כשאומרים ש"האוטו עייף" או שהמנוע עייף? זה בגל להק"מ שהוא עשה?
כשאומרים (נגיד על סובארו פשע) ש"האוטו כבר עייף" הכוונה היא ש"המנוע עייף" כי קרעו אותו כמה שנים טובות ועכשיו הביצועים שלו כבר לא יהיו כמו שהיו פעם?.. (עצוב) הכוונה היא לק"מ הרבים שהוא עשה?
ז"א- מס' הק"מ שהאוטו הזה זה מדד ל"עייפות" של האוטו (=המנוע של האוטו)?
ואם כן אז סובארו פשע עם 120 ק"מ שנת 87 תהיה יותר קרובה לביצועים האמיתיים שלה מאשר מאזדה F323 שנת 93 (שבעיקרון אמור לכפול את הסובארו מבחינת איכות רכב) עם 180 ק"מ?
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי ZoneAlarm שמתחילה ב "כשאומרים ש"האוטו עייף" או שהמנוע עייף? זה בגל להק"מ שהוא עשה?"
תסביר לי מי המציא לך את השטות הזאת ש323F היא מכוניות יותר איכותית מסובארו...סובארו (ובמיוחד הישנות) הם ברמת אמינות הרבה הרבה הרבה יותר גבוהה מכל מאזדה ושאר ירקות...האוטו היחיד שאני יכול להשוות איתו סובארו באמינות וכו' זו הטויוטה קורולה...
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי BOMBADIR שמתחילה ב "תסביר לי מי המציא לך את השטות..."
1) ידוע שסובארו אמינות.. אבל מי שאמר שהיא הכי אמינה ואין שניה לה למעט טויוטה קורולה הוא לא אחר מאשר בעל לרכב כזה.. לא הכי אובייקטיבי בוא נגיד.. שאגב עשה תוצאה מרשימה של 13 שניות ל 100 קמ"ש (אוטומט או ידני?)
2) דבר שני.. דיברת על אמינות אבל בוא נדבר קצת על ביצועים.. אולי הסובארו שלך היא יחידת סגולה (איזה שנה?) אבל אתה באמת חושב שהביצועים של סובארו של היום שרובם עם קילומטראז' בשמיים מסוגלות להגיע לביצועים טובים יותר ממאזדה 323F לדוגמא או מכוניות חדישות אחרות? ביצועים חביבי... (והפעם לא נדבר על היופי והנוחות שגם משחקים תפקיד)
3) דבר שלישי.. אז הקילומטראג' הוא מדד לעייפות המנוע או לא? חח (השאלה שבהודעת הפתיחה)