08-04-2006, 16:23
|
|
|
|
חבר מתאריך: 24.06.02
הודעות: 80,133
|
|
ביקורת הפרסומת-טיב טעם
כן, בדיוק עכשיו זה מה שאנחנו צריכים לראות בטלוויזיה
את הפרסומת המהוללת עם הסלוגן המקורי "לאחרים פשוט אין את זה"
אז נכון, הם צודקים
לאחרים אין בשר פיגולים שפג תוקפו (תודה לרפי גינת שדאג להראות מה יש שם)
לאחרים אין ביצים שפג תוקפן לפני חודש (תודה לידיעות אחרונות ושוב תודה לרפי גינת עורך העיתון)
אז יגידו שהפרסומת נועדה להראות שהכל בסדר וחוזרים לשגרה.
אני אומר- אתם רוצים לחזור לשגרה? סבבה, לפחות תחליפו את הסיסמא כי היא "קצת" לא במקום.....
_____________________________________
|