לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 19-02-2006, 20:20
  emile_a emile_a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.02.06
הודעות: 734
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי cccc10@bezeqint.net שמתחילה ב "מה קורה במטוס ? כאשר.."

הבעיה העיקרית שנוצרת היא הפרש הלחצים (ובגובה 10000 זה עוד פחות גרוע מ 35000...)
בגלל שמטוסים שטסים בגבהים אלה הינם מדוחסים (זאת אומרת, מערכת המיזוג/ דיחוס דוחסת אויר כך שהלחץ יהיה קרוב יותר ללחץ שאנשים על הקרקע רגילים אליו) ועכשיו נפתחת דלת, הרי שכל הלחץ שבמטוס נפרק החוצה (מתאזן לפי חוקי הלחצים הרגילים..) ובעצם נוצרת שאיבה אדירה החוצה מהמטוס אל האויר בחוץ. לכן כל מי שלא קשור ויהיה קרוב לדלת שנתלשה- ישאב החוצה ויתכן גם שכיסאות שנמצאים בקרבת הדלת יתלשו ממקומם וישאבו החוצה.
לאחר שהלחצים מתאזנים (עניין של כמה שניות..) נשארת בעיקר בעיה של חמצן. בגובה 10000 זה ממש לא נורא אבל בגבהים יותר גבוהים אפשר לאבד את ההכרה בתוך שניות. לכן יש את מסכות החמצן שיורדות אוטומטית בגל מקרה של תקלה כזאת.
שלא נדע...
אמיל.
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 22:07

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר