19-06-2006, 12:46
|
|
|
|
חבר מתאריך: 14.08.05
הודעות: 402
|
|
מה שבולט בציור הזה, הוא התחושה המודבקת של השיער, והגוונים הלא מציאותיים.
העצה שלי היא להתחיל לצייר את הציור כמקשה אחת, ללא הבדל בין פריט אחד למשנהו, ככה לא יווצר רושם של חלקים "מודבקים", נסי לראות את מה שמולך כמו שהוא ללא משמעויות, אין כאן פנים, יש כאן צבע ותבנית.
מישהו בפורום כבר ייעץ לי פעם להפוך את הרפרנס ב180 מעלות, בצורה כזאת אנחנו מבטלים את המשמעות שמוחנו יצר ובמקום זה מציירים את מה שמולנו, אני חושב שזה יכול להיות ניסוי מלמד.
בעניין הפנים החיוורות, באותה מידה שאנחנו משקיעים זמן בכדי לתפוס את הצורה המדוייקת של הפנים (מה שהצלחת לעשות), חשוב מאוד להשקיע זמן ולתפוס את הגוון הממוצע של האיזור אותו אנחנו מתכוונים לצייר.
נערך לאחרונה ע"י junkiemonkey בתאריך 19-06-2006 בשעה 12:48.
|