לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 09-03-2006, 08:39
  DannyU DannyU אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 04.07.05
הודעות: 28
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי CaRTeR שמתחילה ב "האם דבר כזה מפריע למהלך המשך תקין של הטיסה?"

מה הקשר להרמת הגלגלים, ואם המטוס לקראת נחיתה עם גלגלים בחוץ (במהירות ממוצעת של 180-200 קשר) זה אותו דבר כמו בהמראה (ממוצע של 100 קשר)?

מה שחשוב הוא מהירות המטוס ומשקל הציפור. ככל שמהירות המטוס גבוהה יותר כך דרושה ציפור קטנה יותר לצורך אותו נזק, שכן הטנע נשאר באותו יחס. וכנ"ל ההפך, מספיקה מהירות נמוכה ע"מ לגרום נזק כזה אם מדובר בנשר השוקל 10 ק"ג.

אותו כנ"ל לגבי המנוע - ציפור גדולה בוודאות תביא להשבתת המנוע, אך ציפור ממש קטנה אולי תטחן לאבק לפני שתספיק להזיק. באופן כללי לא הציפור היא המזיקה למנוע, מה שגורם לנזק היא אחת הכנפיים של הטורבינה אשר איזונה נפגע ובגלל מהירות הסיבוב של הטורבינה נתקת לבסוף ממקומה נשאבת לתוך המנוע וגורמת לטחינת של שאר הכנפיים. דבר כזה יכול להגרם גם זמן מה לאחר הפגיעה.

בקיצור לא כדאי להיות ציפור כזאת...
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 19:45

הדף נוצר ב 0.03 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר