לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #7  
ישן 15-03-2006, 18:03
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
זיכרונות
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי Kill-Machine שמתחילה ב "אין כזה דבר."

הנה מה שכתבתי לנציג המכירות של אותה חנות:
שלום XXX,



חשוב לי להבין משהו: העלאת המתח שציינת תגרום לבעיות ב-MemTest (שרץ מ-Boot CD עוד לפני העלאת מערכת ההפעלה) להיעלם?

איך מעלים מתח לזיכרון? האם זה לא מסוכן להם? האם האחריות עליהם נשארת בעינה?



תודה,

XXX.


תשובתו היתה:
היי XXX,
העלאת מתח תגרום לכך שלא תראה בעיות בMEMTEST וגם בעבודה בWIN.
מעלים מתח לזכרון דרך הביוס צריך קצת לחפש את זה לא הכי מכיר את הביוס של ASUS אבל זה לא אמור להיות בעיה האמת... זה ממש לא מסוכן רק לא להעלות יותר מידי מתח, האחריות כמובן נשארת ואגב גם אצלנו לפני שהטכנאי העלה קצת מתח הוא הראה שיש שגיאות ברגע שנותנים לו קצת מתח יותר גבוהה הכל מסתדר ועובד מעולה לי עצמי יש כאלה זכרונות רק סט של 1 ג'יגה.
שיהיה לך יום טוב ונעים
YYY.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 16-03-2006, 00:16
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בדיקה
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי Athlon 64 שמתחילה ב "שאלת אותם אם הבדיקה שהם עשו לזכרונות"

ברור לי שלא - לוח האם שלי הוזמן במיוחד, והוא לא נפוץ במיוחד.

מה שאני כן יודע, זה שנציג המכירות התעקש על הזיכרונות הללו. כאמור, קניתי ממנו גם את לוח האם, כך שקשה לי להאמין שהוא מכר לי בידיעה זיכרון לא-תואם. מה שנראה זה שמתוך בורות נמכרו לי זיכרונות לא מתאימים, ועכשיו, במקום להתנצל ולפצות, החנות מתנהגת בחוסר הגינות.

ארבעה סטיקים כבר היו אצלי. כולם של G.Skill, כולם מאותו הדגם, כולם פגומים. שניים שבורים, שניים מלאי שגיאות. עשו את החשבון...

והכי מצחיק זו ההתעקשות הזו, שהעלאת המתח תגרום להעלמות השגיאות. אפשר עוד להסיק שיש מי שמוכר זיכרונות שבמצב שהוא עצמו ממליץ עליו הם פגומים. G.Skill בחנה אותם במתח V2.60, והחנות מתעקשת שזה לא מספיק בשבילם. חלם.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 16-03-2006, 11:55
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
התעקשות
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "הזכרון צריך לעבוד במתח שמפורט באתר היצרן, לא וולט"

או, אל דאגה - אני עקשן.

הבעיה היא שאני עוד מצליח להפיק קצת שעות עבודה מאחד הסטיקים. החזרה של שניהם תפגע בי מאוד, שכן אאלץ לקנות זיכרון נוסף זמני.

ביקשתי מהחנות ללכת לקראתי ולפצות אותי בכך שיישלחו לי את הזיכרונות המחליפים, וייאספו את הישנים מהבית שלי (עם אותו השליח). אמרתי להם שאשמח לשלם על השליחות הדו-כיוונית.

נדמה לי שאני לא מבקש יותר מדי, ושאני עדיין מנומס ורגוע. העובדה שהמחשב נקנה בינואר, שולם במזומן ומראש, כנראה לא מרגשת במיוחד את בעלי החנות ונציגיה. הם לא מפגינים רצון לעזור, כך שאולי אעזור להם להיות נחמדים יותר, בקרוב.

ולעניין המרכזי - כאמור, נציג המכירות מתעקש שיש זיכרונות (כמו שלי, לטענתו) שלא עובדים במתח המצוין (אצל היצרן). הוא לא השיב לשאלותיי: למה לא ציינת את זה כשיצאתי מהחנות, והנחת לי להתייסר ? ולמה הפתרון המוצע לא פותר את הבעיה ?
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 16-03-2006, 12:16
  תפוחים תפוחים אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 27.01.04
הודעות: 21,177
אסור היה לך להסכים לשחק עם המתח, אם לא עובד במתח
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי Rationalist שמתחילה ב "התעקשות"

המפורט באתר היצרן אז משהו לא בסדר, מצד שני אולי כדאי להעלות את
המתח ל 30 וולט (החנות אמרה שצריך להעלות, לא?) לשרוף את הכרטיס
ולסגור ענין, לפעמים זאת השפה היחידה שהיבואן/מפיץ מבין.

לפני שקונים צריך לוודא שהזכרונות יעבדו עם הלוח, עלפי סקירות, בדיקה
באתר היצרן, מכתב ליצרן. לכן רצוי לקנות זכרון נפוץ מחנות קרובה לבית
או לקנות זכרון מיצרן שבאופן ברור נותן מענה לשאלת התאימות, למשל כמו
crucial

ארה"ב
http://www.crucial.com/

ובישראל
http://www.orderingmemory.com/selec...=CRGELECTRONICS

אתה מציין את היצרן, הדגם ומקבל רשימת רכיבים תואמים בוודאות.

מה שאתה מספר על החנות (במידה והפרטים נכונים ושלמים) מציג אותה
באור רע מאוד, רע מאוד.
_____________________________________
ליכוד אחד גדול מול מוטרפי השמאל

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 16-03-2006, 12:23
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
החנות
בתגובה להודעה מספר 12 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "אסור היה לך להסכים לשחק עם המתח, אם לא עובד במתח"

אני לא אוהב להציג תמונות חד-צדדיות...

הנה מה שכתבתי לנציג המכירות היום:
אתה יודע מה, בוא תענה לי על זה – למה לא אמרת לי, מלכתחילה, שכדאי שאעלה מתח ?

הרי באתי אליך, במיוחד, ויצאתי עם הזיכרונות. לפי מה שאתה אומר, הרי שמניסיונך האישי עם הזיכרונות הם לא היו עובדים אצלי בבית, מבלי שהייתי מעלה מתח (וכאמור, אפילו פיתרון זה לא עבד).

שלחתי אותי עם מוצר שבמצבו הנורמאלי, כחדש לחלוטין, לא עבד אצלך מבלי שינוי. האם לא נראה לך שנבון יהיה לעדכן אותי על השינוי ? (סביר, אגב, שלא הייתי לוקח אותם...).



הייתי בשמחה מחזיר לך אותם, אבל אז הייתי נשאר בלי זיכרונות. אני משתמש באחד מהשניים לעבודה חצי-סדירה. שניהם ביחד לא עובדים, ואם שמים רק אחד אפשר עוד לעבוד קצת...



וגם אם ארצה להחליף, הרי שסביר שגם לסט החדש ייקחו שלושה שבועות להגיע. נסה להבין אותי – קניתי מחשב בינואר, שילמתי במזומן ומראש, ועדיין אני לא יכול לעבוד.




הנה מה שהוא כתב לי בחזרה:



קודם כל בEMAIL שאז אמרת לי שלא עובד מיד שלחתי לך,
גם בזמנו אם הספק שלא עבד וכו' התקשרת לשאול אותי, אני גם בעצמי לא ידעתי והטכנאי שלי אמר לי..
אגב ולא תצטרך לחכות חודש יש לי כאלה במלאי.
אין לי שום בעיה שתשלח אותם ונחזיר לך אותם במשלוח מהיר.

אם מישהו מזהה שם תשובות לעניין, אשמח לדעת מזה. המסר ברור - אנחנו טעינו, אתה תטרח. לא נתנצל ולא נלך לקראתך. בעיה שלך שקנית אצלנו.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 16-03-2006, 12:56
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
מוכנות
בתגובה להודעה מספר 14 שנכתבה על ידי תפוחים שמתחילה ב "אני זהיתי תשובה ענינית, הוא מוכן לקבל את המוצר בחזרה"

הם אכן "מוכנים" לקבל את הזיכרונות בחזרה. יפה מצידם.

זה היה אחרי שכבר שניים הגיעו שבורים. חיכיתי עוד שלושה שבועות בכדי לקבל שניים תקולים. מעניין מה יקרה לזוג השלישי... וגם המוכנות הזו שלהם קשורה אולי לכך שהודעתי להם שאפעל לממש את ה-RMA בלי לערב אותם, כך ש-G.Skill ייקבלו ממני ישירות את הזוג התקול, בצירוף מכתב זועם.

תוספת - קיבלתי הודעה מנציג המכירות. הזיכרונות שנמצאים ב"מלאי" יגיעו ביום רביעי הקרוב:
אין שום בעיה XXX,
הזכרון הזה יהיה לי פה ביום רביעי הקרוב ,אוכל לשלוח כמו שאתה רוצה וגם אעדכן אותך שהם הגיעו.
יום טוב לך
YYY.

אין לי מושג למה הם ממשיכים במופע הליצנות שלהם. פשוט עצוב לקרוא.

ואגב, הנה דף היצרן:
http://www.gskill.com/f1-3200phu2-2gbzx.html
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 11:43

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר