17-04-2006, 14:40
|
|
|
חבר מתאריך: 12.02.06
הודעות: 25
|
|
העסק פשט רגל -אין שירות, מה עם המשך התשלומים?
שלום,
קניתי מכשיר מים באוק' 2005 ב-24 תשלומים. המכשיר לא היה תקין מיומו הראשון ואף הוחלף כעבור חודש (לאחר תחנונים ולאחר שלא היה בשימוש במהלך החודש), התקלקל עוד מס' פעמים ותוקן והיום הוא שוב מקולקל ונח כאבן שאין לה הופכין. החברה פשטה אץ הרגל, אין ממי לקבל שירות וכל מה שנותר זה לזורק את המוצר לפח כשנותרו לי עוד למעלה מ-15 תשלומים.
האם אפשרי לפנות לויזה על מנת שיזכו אותו? ביטול עסקה?
קראתי לפני מס' רב של חודשים על תקדים מסויים שלקוח תבע את ויזה בגין אי קבלת שירות למוצר שהוא קנה וויזה חויבה לבטל לו את העסקה בנימוק שהשירות הינו חלק מהמוצר. מישהו מכיר את הסיפור ויודע היכן ניתן למוצאו??
|