לוגו אתר Fresh          

אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה הדרבי החיפאי חוזר! בוא לעשות מזה כסף חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > ספורט
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים

כלי אשכול חפש באשכול זה

ישן 08-06-2006, 18:51
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  
מומחה ללוחמת חי"ר, סיור וצליפה

חבר מתאריך: 06.12.04
הודעות: 21,060
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי tom_sela שמתחילה ב "כל מי שלא מעודד את מכבי תל אביב,רוצה שהפועל ירושלים תנצח היום"

כמה שאני רוצה שהם יקחו, החבורה הזאת בירושלים לא תעשה זאת. עם רמת המשחק שהם הפגינו בעונה הזו, זה יהיה נס. אין לקבוצה השנה לא אש ולא נשמה, כמו שהיה לקבוצות אחרות שניצחו את מכבי.

"After the uprising of the 17th of June the Secretary of the Writers Union had leaflets distributed in the Stalinallee
stating that the people had forfeited the confidence of the government and could win it back only by redoubled efforts.

Would it not be easier in that case for the government to dissolve the people and elect another?" -Bertolt Brecht

I remember very vividly, a few months after the famous pacifist resolution at the Oxford Union visiting Germany and having a talk with a prominent leader of the young Nazis. He was asking about this pacifist motion and I tried to explain it to him. There was an ugly gleam in his eye when he said, "The fact is that you English are soft". Then I realized that the world enemies of peace might be the pacifists - Robert Hamilton Bernays -

חזרה לפורום
ישן 08-06-2006, 20:28
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי tom_sela שמתחילה ב "כל מי שלא מעודד את מכבי תל אביב,רוצה שהפועל ירושלים תנצח היום"

שימו לב איזה יופי ירושלים משחקת בלי ג'נקינס הדפוק הזה.... אני מאוד מקווה שארז יבין את הרמז וישאיר אותו בחוץ עכשיו, ובחוץ בכלל בסוף העונה (ביחד איתו...).

"After the uprising of the 17th of June the Secretary of the Writers Union had leaflets distributed in the Stalinallee
stating that the people had forfeited the confidence of the government and could win it back only by redoubled efforts.

Would it not be easier in that case for the government to dissolve the people and elect another?" -Bertolt Brecht

I remember very vividly, a few months after the famous pacifist resolution at the Oxford Union visiting Germany and having a talk with a prominent leader of the young Nazis. He was asking about this pacifist motion and I tried to explain it to him. There was an ugly gleam in his eye when he said, "The fact is that you English are soft". Then I realized that the world enemies of peace might be the pacifists - Robert Hamilton Bernays -

חזרה לפורום
ישן 08-06-2006, 21:01
  labron james labron james אינו מחובר  

חבר מתאריך: 22.04.06
הודעות: 270
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי ביטיס שמתחילה ב "שימו לב איזה יופי ירושלים..."

אני אומר.
אם יותם לא הולך ל נ.ב.א . לשלם לו מלא כסף כדי שיבוא וייקח את המושכות במכבי.
לזרוק את ג'נקינס, ואת מייסון.
ולהביא שחקן ישראלי טוב, אולי ממכבי. לעמדה 1,2 . ושחקן זר תותח לעמדה 2.
חוץ מזה צריך להביא עוד איזה סנטר ב זונה. שיהיה אפשר להתמודד באירופה ועם מכבי.
אני אומר. גגם להביא את יניב גרין, או שרון ששון. או את שניהם.
כדי שאחד מהם יהיה שחקן מפתח.
הנה למשל חמישייה שהייתי רוצה לראות בהפועל י-ם:
יותם הלפרין, שחקן זר תותח, סליי (מלך), אוסטין ושחקן זר תותח .
כאשר נגיד. סליי, יש לו תמיד הרבה עברות וגם למתן נאור. ככה שששון יכול לשחק גם שם, וגם על 4.
אפשר אולי להביא את מורן רוט ואו השחקן השני הישראלי בראשון.
חזרה לפורום
ישן 08-06-2006, 21:13
צלמית המשתמש של ביטיס
  ביטיס ביטיס אינו מחובר  

בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי labron james שמתחילה ב "אני אומר. אם יותם לא הולך ל..."

בתור התחלה, שיעיף את הטמבל (ג'נקינס) ויכניס את לימונד! הילד רעב!

חזרה לפורום

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום

כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 22:05

הדף נוצר ב 0.08 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר