לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 02-04-2006, 22:40
צלמית המשתמש של DeepSpace
  DeepSpace DeepSpace אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
אל על ממשיכה במגמת הרווחיות ומציגה את התוצאה השנתית הטובה ביותר בתולדותיה

פרופסור ישראל ( איזי ) בורוביץ יו"ר אל על וחיים רומנו מנכ"ל אל על הציגו היום את הדוחות הכספיים של החברה לשנת 2005 :

החברה רשמה מחזור שיא בכל הזמנים:
הכנסות החברה גדלו ב- 17% אחוז בשנת 2005 לעומת שנה שעברה ,והסתכמו בכ- 1.62 מיליארד דולר.

השוק בנתב"ג גדל ב- 12% ואל על שמרה על נתח השוק שלה בשיעור של 43% .

שיעור התפוסה של החברה גדל ב- 3% מ- 76.9% ל- 79.4% .

שיעור הוצאות ההפעלה מהמחזור ירד מ- 77.3% בשנת 2004 ל- 76.8% בשנת 2005 למרות עליית מחירי הדלק בשוק אשר עלו בשיעור של 44% לעומת שנת 2004.

אודות לניהול משאבים הדוק הצליחה החברה לעלות את שיעור הרווח הגולמי מהמחזור אשר צמח בכ- 19% והסתכם בכ- 376 מיליון $, שיעור של כ- 23% מהמחזור, לעומת כ- 315 מיליון $ אשתקד, עם שיעור דומה מהמחזור.

הרווח התפעולי השנתי גדל משמעותית והסתכם ב- 89 מיליון דולר לעומת 58 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. גידול של 54% .

הגידול ברווח נובע בין השאר מצעדי החיסכון וההתייעלות בחברה במהלך התקופה.

החברה סיימה את שנת 2005 ברווח נקי של 64.1 מיליון דולר לעומת רווח של 33.1 מיליון דולר בשנת 2004 .

גידול של 94% .

פרופסור ישראל (איזי ) בורוביץ ביקש להודות בשם חברי הדירקטוריון להנהלת החברה ולעובדיה על השגת תוצאותיה המרשימות של החברה.
השגת תוצאות אלו , בעיקר בתקופה בה החברה נאבקת מול תחרות של חברות תעופה זרות הפוקדות את ישראל , המגדילות את קיבולת המושבים ליעדים הישירים וליעדי המשך, הינה הוכחה להירתמות ומאמץ משותף של עובדי החברה להובלת החברה, להגשמת חזונה ולהיות הבחירה הראשונה והמועדפת של התנועה האווירית לישראל וממנה.

בשנת 2005 , החברה שיפרה את המוצר והשירות לנוסע , שיפור שהביא לשמירת חלקה של אל על בעוגת השוק הישראלי הגדלה , יותר נוסעים בוחרים לטוס אל על , ויותר תיירים , סוכני תיירות נוצרים ומנהיגי קהילות ברחבי העולם מגיעים איתנו לישראל.

מר חיים רומנו, מנכ"ל אל על ציין כי , הוא גאה לעמוד בראש חברה שבה תרבות של תחרותיות והגינות , דיוק ואמינות , ושאיפה לאיכות המוצר והמצוינות בשירות.

החברה פועלת בשוק עסקי מתוחכם, ציין רומנו, המתאפיין בתחרות הולכת וגוברת מצד חברות התעופה הסדירות וחברות השכר הזרות המגלות עניין גובר והולך בתעופה לישראל וממנה.
בצד האתגרים הגדולים אשר מציבה בפנינו מציאות זו , השקנו את תוכניתה העסקית של החברה "אל על 2010 " המכוונת לשיפור משמעותי במוצר ,בשירות ,בתוצאות הכספיות של החברה, בהגדלת היקף המכירות, בהגדלת הרווח והגדלת שולי הרווח מהמחזור, באופן שישמור את אל על בשורה אחת עם חברות תעופה מובילות בעולם.

עיקרי הנתונים התפעוליים לשנת 2005 :

החברה שיפרה את שיעור התפוסה לכ- 79.4%

היצע המושבים של החברה גדל ב- 9%

החברה ביצעה 172 אלפי שעות טיסה משוקללות ,גידול של כ-5%

בוצעו כ- 26,500 המראות המהוות גידול של 4% מהשנה שעברה (נוסעים בלבד) .

מספר קטעי הנוסע אשר ביצעה אל על עומד על 3.6 מיליון - גידול של כ- 12%.

הפעילויות הרבות בהן נוקטת החברה ליישום המדיניות מתמקדות ב- 3 מנועי צמיחה עיקריים:

התיירות היוצאת:
השוק כולו בנתב"ג גדל בכ-12% ואילו אל על הצליחה לשמור על נתח השוק שלה העומד על כ- 43%.

מספר הישראלים אשר יצאו עם אל על גדל בכ- 10 אחוז משנה שעברה.

נוספו תדירויות לשורה ארוכה של יעדים שהמרכזיים ביניהם הם טורונטו,לוס אנגל'ס, בנגקוק, רומא, פרנקפורט, הונג קונג, מוסקבה ,פריז ולונדון.

הורחבו שיתופי הפעולה עם חברות תעופה אחרות על מנת לאפשר טיסות המשך , לישראלים , למאות יעדים נוספים ברחבי העולם .

התיירות הנכנסת:
אל על כמוביל הלאומי משקיעה ומטפחת את התיירות הנכנסת לישראל והיוצאת מישראל כתפיסה אסטרטגית.

אנו שוקדים ביצירת קשר עם קהלים בחו"ל אשר לא טופלו עד היום ע"י גורמים אחרים בישראל.
נחתמו הסכמים עם גורמי תיירות נוצרית בארה"ב , ובמקביל אנו פועלים בקרב קהלים חדשים בישראל.
החברה השקיעה כ-5 מיליון דולר בעידוד התיירות הנכנסת לישראל באירופה , ארה"ב ובדרום אמריקה אשר כללה פרסום , קד"מ והבאת מעודדי תיירות לישראל.

פעילות זו הביאה לגידול בתיירות הנכנסת לישראל

התנועה העסקית

בהתייחס ללקוחות הפרימיום ניתן לראות מגמה של העדפה ברורה בהשוואה לתקופה המקבילה , בה נרשם גידול של כ-11 אחוז ביחס לשנה שעברה .
חיים רומנו , ביקש לציין כי הסגמנט העסקי בחברה מהווה את אחד ממנועי הצמיחה של החברה, ואנו שמים דגש מיוחד בטיפול בצרכיהם המיוחדים של נוסעי הפרימיום.

בין הפעולות הרבות שנעשו בחברה למען לקוחות הפרימיום ניתן למנות:

השקעה בהקמת מרכז שירות לקוחות (CALL CENTER )הכולל כ-200 עמדות ופועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. המרכז נועד לתת מענה כולל ללקוחות ומאפשר קשר בכל נקודת זמן, מכל מקום בעולם.
הוספת 2 מטוסי 737-800 .

נרכשו שני מטוסי 777 –אשר עתידים להיכנס לשימוש בשנת 2007 בנתיב לצפון אמריקה

נפתחה הקומה השנייה בטרקלין העסקים של החברה בטרמינל 3

מתבצעת פעילות לפתיחת טרקליני עסקים חדשים בניו יורק פריז ולונדון

הצבת עמדות קיוסק לבידוק עצמי מהיר לנוסעים עם כבודת יד בלבד.

שירות אינטרנט אלחוטי בטיסות במטוסי 777 ו- 400- 747 – קיים כבר עתה בחלק מהמטוסים ההתקנה תושלם במהלך שנת 2006.

הותקנו טלפונים אלחוטיים מסוג ארידיום במטוסים ארוכי הטווח

הושלמה התקנת מושבים חדשים במחלקות העסקים במטוסי 767 , 757 ו- 737 .

מר ניסים מלכי, סמנכ"ל הכספים של אל על מסר: " בתקופת הדו"ח החברה פרעה כ – 76 מ' $ החזרי קרן הלוואות לטווח ארוך, יתרת הלוואות לזמן ארוך הסתכמה ב-31/12/05 בכ- 700 מ' $.
שעור הרווח הנקי מסך המאזן צמח מ- 4.4%- בשנת 2001 ל- 4.0%+ בשנת 2005. השיפור ביחס השוטף ב- 5 השנים האחרונות היה חד ועלה מ- 45% בשנת 2001 ל- 81% בשנת הדו"ח.
החברה ייצרה כ- 184 מ' $ מזומנים מפעילות שוטפת לעומת 176 מ' $ בשנת 04, זאת לאחר השקעה של כ- 15 מ' $ בדלק סילוני שיובא באוניות ואשר צריכתו תתבטא במהלך 2006.
ההון העצמי של החברה צמח מ- 183 מ' $ בשנת 2004 ל- 271 מ' $ ב- 31/12/05 זאת בעיקר כתוצאה מהרווחים שצברה החברה.
בתחום ניהול הסיכונים רשמה החברה הישגים מרשימים ובמיוחד בתחום גידור הדלק הסילוני. במהלך שנת הדו"ח הצלחנו לקבל מפעולות הגידור כ- 65 מ' $ במזומן, כפיצוי על עליית מחירי הדלק הסילוני.
אין ספק שהדו"ח המוצג כאן מצביע על שיפור המדדים הפיננסיים של החברה והמשך צמיחתה וביסוסה.
אנו שבעי רצון מהתוצאות הכספיות, המשקפות גידול עקבי בהיקף פעילות החברה וברווחיותה, חרף העלייה במחירי הדלק. החברה נהנית מיתרות מזומן הגבוהות ביותר בתולדותיה, זאת לאחר פירעון התחייבויותיה הפיננסיות כנדרש. אנו צופים כי חוסנה הכלכלי של החברה ימשיך להוות בסיס איתן להשקעות נוספות שיתמכו בתכניות הצמיחה של החברה."

תוצאות שנת 2005:

* ההכנסות השנתיות צמחו בכ- 17% והסתכמו בכ- 1,619 מיליון $, לעומת כ- 1,386 מיליון $ אשתקד. הגידול נבע בעיקר מעליה במספר הנוסעים שהטיסה אל על, הוספת טיסות שהגדילו את היצע המושבים וגידול בשיעור התפוסה מכ- 77% לכ- 79%. כמו כן, תרם לצמיחה גידול של כ- 5% בהכנסות מהטסת מטענים.
* הרווח הגולמי צמח בכ- 19% והסתכם בכ- 376 מיליון $, שיעור של כ- 23% מהמחזור, לעומת כ- 315 מיליון $ אשתקד, עם שיעור דומה מהמחזור. הוצאות הדלק שהינן מרכיב מהותי ביותר בהוצאות החברה, גדלו באופן ניכר כתוצאה מהמשך עליית מחיר הדס"ל והיוו כ- 24% מהמחזור לעומת כ- 20% אשתקד. מחיר הדס"ל בשוק התייקר בשיעור ממוצע של כ- 44% בהשוואה לשנת 2004. העליות החדות במחירי הדלק בלבד הוסיפו להוצאות החברה השנה, לפני גידור, כ- 129 מיליון $, לא כולל הגידול בפעילות השנה. פעולות הגידור בהן נקטה ההנהלה חסכו בשנת 2005 כ- 65 מיליון $ בעלויות הדלק.
* הרווח התפעולי גדל בכ- 54% והסתכם בכ- 89 מיליון $, לעומת סך של כ- 58 מיליון $ אשתקד. הרווח התפעולי היווה השנה שיעור של כ- 5.5% מהמחזור, לעומת שיעור של כ- 4% מהמחזור אשתקד. הגידול ברווח ובשיעורו מהמחזור נובע בין השאר מצעדי החיסכון וההתייעלות בחברה במהלך התקופה.
* הרווח הנקי גדל בכ- 94% והסתכם בכ- 64 מיליון $, לעומת רווח נקי בסך כ- 33 מיליון $ אשתקד. הרווח הנקי היווה בשנת 2005 שיעור של כ- 4% מהמחזור, לעומת שיעור של כ- 2% מהמחזור אשתקד.
* יתרת המזומנים והפקדונות ליום 31 בדצמבר 2005 הסתכמה בכ- 206.8 מיליון $, לעומת כ- 151.3 מיליון $ בסוף שנת 2004.
* ההון העצמי הסתכם בכ- 271 מיליון $, גידול של כ- 48% מתחילת השנה.
* תזרים המזומנים מפעילות שוטפת לשנת 2005 הסתכם בכ- 183.6 מיליון $, לעומת כ- 176.3 מיליון $ אשתקד.

תוצאות הרבעון הרביעי:

* ההכנסות צמחו בכ- 13% ברבעון והסתכמו בכ- 392 מיליון $, לעומת כ- 346 מיליון $ ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נבע בעיקר מעליה במספר הנוסעים שהטיסה אל על, הוספת טיסות שהגדילו את היצע המושבים ומגידול בשיעור התפוסה מכ- 77% ברבעון המקביל אשתקד לכ- 81% ברבעון הנוכחי.
* הרווח הגולמי ברבעון צמח בכ- 39% והסתכם בכ- 75 מיליון $, לעומת כ- 54 מיליון $ ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי מהווה שיעור של כ- 19% מהמחזור, לעומת שיעור של כ- 16% ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות הדלק גדלו ברבעון באופן ניכר כתוצאה מהמשך עליית מחיר הדס"ל והיוו כ- 26% מהמחזור לעומת כ- 24% אשתקד.
* הרווח התפעולי הסתכם בכ- 5 מיליון $, לעומת הפסד תפעולי בסך כ- 13 מיליון $ ברבעון המקביל אשתקד.
* הרווח הנקי הסתכם בכ- 0.6 מיליון $, לעומת הפסד של כ- 26 מיליון $ ברבעון המקביל אשתקד.


אודות אל על אל על נתיבי אוויר לישראל הנה המוביל הלאומי הישראלי. לאל על הכנסות שנתיות בהיקף של כ- 1.6 מיליארד דולר והיא מטיסה בשנה למעלה מכ- 1.8 מיליון נוסעים. החברה טסה ללמעלה מ- 41 יעדים ישירים בעולם וליעדים רבים נוספים באמצעות הסכמי שיתופי פעולה עם חברות אחרות והיא מפעילה היום 35 מטוסים מהם 29 בבעלותה. אל על הנה החברה המובילה בשוק המטענים בישראל. החברה פעילה בשוק טיסות השכר באמצעות חברת הבת סאן - דור.
אל על מציינת השנה 56 שנות פעילות.

http://www.elal.co.il/default.asp?v...438&v_lang_id=2
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook


נערך לאחרונה ע"י DeepSpace בתאריך 02-04-2006 בשעה 22:43.
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:43

הדף נוצר ב 0.04 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר