לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #5  
ישן 09-01-2005, 21:07
  .::BMW::. .::BMW::. אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 09.01.05
הודעות: 29
הנייטרו
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Big_White שמתחילה ב "שאלה בקשר לקרבורטור וניטרו"

הניטרו אף פעם לא מוזרק על ידי מזרקים ברכב עם מזרקים או בכל מנוע אחר.....
צדקת בקשר להזרקה יבשה, זה כאשר למערכת מגיע רק נייטרו....אבל!
בקיט יבש ורטוב, צינור הנייטרו מתחבר לסעפת היניקה ממש לפני הצילינדרים. לעומת זאת קיים קיט הזרקה ישירה שבעזרתו צינור הנייטרו (עם תוספת דלק) אתה מחבר לצילינדרים עצמם(!). את כל הדברים שאמרתי עד כה: אין חורים סטנדרטים במנוע לחיבור הנייטרו, אתה צריך לקדוח בעצמך בסעפת היניקה...

מקווה שעזרתי

נ.ב. בקשר לחוקיות

כל שיפור שמעלה את הספק הרכב ביותר מ10 כוחות סוס (תקנו אותי אם אני טועה) לא חוקי בארץ....
ומכיוון שזה מה שהנייטרו עושה (מעלה את ההספק ב10 כ"ס או יותר), הנייטרו נחשב ללא חוקי.

נערך לאחרונה ע"י .::BMW::. בתאריך 09-01-2005 בשעה 21:11.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 02:54

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר