15-06-2006, 22:36
|
|
|
חבר מתאריך: 20.06.03
הודעות: 5,125
|
|
איזו מין שיטה זו?
אם היית אומר מבחינת הצריכת דלק, זה אולי טיעון סביר איכשהו.
אבל הרבה יותר נוח? נו באמת, אם האוטו עובר את המהירות או מתקרב מידי
לרכב מלפנים אתה תצטרך לבלום כל הזמן עם הבלם וזה שוחק אותו מהר, לא סתם אומרים
בירידה שלב להילוך נמוך.
פלוס העובדה שבמקרה של בלימת חירום אתה כבר עם הקלאץ לחוץ ולא יהיה לך את הגרר
של המנוע שעוזר במקרה כזה.
וגם כמובן בהאצת חירום לא תוכל לתת קיק ישר אם תזדקק לכך.
לדעתי אתה מחפש ומתעסק בתפל, כמו שאפשר לנהוג עם 2 ידיים על ההגה ורגל אחת לוחצת
קלאץ עד הסוף, אפשר לנהוג עם 2 ידיים על ההגה הילוך בתוכו ורגל אחת לוחצת כמה שצריך על הגז, בכל מקרה רגל אחת חייבת ללחוץ בכמות מסוימת.
קנה רכב אוטומטי עם בקרת שיוט ואז לא תצטרך ללחוץ על שום דבר,
בעצם קנה דגם מתקדם של מרצדס, יש להם בקרת מרחק ומהירות שחיישנים ברכב מאיצים ומאיטים את הרכב לפי מדידה של 45 מטר מהרכב מלפנים, לך נשאר רק לשחק בהגה.
_____________________________________
"הביאוהו חי או מת, מוטב חי. זה יהיה חשוב מאד עבור הנוער שלנו"
|