16-06-2006, 03:16
|
|
|
חבר מתאריך: 29.01.06
הודעות: 284
|
|
אני אמרתי טייס קרב?
אני לא מתווכח איתך בנוגע לטייס קרב, למרות שיש לי דעה בעניין - וזאת בגלל שאתה המומחה ואני מכבד את זה. אבל תהרוג אותי אם אני מבין מה מכונן או נווט תובלה צריך 6/6 בלי משקפיים, או עם משקפיים 1.5 מקסימום.
בעצמך סיפרת על טייסים שאתה מכיר עם פרופיל 21 אז מה - זה גם לא בסדר? ברור שהם גמרו את הקורס בריאים ורק אחר כך ירד הפרופיל (כמו בקורה להרבה אנשים עם המשקפיים) אבל עדיין, זה אומר שהדבר אפשרי ואפילו ברמה גבוהה - אלא אם כן תגיד לי שבמקרים מסויימים חיל האוויר מתפשר על הרמה.
לדעתי כל עניין המשקפיים משקף קצת עצלות ואנוכיות של חיל האוויר, ברשותך: הוא מעדיף לשבץ למגמות לא פופולריות כמו מכוננים ונווטי תובלה אנשים שהודחו/הוסבו ממגמת קרב, למשל, למרות שיכולים היו למלא תפקידים אחרים במקומות אחרים, בשם הסיבה (החשובה, אולי, אבל יש דברים יותר חשובים) "לא להפסיד את ההכשרה שלהם עד כאן" כשהסאב טקסט לדעתי הוא "לא להפסיד גם את המיון שלהם עד כאן", וזאת במקום להתעסק עם "חריגויות" לא רלוונטיות שיצריכו את המערכת לפתוח מוסכמות ולחשוב מחדש, כמו משקפיים למכוננים...
חוץ מזה - מה ההבדל בין נווט קרב או טייס מסוק עם משקפיים 1.5 שוראה 6/6 אחרי התיקון, לבין אותו הדבר עם מספר 2.5, למשל? מי חתך את הקו ב-1.5- ומה הסיבה האמיתית? שאם יפלו המשקפיים באמצע, הוא יוכל להמשיך לנהוג?
עזוב, חיל האוויר לא צודק בנקודה הזו בעיני, ואם אתה אומר שהם "תיקנו" את עניין הקבלה למגמת קרב עם משקפיים בעקבות לחץ ציבורי וזו החלטה שגויה בעיניך - זה רק מוכיח שהם יודעים שיש מקום שבו הם לא בסדר ולכן הם מתכופפים קצת. ובמקום להתכופף נכון ואיפה שצריך - הם עושים את בצורה פופוליסטית (כי "כולם רוצים להיות טייסי קרב") ושגויה בעיני - וגם לדעתך היא שגויה (אם כי ממקום אחר).
ולפותח האשכול - אל תתייאש ואל תוותר. מאלה שלא ויתרו באו השינויים.
|