04-07-2006, 15:58
|
|
|
חבר מתאריך: 03.09.05
הודעות: 2,857
|
|
אני הייתי עושה את זה שונה.
קודם כל, אין ממש צורך בפונקציית enterframe שתפעל לאורך כל המשחק, הרי את פעולת בדיקת מיקום חלק הפאזל אפשר לבצע רק כאשר משחררים ממנו את האחיזה. בקשר ללוגיקה עצמה, אני הייתי מגדיר מערך של קואורדינטות ועוד מערך של החלקים הנמצאים במקום הנכון. ברגע שהמשתמש שחרר את אחיזתו מחלק הפאזל שגרר, הייתי קורא לפונקציה שמפענחת את הindex שלו במערך על פי השם ובודק, בעזרת פונקציה נוספת, אם הוא נוגע בקואורדינטה המתאימה לו במערך בעזרת הindex שהוצאתי. אם כן, מאתחלים את המיקום שלו כך שיהיה שווה בדיוק לקואורדינטה, מוסיפים אותו למערך השני ובודקים אם אורך המערך שווה למספר חלקי הפאזל. אם המספר אכן שווה, סימן שהמשתמש סיים להרכיב את הפאזל.
_____________________________________
נערך לאחרונה ע"י -FoxyBrain- בתאריך 04-07-2006 בשעה 19:36.
|