לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ●●● ברוכים הבאים אל פורום צבא וביטחון ●●● לפני הכתיבה בפורום חובה לקרוא את דבר המנהל ●●● עקבו אחרינו! ●●● חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > חיילים, צבא וביטחון > צבא ובטחון
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #22  
ישן 27-05-2006, 14:16
צלמית המשתמש של DeepSpace
  DeepSpace DeepSpace אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 23.09.03
הודעות: 12,132
נכון, קיימת הגבלה כזו, אבל..
בתגובה להודעה מספר 20 שנכתבה על ידי SOF שמתחילה ב "תמונות טובות!"

שהמטוס ללא חימוש (או עם חימוש א"א) הוא נמצא במה שנקרא CAT I, שמגביל את המטוס ל 9 G. ברגע שהמטוס מצוייד במיכלי דלק נתיקים ו\או חימוש א"ק הוא עובר ל CAT III שמגביל אותו ל 5 G. אבל...

א. אני לא בטוח שמיכל הגחון משפיע על הגבלה זו, שכן היא קיימת בגלל בעיות של עומס על הכנף.

ב. במידה והוא כן משפיע עליה, יש מפסק בתא הטייס שבעזרתו ניתן לשנות את מצב המטוס (CAT I \ CAT III). ברגע שהטייס מעביר את המפסק למצב שלא תואם את המצב האמיתי של המטוס נדלקות מנורות ה Master Caution וה stores config, אבל עדיין ניתן להטיס את המטוס. אבל לא נראה שייקחו את הסיכון הזה, אז אני אשער שמיכל הגחון משאיר את המטוס ב CAT I.
_____________________________________
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -Rick Cook

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #23  
ישן 27-05-2006, 14:20
צלמית המשתמש של xnir
  xnir xnir אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 01.11.02
הודעות: 5,277
Facebook profile
בתגובה להודעה מספר 22 שנכתבה על ידי DeepSpace שמתחילה ב "נכון, קיימת הגבלה כזו, אבל.."

ציטוט:
במקור נכתב על ידי DeepSpace
שהמטוס ללא חימוש (או עם חימוש א"א) הוא נמצא במה שנקרא CAT I, שמגביל את המטוס ל 9 G. ברגע שהמטוס מצוייד במיכלי דלק נתיקים ו\או חימוש א"ק הוא עובר ל CAT III שמגביל אותו ל 5 G. אבל...

א. אני לא בטוח שמיכל הגחון משפיע על הגבלה זו, שכן היא קיימת בגלל בעיות של עומס על הכנף.

ב. במידה והוא כן משפיע עליה, יש מפסק בתא הטייס שבעזרתו ניתן לשנות את מצב המטוס (CAT I \ CAT III). ברגע שהטייס מעביר את המפסק למצב שלא תואם את המצב האמיתי של הטייס נדלקת מנורת ה Master Caution, אבל עדיין ניתן להטיס את המטוס. אבל לא נראה שייקחו את הסיכון הזה, אז אני אשער שמיכל הגחון משאיר את המטוס ב CAT I.


DeepSpace - תשובה מפורטת.
אפשר להוסיף שבכל מצב יש גם לטייס אפשרות לבטל/לעקוף את מגבלת ה G של מחשב הטיסה לגמרי.
כמו כן ישנה גם אפשרות לעקוף את מגבלת כוח המנוע. 102% ו MAX POWER

בכל המצבים הנ"ל מונחים הטייסים להשתמש במצבים קרטיים בלבד - לאחר שימוש באחד מהם המטוס יורד למוסך לבדיקה מקיפה.
_____________________________________

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #24  
ישן 29-05-2006, 01:54
  emile-a emile-a אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 29.05.06
הודעות: 5,404
בתגובה להודעה מספר 22 שנכתבה על ידי DeepSpace שמתחילה ב "נכון, קיימת הגבלה כזו, אבל.."

לא בדיוק, נסביר בפשטות ובקצרה:

יש מגבלת תצורה, למשל כאשר המטוס סוחב פצצות אסור לעשות מעל 5G (סתם מספר לדוגמא..) כי אחרת זה "ישבור את הכנפיים" (כנראה שלא באמת ישבור אבל יגרום לנזק מבני רציני).
ויש הגבלות מטוס ב CATI ו CATIII . אין חפיפה בין הדברים. כאשר טסים במטוס בCATIII עם פצצות והמגבלה היא 4G אז המטוס לא יודע להגביל אותך ב 4G הוא יודע רק לתת את ההגבלות הרגילות של CATIII.
ההגבלות של CATI הן: 25 יחידות זוית התקפה או 9G מה שיותר נמוך כמובן (הסבר מופשט..)
הגבלות של CATIII הן: 18 יחידות זוית התקפה או 9G מה שיותר נמוך (שוב הסבר מופשט..)
יש עוד הבדלים כמו הגבלת מהירות גלגול וסבסוב ב CATIII.
בקיצור CATIII יותר מוגבל כדי שלא יהיה מצב שמאבדים שליטה ונכנסים לסחרור בטיסה עם תצורות בעיתיות (פצצות וכו..).
לעניין התצורה הספציפית- בידון גחון מוגבל ל 7G כאשר יש בו דלק ול9G כשהדלק בבידון נגמר.
אמיל.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #36  
ישן 28-05-2006, 02:39
  liquid01 liquid01 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.05.06
הודעות: 14
אני לא רוצה להיות משבית שמחות.... :)
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי xnir שמתחילה ב "טייסת 140"

אל תבינו אותי לא נכון, אני חובב תעופה מושבע מהיום שבו נולדתי לאיש חה"א. בעיניי, תמונות כאלה הן אולי המראות הכי יפים שקיימים.
אבל(!), עד כמה שזה נחמד, ואני מתאר לעצמי שאנשי הטייסת מאוד רוצים לשתף את המשפחות במה שהם עושים יום יום, עלות של "יום הורים" כזה היא אסטרונומית בכל קנ"מ....ועם כל החיבה, זה לא קצת צורם לראות את זה בתקופה שאנחנו נמצאים בה..?

וכן, אני יודע...תמיד יהיו יהיו עניים ותמיד יהיו ילדים שאין להם מה לאכול ברואנדה וכיוצ"ב, אבל עדיין....אפילו בכדורי רובה הצבא מנסה לחסוך. אז להוציא מאות אלפי דולרים על כזה דבר?
מה דעתכם?

ד"א, אני יונתן. זאת ההודעה הראשונה שלי כאן.
אבל "טרחתי" לקרוא את כל 150 העמודים שיש כרגע בפורום בשבוע האחרון.

אז ברוכים הנמצאים, ושבוע טוב
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 07:49

הדף נוצר ב 0.11 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר