לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה שימו לב! פורום תעופה אזרחית לא נועד לשאלות על כרטיסי טיסה ומחיריהם, מלונות, שאלות לגבי הדיוטי פרי וכו'. אשכלות כאלו יש לפתוח בפורום המתאים. חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חברה וקהילה > תעופה אזרחית
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #3  
ישן 17-04-2006, 01:22
צלמית המשתמש של PERE1
  PERE1 PERE1 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.01.06
הודעות: 285
תפעול מפסקים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי עידו403 שמתחילה ב ""חיים ומוות ביד המחשב". כתבה של עמי אטינגר במוסף השבת של "מעריב""

הרבה תאונות אויריות התרחשו כתוצאה של טעות בתפעול מערכות המטוס - בעגה המקצועית נקראית:
טעות אצבע.
אין קשר ישיר לרמת הטייס או נסיונו על כלי הטייס.
חברות התעופה מודעות לסכנה של תפעול מפסקים בשוגג ולכן כל פעולה -כל שינוי מצב מפסקים בתא
נעשה תוך כדי גיבוי של הטייס השני (אישור שראה את השינוי) תמיד.
כל חריגה מנוהלי תפעול הנ"ל יכולה לגרום לנזק ובד"כ לא גורמת לשינוי דרמתי בתכנית הטיסה.
כל איש צוות עובר אימונים הן בסימולטור והן בטיסות הדרכה עד שהוא מוסמך לשמש טייס משנה באותו
סוג של מטוס שעליו התאמן. כמובן הדבר נכון לכל חברות התעופה בעולם.
ישנם אנשים היפראקטיביים שחייבים להזיז כל הזמן מפסקים - צריך דוברמן צמוד שישמור עליהם.
חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 23:02

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר