06-07-2006, 17:33
|
|
|
חבר מתאריך: 11.09.05
הודעות: 990
|
|
קודם כל ,חילוץ כזה אפשר לבצע בשלוש שיטות (כי זה רכב צבאי...).
1. להביא רכב חזק ולימשוך ,אני משער שאם הוא היה מנסה למשוך וו גרירה לוו גרירה, הוא היה מצליח ,כי בזמן המשיכה הצד שקרוב לנגרר יורד למטה.
כשעושים רוורס הגלגלים האחוריים לא יעילים כי כל המשקל קדימה ,כשמוצאים קדימה יש עוד משקל על הגלגלים הקידמיים מהמנוע(בטנדרים זה עקרוני יותר מברכב רגיל).
נזק לגחון סביר מאוד בשיטה הזו.
2.מרימים עם ג'ק את הגלגל דוחפים שם משהו ,מוצאים את הג'ק עושים לו הגבהה מרימים שוב ,תוקעים עוד משהו ,עד שיש מספיק משקל אחורה כדי לצאת .צריך לשים לב שכשנוסעים אין בור בין ההרמה שבנינו לשיא הגובה.
3. לחפור ,פשוט חופרים החוצה את הגיבעה שמתחת האוטו,מעולה במקרה ויש נערים בגיבוש בסביבה...
בסך הכל נראה שמעט אלכסון היה פותר ת'בעיה (יותר מיד היה הופך ת'רכב) ,ובכלל קצת מודעות למבנה הרכב הייתה מונעת ממנו לנהוג ככה.
U367
אתה בטוח שיש מושג כזה מרחק סרנים רוחבי?
סרן זה הציר שבשני צדדיו הגלגלים ,אחד אחורי אחד קידמי, למה שאתה אמרת קוראים בסיס גלגלים עד כמה שידוע לי.
לכל מי שמפנטז על סוונה ,ה4X4 גבוהה יותר והפיכה יותר ,לגבי עבירות ,לא מספיק מכיר.
ביטיס ,אפשר לעבוד סוללת פיתה ,זה לא בריא להאמר ,עושה המון רעש ,והמון אבק,ולא אני לא מתכוון להמון תנופה.
וקצת מילים על הרכב הזה.
הוא הגיע לצה"ל כי הוא זול .
בארה"ב הנהורה מוטורית כל אחד בוחר בולמים לפי צורכו ,בארץ שמים את מה שהחברה שמה במקור, ואלו בולמים שמיועדים למשקל רב ,כדי להעלות את נתוני הרכב ,שם מי שלא צריך שם בולמים נמוכים יותר.
הבעיה היא שהרבה רכבים כאלה נוסעים רוב הזמן ריקים ( אם אני לא טועה משקל מלא הוא כ 700 ק"ג) ולכן הבולמים פתוחים מידי ולכן יש חוסר באחיזה בחלק האחורי ,
הצמיגים גם הם זולים יחסית ,וקטנים מהנמכרים בגירסה האזרחית בארה"ב,וכמובן עם סוליה בעלת פחות אחיזה .
_____________________________________
לפעמים חרבון זה כמו קרב , אתה חוזר עם חוויות שאף אחד לא רוצה לשמוע .
|