחות מכך באתרים אירופיים, והביצועים הללו היו גרועים במשך כל היום, כאשר בשעות הערב הם כבר הפכו לבלתי נסבלים. רק לאחרונה הכריזה ברק על מסלול חדש של 5 מגהביט בשנייה במחיר נמוך (עם הגבלה של 2 גיגהבייט בחודש), אבל לאור התוצאות הללו מדובר בלעג לרש. ובמילים אחרות: הגלישה בברק דומה לזחילה של 50 קמ"ש בנתיבי איילון, בזמן שמותר לנסוע בהם במהירות של 100 קמ"ש.

אל תאשימו רק את הספקיות

התוצאות הבינוניות במדידת מהירות הגלישה אינן מפתיעות לחלוטין: מצד אחד, שיתוף הקבצים על-ידי הגולשים, שמורידים סרטים ותוכניות טלוויזיה בכמויות מסחררות ובממדי ענק, פשוט מחסל את רוחב הפס שהן מציעות; מצד שני,הספקיות לא פותחות קווי תקשורת נוספים ולא מגדילות את רוחב הפס שלהן.

כבר לפני כמה חודשים נכתב כאן, כי בעקבות סגירת שרתי שיתוף קבצים ישראליים, עברו הגולשים – לא רבים, אבל אלה שאוכלים את רוב העוגה – להוריד מחו"ל, וכתוצאה מכך החלו להכביד משמעותית על מהירות הגלישה אצל כל הספקיות.

העובדה הזאת מתבהרת עוד יותר בשעות הערב, אז משתפי קבצים רבים חוזרים הביתה מהעבודה ומתחילים להוריד כמויות אדירות של מידע מהרשת. התוצאה: המהירות אצל כמה מהספקיות צונחת בשעות העומס הללו אל מתחת למהירות הגלישה המקובלת בחיוג dial-up ישן . בסופו של דבר, רק בשעות הקטנות של הלילה ובשעות הבוקר המוקדמות עומדת מהירות הגלישה לחו"ל על קצב משביע רצון, כזה שעומד במסלול שאליו הצטרף הלקוח.

בכל מקרה, הספקיות אינן יכולות להאשים את התשתית במהירות הגלישה הבינונית: מהבדיקות עולה כי גם ה-ADSL וגם הכבלים מסוגלים לספק את גלישה במהירות המוצהרת. הפתרון לצרה הזאת נמצא בידיהן של הספקיות: כדי להעניק לגולשים את המהירות שעליה התחייבו, הן צריכות לרכוש קווי תקשורת נוספים לחו"ל. בינתיים זה לא קורה.
_____________________________________
..

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #6  
ישן 17-02-2006, 16:06
  מר חבר מר חבר אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.03.05
הודעות: 375
ומי משרת אותנו הכי טוב?
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי זיו שמתחילה ב "NRG; הפס הרחב לא באמת רחב"

מישהו משרת אתכם?
כשהאינטרנט מתרסק והדואר האלקטרוני לא מתפקד, מוקדי התמיכה אמורים להציל את הגולשים. הצפנו אותם בשאלות ובהתקלות, וגילינו: קווי זהב במקום הראשון עם צוות זריז ואיכותי. ומי שוב מאחור? ברק

אסף מרגלית, עסקים און ליין

השיקול, לאיזו ספקית אינטרנט כדאי להתחבר, מורכב בעיקר ממהירות הגלישה, ומחיר. איכות השירות של מרכזי התמיכה, לעומת זאת, לא זוכה לרוב להתייחסות, טעות שעלולה לעלות לגולש ביוקר בהמשך דרכו כלקוח. כשהחיבור לאינטרנט משתבש, כשמהירות הגלישה צונחת, כשהדואר האלקטרוני לא מתפקד – מרכזי התמיכה הם אלו שצריכים לפתור את הבעיות.

שירות איכותי בישראל, בכל תחומי החיים, הוא דבר יקר מפז ושווה לשלם עליו עוד קצת כסף. כמו שתדרשו טיפולים מהירים במכונת הכביסה שהתקלקלה או תיקון טוב במוסך, כך גם חובה לצפות לתמיכה מקצועית, יעילה ומפנקת במוקדים של ספקיות האינטרנט: אוזן קשבת, ולא חוסר סבלנות; מענה מהיר לטלפונים מגולשים נואשים, במקום המתנה ארוכה על הקו; ומיומנות ופתרון זריז של צוות התומכים, ולא חוסר מקצועיות. ואכן, חלק מהספקיות בישראל מעניקות ללקוחות שלהן סיוע ראוי ושירות אדיב, מקצועי ומהיר, אבל יש גם כאלו שזוכות לתלונות רבות עקב זלזול והתעלמות. השיחות למוקד המכירות של הספקיות, כמובן, דווקא זוכות לטיפול חם ואוהב יותר אצל כולן.

מבחן השירות שביצע מעריב נערך באמצעות עשרות שיחות טלפון אל מוקדי התמיכה של ספקיות האינטרנט בשעות שונות של היממה. אל כל מוקד פנינו יותר מ-20 פעם , ובכל שיחה העלינו בפני הנציג בעיה או קושיה אחרת, כולן שאלות טיפוסיות שפוגשים התומכים: איך מגדירים את החיבור לאינטרנט? למה הגלישה נתקעת? מדוע הדואר האלקטרוני לא עובד? אותן שאלות
בדיוק הוצגו לכל המוקדים, ובכל שיחה תיעדנו שני מרכיבים: מהירות המענה הטלפוני, ואיכות התמיכה שקיבלנו.

במהלך השיחות הרבות פגשנו בשתי גישות: האחת, זו המקובלת ב נטוויז'ן ובאינטרנט זהב, היא לנסות להמעיט ככל הניתן בשאלות המופנות ללקוח לפני שמתחילים לפתור את מצוקותיו; השנייה, שבה משתמשות בזק בינלאומי, 012 קווי זהב ו-013 ברק, התאפיינה בסדרה מתישה של פרטים מזהים שהתבקשנו לתת לפני שזכינו להיכנס לרשימת ההמתנה. המידע הראשוני שמסרנו לא ממש זירז את התהליך: ברוב המקרים אנשי התמיכה ביקשו שוב את הפרטים שלנו.

ביקשנו לקבל גם עזרה בהגדרות ובפתרון תקלות ברשת הביתית, רגילה או אלחוטית. לרוב השאלות הפשוטות שהצגנו לתומכים קיבלנו מענה סביר, שעזר לנו להתחבר לאינטרנט או להגדיר חשבון דואר חדש. אבל כשהצגנו בעיות קשות יותר, כמו דואר אלקטרוני שלא נשלח, או התנתקות שנובעת מבעיה במערכת ההפעלה, התקשו לא מעט תומכים למצוא מזור לבעיה, והעבירו אותנו לתומך בכיר שפענח את התעלומה.

דירוג השירות אמנם נקבע על פי מהירות המענה הטלפוני של הספקיות, אך למרבה ההפתעה מצאנו קשר ישיר ומובהק גם לאיכותו של צוות התמיכה בכל חברה. ספקית שבה שירות הלקוחות יענה במהירות לטלפונים, לרוב גם תעניק טיפול אוהב ומפנק לבעיות הטכניות שלכם; לעומת זאת, חברות איטיות שמייבשות את המנויים שלהן על הקו יספקו להם תמיכה בינונית ומטה, ובוודאי לא כזאת שיוצאת מגדרה לפתור כל בעיה.

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nrg.co.il/images/archive/408x153/453/801.jpg]


קווי זהב: הכי מהיר, הכי איכותי
פעם אחת צריך להחמיא, בפעם השנייה כבר צריך להוריד את הכובע: בשנה שעברה בחרנו את קווי זהב כנותנת התמיכה המקצועית ביותר – עכשיו היא גם הכי מהירה, עם זמן מענה של 1:18 דקות . כמעט תמיד ההמתנה לתומך היתה קצרה מאוד, ואיכות התמיכה שקיבלנו מרוב הנציגים היתה ברמה גבוהה ביותר. מצד שני, מצאנו את עצמנו זקוקים יותר מדי לעזרת המוקד, בגלל בעיות רבות שהיו לנו עם החיבור לאינטרנט והדואר האלקטרוני, אך זו כבר בעיה טכנולוגית שאינה קשורה לאיכותו המרשימה של המוקד. מי שיבקש תמיכה ברשת ביתית יצטרך לשלם 49 שקל עבור תמיכה חד-פעמית, או לעשות מינוי תמורת 39 שקל בחודש.


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nrg.co.il/images/archive/408x153/102/970.jpg]


נטוויז'ן: כל הדרך עם הגולש
אחרי מבחן המהירות וסקר הגולשים, גם במבחן השירות נטוויז'ן לא מאכזבת, עם המתנה של 1:40 דקות במוקד הטלפוני. התומכים אמנם לא ישרכו לכם את הנעליים כמו בפרסומת של החברה, אבל הם יעשו הרבה בשביל לעזור לכם. המענה היה בדרך כלל מהיר, ללא תחנות ביניים למעט קביעת השפה. מבחינה מקצועית מעניקה החברה תמיכה טובה באופן קבוע: אנשי הצוות גילו נכונות לסייע גם כשהתברר שהבעיה נמצאת בתשתית של הכבלים או של בזק, והעלו את ספק התשתית לשיחת ועידה כדי לפתור את התקלה. התמיכה בתקלה ברשת הביתית עולה 39 שקל למענה חד-פעמי.


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nrg.co.il/images/archive/408x153/253/917.jpg]


אינטרנט זהב: מייגע בשעות העומס
המענה באינטרנט זהב ישיר למדי, אבל בשעות העומס העניינים הופכים מייגעים למדי. זאת גם הסיבה לכך שזמן המענה הממוצע עומד על 2:20 דקות . התמיכה הטכנית שקיבלנו היתה באיכות בינונית, לא כזו שמגיעה לרמה הגבוהה שמציבות נטוויז'ן וקווי זהב. כשהודענו לתומכים של החברה שהתקנו רשת ביתית באופן עצמאי, הם הביעו הסתייגות ממתן תמיכה והציעו להגדיל, בתשלום נוסף כמובן, את מהירות האינטרנט. רשת ביתית שלא הותקנה באמצעות החברה לא תזכה לתמיכה, גם לא בתשלום.



[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nrg.co.il/images/archive/408x153/371/557.jpg]

בזק בינלאומי: נא להתאזר בסבלנות
בזק בינלאומי, הספקית הגדולה בישראל, היא היחידה שמעניקה תמיכה טלפונית בשיחת חינם למספר 1-800, אבל כשזמן ההמתנה הממוצע עומד על 3:34 דקות , זה לא באמת מנחם. על החינם הזה תשלמו בזמן המתנה מוגזם, ובהאזנה מרגיזה לתוכן שיווקי שיוציא לכם עשן מהאוזניים. באחד המקרים הגיע זמן ההמתנה ל-11 דקות תמימות, שיכולות להוציא כל אדם שפוי מדעתו. עם זאת, איכות התמיכה היתה סבירה בדרך כלל, והנציג אף חיבר אותנו לתמיכה של הכבלים כדי לאתר תקלה שמקורה לא היה ברור. מי שיבקש תמיכה חד-פעמית לרשת הביתית יגלה שיצטרך להוציא מהארנק סכום לא מבוטל של 119 שקל


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.nrg.co.il/images/archive/408x153/104/499.jpg]

013 ברק
אולי תענו כבר? אין חדש תחת השמש: כמו בשנה שעברה, גם ב-2006 משתרכת ברק בתחתית הדירוג, עם זמן תגובה ממוצע של 4:16 דקות לפנייה. המתנה על הקו שנמשכה 6-5 דקות לא היתה דבר חריג, ובאחד המקרים היא טיפסה ל-11 דקות , עד שאחד התומכים הואיל בטובו לענות. איכות התמיכה היתה בינונית ומטה, ולמעט תומך אחד שיצא מגדרו כדי לעזור לנו להתחבר מחדש, לא יכולנו שלא להרגיש כאילו שאר חבריו עשו לנו טובה. התומכים של ברק היו היחידים שלא ביקשו תשלום עבור מתן הגדרות לחיבור רשת ביתית, אבל הניסיון שעברנו עם שניים מהם גילה שכדאי לקחת את העצות שלהם בעירבון מוגבל.

מישהו משרת אתכם?

האשכול הזה לא מתאים לפורום רשתות ואבטחת מידע
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 18-02-2006, 11:11
צלמית המשתמש של Zorro26
  Zorro26 Zorro26 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 07.04.04
הודעות: 552
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי hzhz שמתחילה ב "אני עברתי מברק ל012"

כמו שאמר no.1 ע"פי הבדיקה שהם עשו נראה שהם לא מבינים כל כך.
עיתונאות וסקופים (לפעמים שקריים) זה הצד החזק שלהם:
לפני שמבצעים בדיקת מהירות יש לזכור כי ישנם אתרים בחו"ל וגם בארץ
אשר לא יתנו לכם בכלל להוריד במהירות רוחב הפס בגלל שהם שמים בצד
השרת שלהם את ההגבל או השרת שלהם אינו תומך במהירות הורדה כזו או אחרת
ואז אנשים טועים לחשוב שהבעיה מהספק.
כמו כן, כל ספק אינטרנט מנותב בצורה שונה לשדרת האינטרנט העולמית
וזה משפיע דרך איזה שרתים עוברים בדרך.
ואז ייתכן מצב כזה לדוגמא:
מי שגולש בנטויז'ון יצליח להוריד מאתר X במהירות גבוה ומאתר Y במהירות זחילה
ומי שגולש בברק יצליח להוריד דווקא מאתר Y במהירות סילונית ומאתר X במהירות צב.
ואז באים אותם אנשים שלא מבינים וצועקים או משבחים את התומך:
"אתה יודע שעברתי אליכם בגלל שבאתר X היתה לי מהירות פגז לעומת 013ברק
ואותו הדבר הפוך לתומך של ברק:
"אתה יודע שעברתי אליכם בגלל שנטויז'ון ממש איטיים באתר Y?"
את הבדיקה הנכונה צריך לבצע משני אתרים:
א. אתר בארץ שידוע מראש כי הוא אינו מגביל את רוחב הפס או לבצע בדיקת הורדה מאתרי
הבית של כל הספקים בארץ. זה יכול להיות מדגם מצוין !
ב. אתר בחו"ל אשר אינו מגביל, כמו לדוגמא http://www.microsoft.com
ג. לא לבצע את הבדיקה בשום פנים ואופן מאותם אתרים המציגים לכם מד-מהירות.
זה בולשיט גמור !
ד. לא לבצע את הבדיקה באמצעות תוכנות המגבירות את מהירות הורדת הקובץ אלא ע"י
ההורדה הרגילה של הדפדפן
ה. לא לבצע את הבדיקה כאשר פועלים תוכנות רקע כמו אימיול, קאזה ועוד מהסוגים הללו.
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה כי ביתי בית תפילה יקרא לכל העמים תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 09:28

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר