לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #4  
ישן 15-06-2006, 22:36
  CaRTeR CaRTeR אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.06.03
הודעות: 5,125
איזו מין שיטה זו?
בתגובה להודעה מספר 3 שנכתבה על ידי snoopy22 שמתחילה ב "בא נגיד ככה, מה כבר יכול לקרות?"

אם היית אומר מבחינת הצריכת דלק, זה אולי טיעון סביר איכשהו.

אבל הרבה יותר נוח? נו באמת, אם האוטו עובר את המהירות או מתקרב מידי
לרכב מלפנים אתה תצטרך לבלום כל הזמן עם הבלם וזה שוחק אותו מהר, לא סתם אומרים
בירידה שלב להילוך נמוך.

פלוס העובדה שבמקרה של בלימת חירום אתה כבר עם הקלאץ לחוץ ולא יהיה לך את הגרר
של המנוע שעוזר במקרה כזה.
וגם כמובן בהאצת חירום לא תוכל לתת קיק ישר אם תזדקק לכך.

לדעתי אתה מחפש ומתעסק בתפל, כמו שאפשר לנהוג עם 2 ידיים על ההגה ורגל אחת לוחצת
קלאץ עד הסוף, אפשר לנהוג עם 2 ידיים על ההגה הילוך בתוכו ורגל אחת לוחצת כמה שצריך על הגז, בכל מקרה רגל אחת חייבת ללחוץ בכמות מסוימת.

קנה רכב אוטומטי עם בקרת שיוט ואז לא תצטרך ללחוץ על שום דבר,
בעצם קנה דגם מתקדם של מרצדס, יש להם בקרת מרחק ומהירות שחיישנים ברכב מאיצים ומאיטים את הרכב לפי מדידה של 45 מטר מהרכב מלפנים, לך נשאר רק לשחק בהגה.
_____________________________________
‎"הביאוהו חי או מת, מוטב חי. זה יהיה חשוב מאד עבור הנוער שלנו"

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #7  
ישן 16-06-2006, 19:39
  CaRTeR CaRTeR אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.06.03
הודעות: 5,125
לא הבנתי איזה בעיה אתה מחפש
בתגובה להודעה מספר 6 שנכתבה על ידי snoopy22 שמתחילה ב "יש מקרים, ואני לא מדבר על ירידה תלולה"

מכנית? לא איין שום בעיה מכנית זה לא הורס את האוטו למקרה שתיארת.

חוקית? איין חוק נגד בנושא.

עדיין אני טוען שאתה טועה, כי אתה רוצה להכניס קלאץ כדי שיהיה מספיק תנופה
לאוטו להגיע עד לצומת בלי ברקס וגז.
מצד שני אתה יכול לא להכניס קלאץ ולתת קצת גז קונטרה על הגרר של המנוע,
ושצריך אז להתחיל לבלום, או אם יש ירוק להעביר ל 3.

מה גם שלמקרה של פנייה אתה מגיע על שני כבר כמו שצריך.
ולא בפנייה על שני עם קלאץ לחוץ שזה כבר נהיגה ממש לא נכונה.

מה שעושים בשביל "פחות להתאמץ" הוא לתת קצת גז בשני ואז להתחיל לבלום שצריך,
ולעמוד במקום על הילוך 2 ורק שנעמדת מעבירים ל 1.

המהדרין באמת ואיין צדיקים כאלה בארץ, בזמן הבלימה יבלמו כמה שצריך ורק שהאוטו ממש מזדחל יכניסו קלאץ שוב ויעבירו לראשון ואז יכניסו לבסוף קלאץ שוב.
אבל כמו שאמרתי מאד לא נוח ופרקטי ואיין צדיקים בארץ.
_____________________________________
‎"הביאוהו חי או מת, מוטב חי. זה יהיה חשוב מאד עבור הנוער שלנו"

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #9  
ישן 17-06-2006, 22:08
  MomenT MomenT אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 15.07.04
הודעות: 1,685
אם הבנתי נכון
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי snoopy22 שמתחילה ב "האם מסוכן בירידה להצמיד את הקלאץ?"

אתה שואל אם מסוכן ללחוץ על המצמד בזמן ירידה בכדי להשיג מהירות.

אז למד לך מושג חדש במכניקה: כוח ההתמדה;

בזמן לחיצה על המצמד תיבת ההילוכים מתנתקת מהמנוע,זאת אומרת שרק הגלגלים תומכים בכביש.
מפה ניתן להבין שיש נטיות של הרכב "לזרוק" לצדדים,אז זה כן מסוכן
אותו הדבר בניוטרל...
בזמן בלימת חירום תהיה לך בעיה אמיתית,אתה תאבד שניות יקרות ערך ולא רק זה
מרוב הזמן הארוך שתצטרך ללחוץ על הבלם,יש סיכוי שהרפידות יהפכו למרגרינה ואתה פשוט לא תוכל לבלום,קיים סיכון משמעותי כזה.
המלצה שלי,תוותר על העניין,זה אפילו לא חוסך דלק תאמין לי


נ.ב
ראיתי שדיברו פה על בלימות חירום...
אז ככה
בנסיעה מהירה בירידה צריך ללחוץ חזק על הברקס אבל לא להגיע לנעילה!!!
_____________________________________
"גַּם כִּי אֵלֵךְ בְּגֵיא צַלְמָוֶת לֹא אִירָא רָע כִּי אַתָּה עִמָּדִי, שִׁבְטְךָ וּמִשְׁעַנְתֶּךָ הֵמָּה יְנַחֲמֻנִי:"


נערך לאחרונה ע"י MomenT בתאריך 17-06-2006 בשעה 22:15.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #19  
ישן 22-06-2006, 13:55
  CaRTeR CaRTeR אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.06.03
הודעות: 5,125
בהחלט
בתגובה להודעה מספר 18 שנכתבה על ידי MomenT שמתחילה ב "אתה בעצם אומר שבלימה על ידי..."

ללחוץ עד הסוף בכל הכוח, יבש רטוב עלייה ירידה או שוליים.
במידה ומדובר בנהג ממוצע + רכב ממוצע עם ABS כן.

אם איין ABS אז אתה פשוט תחליק בקוו ישר ולא יהיה לך הגה, ופה כבר
צריך קורס נהיגה ותרגול כדי לדעת לבלום נכון ושההגה יגיב.

יש גם תמיד את הקטע שהאדם פוחד ללחוץ חזק ישר על ההתחלה ומתחיל בברקס מתון,
ורק שהוא מתקרב ועובר זמן יקר הוא מבין שהוא לא יספיק לעצור ואז מגביר את הבלימה לקראת הסוף, גם אני בהתחלה הייתי ככה והבנתי שזה לא נכון, אל תפחדו לתת ברקס הגון שצריך לתת.

ומי שאמר שאי אפשר לשנות את התנהגות האדם ונהיגתו, כן אפשר רק שזה עולה הרבה יותר כסף
הרבה יותר זמן והרבה יותר משאבים.
_____________________________________
‎"הביאוהו חי או מת, מוטב חי. זה יהיה חשוב מאד עבור הנוער שלנו"

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #22  
ישן 28-06-2006, 09:32
  spring2005 spring2005 אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 06.06.06
הודעות: 636
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי snoopy22 שמתחילה ב "האם מסוכן בירידה להצמיד את הקלאץ?"

כמה חירטוטים- וואי וואי וואי..

לשאלה שלך- האם מסוכן להצמיד את הקלאץ בירידה?
תשובה: מסוכן מאוד מי כמוך צריך לדעת שכבישי הארץ זה גן חיות וכל דבר יכול לקרות בפתאומיות.

רוצה הלאיץ בירידה בלי לתת גז?
שלב הילוך גבוה ותאיץ כמה שבא לך בלי לתת גז.
פשוט לשלב הילוך אחד או שניים יותר מההילוך שאתה נמצא בו. גם יספק לך את הבטחון ואת השליטה על הרכב(במקום להפקיר את הרכב לידיו של ניוטון) וגם תאיץ..

CaRTeR
לגבי היבט מכני- כן, לחיצה מיותרת על הקלאצ' שוחקת אותו. החלפה של דיסקיות קלאצ' + עבודה יכולות להגיעה לסביבות ה 1500 ש"ח..

snoopy22
בצומת- שלב להילוך שלישי ותאיץ עד הצומת אם בזה אתה חפץ..
ופה תהרוג 2 ציפורים במכה- גם תאיץ לקראת הצומת וגם תחסוך העברת הילוך במקרה ותקלע לירוק..

CaRTeR
בנוגע לזה שאומרים לבלום ולא לדאוג לשום דבר אחר- אומרים את זה כדי לנסות למזער נזקים- לרוב מי שינסה לתקן את המצב שנוצר- כל מצב שדורש בלימת חירום- מסתכן בהרעת המצב ולכן אומרים לבלום ולקוות לטוב.
הרבה עושים את זה וניצלים- חלק לא קטן מהם בסוף נדפקים ועושים תאונה בסדר גודל כזה או אחר.
מיעוט יינסה לתקן את המצב מתוכם אחוז קטן שינצל מהמצב ויצא ללא פגע חוץ מפגיעה באגו וזריקת אדרנלין מסיבית. כל השאר שינסו לתקן פשוט יחמירו את מצבם עוד יותר ויסתכנו בתאונה קשה עוד יותר.

דוגרי- אם הייתי בולם כל פעם שאני רואה סכנה הייתי כבר מרסק 10 מכוניות ומת 3 פעמים לפחות..
אני מאלה שמנסים לתקן את המצב- אמנם לא במהירויות תלת ספרתיות אבל גם במהירות של 50 קמ"ש אפשר לאבד שליטה מוחלטת על הרכב- זה לשרשור אחר.
חשוב להזכיר- אני לא מעודד שלא לבלום ולנסות לתקן- כל אחד יחליט מה הוא עושה אבל שיקח בחשבון שהנזק יהיה פי 10 יותר חמור אם הוא לא יצליח לתקן את המצב.

MomenT- אם כבר הגעת למצב שאתה בולם אז תבלום מכל הנשמה ואל תנסה לעזור למערכת ABS או לנסות לדמות אותה! עדיף גלגלים נעולים מאשר צבירת יותר מהירות ובלימה לא יעילה- הוכח מדעית/פרקטית שנעילת גלגלים יעילה יותר בכל מצב על ניסיון לחכות מערכת ABS ע"י פמפום דוושת בלם.

לגבי נעילת גלגלים במהירות גבוהה- הכל תלוי אם מצב הצמיגים מחפיר והם גמורים הם יכולים להנעל מיד- פה המקום לוציא תהילים ולהתפלל לה'.

CaRTeR
מי אמר שתחליק בקו ישר???
מי קבע זאת?
בירידה שיפוע הרכב הוא שלילי בנוסף לבלימה= העברת משקל לקידמת הרכב+משקל המנוע ושאר המכלולים:
דבר כזה משאיר את זנב הרכב חסר משקל יחסית- משם הדרך עד לסחרור בלתי נשלט קצרה מאוד!
_____________________________________

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://gyous.djsgoa.co.il/forum/sign/gal.php?start_date=12%2F03%2F2007&end_date=08%2F02%2F2010&-=.jpg]

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 17:57

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר