לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה __ ברוכים הבאים לפורום מתגייסים וסדירים__ חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > מתגייסים וסדירים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
האשכול נעול
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 30-04-2006, 15:24
  Papa_Sutul Papa_Sutul אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.04
הודעות: 825
כתבה הדרך לקורס טייס

הדרך לקורס טייס

כבר שנים שאתם מדמיינים את עצמכם בתוך אותו תא טייס, טסים מעל העננים במהירות מטורפת?
בונים דגמים של מטוסים מאז שאתם בגן? חולמים להתגייס לקורס טייס?
הדרך לקורס אינה קלה, והיא כוללת מבחנים רבים, ראיון, מבדקים רפואיים ולבסוף גיבוש
אלו שיעברו בהצלחה את כל שלבי המיון, יגשימו את חלומם ויתגייסו לקורס טייס היוקרתי.


#הדרך לקורס טייס מתחילה כבר ב"צו ראשון"- בו אתם עושים מבחנים, ראיון קצר, ובדיקות רפואיות.
הנתונים שעליכם להשיג בצו הראשון בכדי להיות זכאים לקבלת "מיוני צוות אוויר" הם:

פרופיל- 82 ללא סעיפים פוסלים, כאן ראוי לציין שניתן להתגייס עם משקפיים לקורס טייס אך עם מספר קטן.
קב"א- קבוצת איכות, נקבעת על פי המבחנים הפסיכוטכניים (דפ"ר) וראיון קצר (צד"כ).
הקב"א המינימלית לקבלת מיוני צוות אויר הינה 54.
דפ"ר- חלק מהקב"א, הציון שאתם מקבלים מהמבחנים הפסיכוטניים, המינימום הנדרש הוא דפ"ר 60.

*חריג צוות אוויר- מלש"ב, אשר כל הנתונים שלו מספיקים לקבלת מיוני צוות אוויר, ורק הקב"א שלו 53- רשאי להגיש בקשה ללשכת הגיוס שלו לקבלת מיוני צוות אוויר (רצוי להתקשר ללשכ"ג לשאול).
המלש"ב יכתוב מכתב ללשכת הגיוס, יוסיף המלצות של מורים, מדריכים, וכל גוף פורמאלי שיכול לעזור לו, ותעודת בית ספר אחרונה.
אם החוליה הפסיכוטכנית, שבודקת את מקרי החריגים, תמצא לנכון לאפשר לאותו מלש"ב להתמיין לצוות אוויר, הוא יתחיל את תהליך המיון לקורס טייס כמו כולם.
במקרה שלא יאשרו לכם, אל תוותרו, תתעקשו! תבקשו שוב ושוב עד שהם יתנו לכם!

#השלב הראשון הוא מיוני צוות אוויר.

את המיונים יקבל המלש"ב כ-3 שבועות לאחר ה"צו ראשון" (במידה והנתונים שלו מתאימים), והוא יזומן פעם נוספת ללשכת הגיוס שלו לביצוע המבחנים.
היום מחולק לשני חלקים:
1) מבחנים פסיכוטכניים נוספים (בנייר ועפרון). בסיום החלק הזה מחכים לתשובות מי עבר ומי לא.
2) אלו שעברו ממשיכים לחלק הבא, הכולל מבדקי קואורדינציה, ופירוק והרכבה של מכונה.

בסיום אותו יום, יקבלו המועמדים תשובות אם הם עברו בהצלחה את שלב המיון, או לא.
אלו שעברו בהצלחה, עוברים לשלב המיון הבא.

*טיפים:
תגיעו מרוכזים, כל המבחנים נעשים בזמנים וחשוב מאוד שתעשו את המקסימום בכל תרגיל.
במבחן קואורדינציה חשוב להיות רגועים, אל תלחצו אם אתם לא מצליחים, פשוט תמשיכו הלאה.

#השלב השני הוא ירפ"א א'- את הזימון לשלב הזה מקבלים רק בגיל 17 ו3- חודשים.
ירפ"א הן ר"ת של "יחידת רפואה אווירית", שם אתם תבלו הרבה עד שתגיעו לקורס.
ישנה מתכונת חדשה כיום, ובה עושים את ירפא א' ביום אחד, (כאשר אני הייתי, עשיתי את זה ביומיים) לכן רק אכתוב את התכנים של היום ללא לו"ז או רצף של התכנים.
הגעתם לירפא, אתם נרשמים בקבלה ומחכים שיקראו לכם ויסבירו לכם בתדריך קצר מה אתם הולכים לעשות ביום הזה.

התכנים ביום הזה הם:
1)
שאלון אישיות-
שאלון של כ-30 עמודים הכולל בתוכו כתיבת קורות חיים, ציון תכונות רעות וטובות, שאלות על המשפחה שלכם- כמה אחים\ אחיות, שאלות על העבודה שלכם, וכיו"ב.



מבחן 65-
65 התחלות משפטים ואתם צריכים להשלים אותם איך שבא לכם, מעין משחק אסוציאציות.
משפטים בסגנון "אמא טובה היא אמא ש______", ואתם צריכים להשלים מה שאתם חושבים.
זה לא המקום להביא איזו יציאה של פסיכופטים או אנשים עם בעיות, תשקיעו קצת מחשבה במשפטים.

שאלון 300-
המבחן הכי מעצבן בעולם!!! נותנים לכם משפט ואתם צריכים לדרג מ1 עד 7 כמה הוא מתאים או לא מתאים לכם (ויש 300 שאלה).


2)
מבחנים פסיכוטכניים-
כן.. שוב... רק שהפעם הם ממוחשבים וברמה גבוהה יותר, והם כוללים:
מתמטיקה-
אין צורך להלחץ אם אתם ב3 יחידות, זה לא יפריע לכם, הרמה היא בערך הרמה של 3 יחידות, אולי חלק מהשאלות הן ברמה יותר גבוהה.
רוב המבחן עוסק בבעיות תנועה ודברים בסגנון, יש שברים, חזקות, ובעיות הגיון למיניהן.

מבחן דינור-
קוביה תלת מימדית, כל דופן בעלת 9 נקודות, אתם צריכים לומר איזה נקודות יפגשו ומתי.
כאשר תראו את זה מול העיניים זה יהיה הרבה יותר פשוט.


מבחן עם מטוסים-
אתם כביכול בתוך תא טייס, ועפ"י מה שאתם רואים, אתם צריכים לבחור מתוך 4 תמונות כיצד המטוס נראה מבחוץ.

3)
סימולטור-
חוץ מהשאלון 300, זה הקטע הכי מתיש ביום הזה. אתם יושבים, מולכם סטיק ומצערת.
על המסך מופיע הסימולטור הכי מכוער שתראו בחיים שלכם. מסך כחול עם כוונת ומשולש.
(המשולש זה המטוס של האויב) ,המשימות הראשונות הן להגיע למהירות X ולמרחק X בזמן X ולהשאר שם לX זמן.......
בקיצור מסתיים הקטע הזה, יש לכם הפסקה לכמה זמן שאתם רוצים, כשתחזרו תמשיכו בחלק היותר קשה והיותר מעניין- אתם תיישמו את כל מה שתרגלתם ובנוסף אתם תירו במשולש הצהוב הקטן שאמור להיות מטוס, ותצטרכו להשיג אחוזי פגיעה מסוימים.

מה שהולך במתכונת החדשה- אתם עושים את כל מה שאמרתי (חוץ מהשאלון 300), מחכים קצת לתשובות, מי שעבר הולך לעשות את השאלון 300 והולך הבייתה לחכות לתשובות שיגיעו תוך חודשיים- שלושה.

**טיפים:
ראיתם שחילקתי את היום ל-3 חלקים? אחלה..
המידע שאתם מוסרים בחלק הראשון הולך לפסיכולוג בירפא ב', אז אל תשקרו שם! הוא ישאל אתכם עליו, ואם שיקרתם הלך עליכם כי אחרי 3-4 חודשים אתם לא תזכרו שום דבר ממה שכתבתם שם.
בשאלון 300 תהיו עקביים בתשובות שלכם, כי ישאלו אתכם כמה פעמים את אותה שאלה לראות אם אתם משקרים.
בחלק השלישי, הסימולטור, תהיו עדינים עם הסטיק! ודיי אלימים עם המצערת.. אבל שימו לב למהירות- אתם תצטרכו לקחת את המצערת עד הסוף קדימה, ובשביל להאט עד הסוף אחורה.. ואז לאזן את זה.. זה לא קל שימו לב להכל! אם אתם יכולים לשחק באיזה סימולטור סתם לכיף לפני זה- אני ממליץ.

#הגעתם לשלב השלישי- ירפא ב', פסיכולוג ובדיקות רפואיות.
הגעתם לירפ"א בפעם השניה, אתם מחכים עד שלבסוף קוראים לכם להכנס לחדר קטן, הפסיכולוג\ית מחכה לכם שם. אתם נכנסים, מנהלים שיחה באווירה ממש נעימה (לפחות לי היה ככה), מדברים על הא ודא- על השאיפות שלכם, על הדברים שרשמתם בירפא א', על חברים שלכם, שעות הפנאי, על הבגרויות וכו' וכו'. השיחה נמשכת כ10-15 דקות, בסופה אתם יוצאים החוצה ומחכים לתשובות, עברתם? אחלה!

מכאן אתם ממשיכים לחלק השני של היום הזה- הבדיקות הרפואיות:
הבדיקות כוללות את הדף שהבאתם מהרופא משפחה, מלא בדיקות עיניים (רוב הבדיקות הן לעיניים), בדיקת דם ושתן, בדיקת שמיעה, א.א.ג, א.ק.ג, משקל + גובה, נפח ריאות ולבסוף סיכום אצל הרופא התעופתי (רק אם הכל הלך חלק) שיבדוק לכם ת'עניינים ויסכם אם אתם כשירים רפואית או לא.

אם הכל הלך חלק- אתם מקבלים תשובה במקום אם עברתם או לא.
אם יש משהו קריטי (בעיות עיניים למיניהן), אתם יוצאים אוטומטית מתהליך המיון.
אם יש משהו שנתון לשינוי (כגון בדיקת שמיעה שיצאה לא בסדר) ישלחו אתכם לבדיקות חוזרות ואתם שולחים את התוצאות בפקס לירפא והם כבר יחליטו שם אם עברתם או לא.
עברתם??? הגעתם לשלב האחרון...

#גיבוש טייס!
הגעתם לתל השומר, שם אתם נרשמים ועולים על האוטובוס לחצרים. הגעתם לחצרים, אתם מתחלקים לצוותים (בודקים שאף אחד לא מכיר מישהו מהצוות שלו) ועולים על ציוד.
הגיבוש נמשך 6 ימים, והוא משלב בתוכו מאמץ רב, עייפות, רעב, יזע והרבה מאוד חשיבה.
תתכוננו להקפצה כל ערב, לארוחות שכוללות מנות קרב מצומצמות עם זמן קצר מאוד לאכול אותן, תיזוזים על כל פיפס שלא במקום או איחור או הופעה לא מסודרת- הרבה ספרינטים, מצב 2, יש גשם אין גשם, אדמה בוערת וכפיפות בטן.

הגיבוש בגדול מתחלק ל-2, החלק הפיזי והחלק החשיבתי:
בחלק הפיזי יתזזו אתכם הרבה, יהיו לכם מסעות עם ובלי אלונקה של 100 קילו, פק"לי אלונקות וג'ריקנים, שרירים תפוסים ובטן שנדבקת לגב.
בחלק החשיבתי (שמן הסתם יש לו משקל יותר גבוה), יהיו לכם הרבה תרגילים קבוצתיים- אתם
תצטרכו לפתור כל מיני חידות ובעיות שמציגים לכם (חשוב להתבלט!).

בסוף הגיבוש יהיה לכם שאלון סוציומטרי שבו אתם מדרגים את מידת התאמתם חבריכם לצוות להיות לוחמים ואת הסיכוי שלהם לסיים את קורס הטייס- זה התרגיל הכי קשה בגיבוש הזה כי בסוף הגיבוש (אמרו את זה כבר לפני, אז אני מצטט) "אתם תעריצו אחד את השני"..

**טיפים:
תתנו מעצמכם 100% כל הזמן!! אל תשמרו כח!
תעזרו הרבה לחברים שלכם, אתם תקועים ביחד ב6 ימים האלה.
הכי חשוב.. תהיו אתם!!! אל תהיו מזויפים כי החברים שלכם רואים את זה וזה לא יעזור לכם במיוחד.
תכניסו לעצמכם כבר מעכשיו שלא יהיה לכם זמן לעצמכם בכלל בגיבוש הזה, ואתם לא מתקלחים שם עד היום החמישי, ושהאוכל מועט וכל מיני דברים שיכולים לשבור אתכם..
*תביאו אולר, אזיקונים וחוטי שפצור. בנוסף חובה להביא משחה נגד שפשפות (זה קריטי!!!)

אני רוצה לציין, שמיוני צוות אוויר מתחלקים כך שהגיבוש הוא רק 40%, והירפאות והמיונים הראשונים הם 60%!! כך שאתם חייבים להשקיע המון כי זה בעצם קובע את הרוב.
רבים וטובים נפלו בגיבוש בכלל ירפאות דפוקות.. ורבים ומעפנים עברו את הגיבוש בגלל ירפאות טובות.

עברתם את הגיבוש?? ברוכים הבאים לקורס טייס!!
רק נשארה בדיקה רפואית אחרונה- אקו לב, ואתם בפנים..

שיהיה בהצלחה!!

נערך לאחרונה ע"י Papa_Sutul בתאריך 30-04-2006 בשעה 15:38.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #10  
ישן 01-05-2006, 09:16
  Papa_Sutul Papa_Sutul אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.04
הודעות: 825
תודה..
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי emile_a שמתחילה ב "יפה"

1) אמרתי להשקיע 100% תמיד, כי זו דעתי..נותנים לך משהו תעשה אותו
זה ברור שלא בוחנים אותך כשאתה רץ 1000 פעם להקיף את החבית (חוץ מאלה שפורשים?)..
אם מישהו בא בלי כושר וזה יעמיד אותו ממש על סף שבירה ופרישה.. סבבה אני מסכים איתך
אבל אם הוא יכול - למה לא? כי לא צריך את זה? כי זה לא קובע? כולה 6 ימים למה שלא תשקיע 100% בשביל שלא תגיד לעצמך אחרי זה אם לא עברת- "יכלתי לתת עוד קצת.. אולי זה היה עושה את ההבדל בין לעבור ולא"... עכשיו ברור לי שזה לא נכון, אבל לפני הגיבוש זה אחד הדברים העיקריים שנער בגילי שהולך לגיבוש במטרה לעבור חושב עליו, לתת 100% כל הזמן בשביל לא להשאיר ס"מ מרווח לתקלות ופאשלות..

2)זה מה שהדגישו לנו בסוף הגיבוש... (משקל הגיבוש לעומת הירפאות), יכול להיות זה אחוז לפה אחוז לשם, אבל בגדול משקל הירפאות יותר גבוה

נערך לאחרונה ע"י Papa_Sutul בתאריך 01-05-2006 בשעה 09:19.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #11  
ישן 01-05-2006, 10:44
  TheWave1110 TheWave1110 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.05
הודעות: 1,342
שלח הודעה דרך ICQ אל TheWave1110 שלח הודעה דרך AIM אל TheWave1110
בתגובה להודעה מספר 10 שנכתבה על ידי Papa_Sutul שמתחילה ב "תודה.."

בקשר ל-100% אני חושב שאמיל צודק אבל אני עדין מסכים איתך ואני אסביר למה.
כשאני באתי לגיבוש (לגמרי בלי כושר) אני אמרתי לעצמי לפני הגיבוש שאני אתן את הכל ואז במשך הגיבוש בכלל לא חשבתי על זה. במילים אחרות, פעלתי במשך כל הגיבוש ע"פ מה שקבעתי לעצמי לפני, כי חששתי שאם אני אשאיר יותר מדי מקום למחשבה אני עלול לרדת מ-100% גם בזמנים הלא נכונים.
בנוסף לזה, וכמו שאמרת, לא רציתי להשאיר שום מקום לחרטה.

אבל שוב, אני בטוח שאמיל יודע על מה הוא מדבר (עובדה, הוא כנראה התאים בסוף להיות טייס ), אבל מצד שני אני חושב שזה עניין אישי, אני חושב שהיה לי קשה יותר אם הייתי קופץ כל הזמן מ-75% ל-100%.

בקשר לאחוזים של הגיבוש, אומנם ירפ"אות טובות מעלות בהרבה מאוד את הסיכויים, אבל הגיבוש הוא הקובע אחרי הכל. לכן אני לא חושב שאף אחד "מעפן" מגיע לקורס, ואם כן, אז בטעות. לא נראה לי שקורס טייס רוצה מעפנים גם אם הם טובים במבחנים פסיכוטכניים וסימולטורים.

זו דעתי בנושאים,
גל
_____________________________________
"I used to think, as birds take wing they sing through life, so why can't we?" R.E.M.
"החיים הם כמו אופניים, כשקל סימן שאתה בירידה"


נערך לאחרונה ע"י TheWave1110 בתאריך 01-05-2006 בשעה 10:51.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #13  
ישן 01-05-2006, 11:16
  Papa_Sutul Papa_Sutul אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.04
הודעות: 825
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי TheWave1110 שמתחילה ב "בקשר ל-100% אני חושב שאמיל..."

ציטוט:
לכן אני לא חושב שאף אחד "מעפן" מגיע לקורס, ואם כן, אז בטעות. לא נראה לי שקורס טייס רוצה מעפנים גם אם הם טובים במבחנים פסיכוטכניים וסימולטורים.
כמה שאתה טועה...
היה איתי בחור בצוות... הבנאדם הכי למך בעולם...
נפרק את הגיבוש שלו ל-2... החלק הפיזי והחלק של המשימות
פיזי- תמיד אחרון או קצת לפני אחרון בתיזוזים, היה מעט מעט מעט מאוד על האלונקה.. לא עזר לצוות במסעות, נדבק לפק"ל ג'ריקן ריק...
בקטע של המשימות.. הוא לא הוציא מילה מהפה.. אף פעם.. לא היה לו אף פעם משהו להגיד (לא מדבר על לומר דברי חכמה- הוא פשוט לא הוציא הגה!), לא השתתף.. פשוט עמד בצד כמו בול עץ
נתנו לו להיות חנט"ר צוותי-הוא כל הזמן התבלבל בזמנים, לחש לעצמו את ההקשב, לא היה החלטי, היה ביישן, לא התחבר לאף אחד..
בסוף הגיבוש כולם היו בשוק שהוא עבר.. ואז כולם פלטו שהם שמו אותו אחרון בסוציומטרי..

השערה שלי איך הוא עבר.. ירפאות טובות??

נערך לאחרונה ע"י Papa_Sutul בתאריך 01-05-2006 בשעה 11:18.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 01-05-2006, 11:22
  TheWave1110 TheWave1110 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.05
הודעות: 1,342
שלח הודעה דרך ICQ אל TheWave1110 שלח הודעה דרך AIM אל TheWave1110
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי Papa_Sutul שמתחילה ב "[QUOTE]לכן אני לא חושב שאף..."

נו, ואתה חושב שאחד כזה יצליח בקורס? במוקדם או במאוחר יגלו שטעו. ואני אמרתי שזה יכול לקרות, אבל רק בטעות.
אבל מצד שני, לי לא היו כאלה בכיתה אז אולי אני לא יודע על מה אני מדבר.

ציטוט:
פיזי- תמיד אחרון או קצת לפני אחרון בתיזוזים, היה מעט מעט מעט מאוד על האלונקה.. לא עזר לצוות במסעות, נדבק לפק"ל ג'ריקן ריק...


אולי הוא היה בכושר אפס ולכן לא יכל לרוץ מהר כמו כולם, כנ"ל לגבי האלונקה. זה לאו דווקא אומר שהוא היה סוציומט, או מעפן... אבל שוב, לא הייתי שם, אז אני לא בא לתקן אותך.
_____________________________________
"I used to think, as birds take wing they sing through life, so why can't we?" R.E.M.
"החיים הם כמו אופניים, כשקל סימן שאתה בירידה"

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #18  
ישן 02-05-2006, 17:08
  emile_a emile_a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 12.02.06
הודעות: 734
בתגובה להודעה מספר 11 שנכתבה על ידי TheWave1110 שמתחילה ב "בקשר ל-100% אני חושב שאמיל..."

אני אסביר כמה דברים:
1. התכוונתי שאני חושב שהגיבוש הוא הרבה פחות מ40%.
2. להשקיע במקומות הנכונים זה מעיד על שיקול דעת ועל סדר עדיפויות, שהן התכונות הכי חשובות לטייס קרב.
3. יש פה איזה מגמה שכדאי שתרדו ממנה (ואני בהחלט מבין אותה..). הגיבוש לא אומר כלום על אף אחד (אולי פרט למי שחותם ויתור..), הכי טוב בגיבוש יכול להיות "סמרטוט", והכי גרוע בגיבוש "תותח", גם הסוציומטרי בגיבוש טוב בעיקר בשביל לבזבז נייר...
ואני לא מתכוון רק לגיבוש טייס אלא לכל הגיבושים!! בטייס זה כמובן בולט במיוחד כי המקצוע הוא רחוק אלפי שנות אור מרוב עניני הגיבוש...
רדו מהעניין הזה של הגיבושים, הם כמעט לא רלוונטים, אני יודע שאתם מרגישים אחרת אבל זאת המציאות...
יאלה, תמשיכו להשקיע (איפה שחשוב..)
אמיל.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 02-05-2006, 19:06
  Papa_Sutul Papa_Sutul אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.12.04
הודעות: 825
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי emile_a שמתחילה ב "אני אסביר כמה דברים: 1...."

אוקיי, אני רק רוצה להבהיר שלא משנה מה יהיה תוכן התגובה שלי או הנימה שבה אני כותב אותה, אני לוקח איתי כל מה שאתה אומר- אפילו אם זה לא תואם את דעתי העכשווית, כי מן הסתם.. יש לך יותר נסיון בזה.

אבל אתה רוצה לומר לי שאם הסמל שולח את כל המחלקה להקיף את החבית, זה הרי ברור שלא משנה כמה מהר הם ירוצו הם בחיים לא יעמדו בזמן אחרי הקשב..
אז פה זה זמן טוב לנוח ולדדא עד לחבית ובחזרה? ופשוט לשמור את הכח למשימות חשיבה\ משימות קבוצתיות?-
ואם באמצע המשימות הקבוצתיות (כמו שקרה כל הזמן) המ"כ שולח את הקבוצה לכמה ריצות ואז חוזרים למשימות.. אז פשוט לא להשקיע בשביל לשמור כח למשימות שתבואנה עוד דקה-שתיים?
אתה משוכנע שככה יסתכלו על הבחור שעושה את זה?
לא יכול לקרות מצב שיסתכלו עליו בתור אחד שמחפף את מה שנתנו לו לעשות?? (אותה שאלה בקשר לשעת סמל)

בקשר לסוציומטרי- אני חולק עליך לגמרי.. למרות שבטייס כנראה שאתה צודק כי ראיתי מה קרה שם..

בקשר לסעיף השלישי- יש אנשים (נתתי את הדוגמא ההיא) שפשוט יושבים כמו בולי עץ.. אז איך אפשר לבחון אותם בדיוק? הם חמודים והכל.. אבל הם לא מוציאים מילה, וכשהם כן אז הכל מתפקשש להם..
אז אני לא מתיימר,( וזה לכל אלה שקופצים פה בהצהרות של "אתה לא יודע מה הם מחפשים!, אתה לא יכול להגיד מי מתאים ומי לא!"), לדעת מה הם מחפשים.. אבל זה לא נתפס- אצלי לפחות, (ושוב נחזור לתחילת ההודעה ונזכיר שיש לך יותר נסיון ואתה יודע על מה אתה מדבר), שיקבלו כזה בנאדם סגור, ביישן, שלא משתלב טוב,שהוא לא החלטי, לכזה מקום.
אז נכון שכל התכונות שהזכרתי הן תכונות נרכשות.. אז הם יפתחו אותן אצלו, ויכול להיות שהוא סטיקר מטורף ושהוא סוג של גאון וככה ראו במבחנים- אבל הגיבוש לא ממיין בכל זאת איכשהו??
אתה אומר שהגיבושים כמעט לא רלוונטים.. אז מה בעצם בודקים שם?
הסתגלות לתנאים קשים? איך אתה מסתדר עם אנשים שאתה לא מכיר? כמה אתה עוזר? כל מיני תכונות אופי למיניהן?... וכו' וכו'...
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
האשכול נעול

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 12:07

הדף נוצר ב 0.11 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר