לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #2  
ישן 20-07-2006, 00:22
צלמית המשתמש של בן אור
  בן אור בן אור אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 24.02.05
הודעות: 17,595
שלח הודעה דרך ICQ אל בן אור שלח הודעה דרך MSN אל בן אור Facebook profile Follow me...
אתה מתחיל אז אני לא ממליץ לך להשתמש ב Event Handler Methods
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי medhopz שמתחילה ב "תזוזת עצם באופן רנדומלי"

אבל בחירה שלך:
onLoad ללא שירשור מביא לבסלול הבסיס, אז מה שאתה אומר הוא:
כאשר הפלאש נטען (על ההתחלה אז בכלל לא צריך) ה x שלו שווה למספר רנדומאלי וה y שלו שווה למספר רנדומלי.
בנוסף צור עליו משתנה speed שיהיה שווה ל5
אתה משנה את המיקום של כול האפליקציה, לא משהוא שאתה רוצה.

תוסיף ל left את speed ותחסר אותה מ right.
לא הגדרת את right או את left אז למה הוא אמור להוסיף או לחסר?
בנוסף זה על onLoad כאשר הסירטון נטען, הקוד הזה אמור לרוץ כול הזמן.

אתה צריך להוריד את onLoad בכול האפליקציה, למחוק את השורות של right ו left.
ולהוסיף קוד שיגיד:
כול פריים (onEnterFrame) תוסיף ל
קוד PHP:
 _root.Bugmc._x 

מספר רנדומאלי בין 0ל 10 פחות 5 (אני משער שתרצה שהוא יזוז גם אחורה.
את כול העסק של _root.Bugmc._x תעשה ל y שלו.

ונשארת לך רק הבעיה של יציאה מגבולות המסך, שאותה תנסה לפתור לבד
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 20-07-2006, 01:32
  -FoxyBrain- -FoxyBrain- אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.09.05
הודעות: 2,857
:S, אירועים זה בין הדברים הבסיסיים בפלאש. אם את זה מתחילים לא לומדים אז מה כן?
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי בן אור שמתחילה ב "אתה מתחיל אז אני לא ממליץ לך להשתמש ב Event Handler Methods"

הרי גם אתה מתחיל ואתה כן עובד איתם.

בקשר לשאלה, יש לך שתי אפשרויות- לקדם את האוביקט לעבר הקואורדינטה במהירות קבועה או שבכל רוטציה המהירות תקטן (וכך תקבל אפקט של ease).

האלגוריתם לאפשרות הראשונה הוא כזה:
תשיג את הקואורדינטה.
מצא את הזווית שלה.
בכל זמן נתון, תוסיף ל-x של האוביקט את הקוסינוס של הזווית כפול המהירות ול-y תוסיף את הסינוס שלה כפול המהירות.
ברגע שאתה מגיע לקואורדינטה, תפעיל את הפונקציה מחדש (וחוזר חלילה).

לשניה:
פשוט בעזרת הנוסחה הפשוטה:
קוד:
x=x+(n-x)/speed;
או בתרגום לפלאשית:
קוד:
this._x += (targetX - this._x) / speed;


אם לא הבנת משהו, אל תהסס לשאול
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה


נערך לאחרונה ע"י -FoxyBrain- בתאריך 20-07-2006 בשעה 01:40.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #5  
ישן 20-07-2006, 02:01
  -FoxyBrain- -FoxyBrain- אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.09.05
הודעות: 2,857
תשובה
בתגובה להודעה מספר 4 שנכתבה על ידי בן אור שמתחילה ב "מאיפה אתה אומר שהוא צריך להגיע למיקום מסוים?"

ציטוט:
יש לי עצם ואני רוצה להזיז אותו על המסך באופן רנדומלי (אל תדאגו עשיתי חיפוש)
אני רוצה שהוא יזוז ממקום למקום ולא יקפוץ

וגם אם תסתכל על הקוד, הוא בוחר קואורדינטה רנדומלית שאליה הוא רוצה להגיע.

ציטוט:
מתי הופכים ללא מתחילים? לפי ההגדרה שלך?

נתחיל מזה שצריך לדעת לתכנת מתוך רעיונות אישיים ולא copy & paste (כלומר, זה מתאפשר רק כשאתה מסוגל להבין מה אתה בעצם כותב).
לבנות כמה משחקים שלמים מקצועיים.
לעבוד מול שרתים וdb.
ניסיון ב oop, כדי לבנות מחלקות וקומפוננטות (ומפה גם נובעת ההבנה איך המחלקות המובנות עובדות).
והדבר הכי חשוב- לדעת ללמוד. פשוט לדעת לקבל ביקורת או עצות בלי להתווכח, לבוא מתוך רצון להבין ולא מתוך רצון להוכיח שאתה יודע כביכול (כך לעולם לא תוכל להתקדם).
בהצלחה
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #28  
ישן 25-07-2006, 00:19
  medhopz medhopz אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 19.06.06
הודעות: 327
קצת הסתבכתי...
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי medhopz שמתחילה ב "תזוזת עצם באופן רנדומלי"

ובכן אני מנסה לעשות שהעצם שלי יזוז למקום רנדומלי חדש אחרי שהוא הגיע למקום הראשון שאמרתי לו
חשבתי לעשות שאם הרדיוס של העצם שלי מתקרב למקום שאמרתי לו בהתחלה אז הוא יזוז למקום חדש

הרצתי חיפוש על רדיוס בפורום זה (מכיוון שעוד לא יצא לי להשתמש ברדיוס בפלאש)
אבל לא ממש מצאתי הסבר עליו
הדבר היחידי שמצאתי זה שהוא שווה לרוחב העצם חלקי 2
אז כתבתי... [=

קוד:
var radius = _root.Bug._width / 2;


Bug זה השם של הMC שלי

השאלה שלי היא :
איך אני אומר לו שאם הרדיוס שלו קרוב למקום שאמרתי לו (סתם נגיד..) ב 10 פיקסלס אז הוא יעשה משהו
ניסיתי דברים שאני מתבייש להראות \: (הם ממש לא בכיוון)


מקווה שהבנתם (:
ניסיתי להסביר כמה שיותר טוב
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #30  
ישן 25-07-2006, 12:24
  -FoxyBrain- -FoxyBrain- אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.09.05
הודעות: 2,857
טוב, אתה מסתבך פה... לא נראה לי שאתה מבין מה זה רדיוס :|
בתגובה להודעה מספר 28 שנכתבה על ידי medhopz שמתחילה ב "קצת הסתבכתי..."

תעבור על האשכול הזה, אתם רוצים בערך את אותו הדבר.
אני אסביר לך את המבנה שאני חשבתי עליו:
  • פונקציה שבוחרת קואורדינטה מסוימת ומאכסנת אותה באוביקט.
  • פונקציה שמזיזה את המוביקליפ הנתון לעבר הקואורדינטה הנתונה במהירות נתונה.
  • פונקציה שבודקת אם המרחק בין המוביקליפ לקואורדינטה שווה ל0.
תחילה אתה קורא לפונקציה שבוחרת קואורדינטה רנדומלית. לאחר מכן, בsetInterval אתה קורא לפונקציה שמזיזה את המוביקליפ לעבר הקואורדינטה שקיבלת. בתוך הפונקציה הזאת, אתה קורא לפונקציה שבודקת את המרחק ובודק אם היא מחזירה לך ערך של true (כלומר, אתה תחזיר בה ערך של true כאשר המרחק הוא 0), אם כן, אתה מנקה את הinterval, מקבל קואורדינטה רנדומלית חדשה מהפונקציה וקורא שוב לפונקציה שמזיזה את המוביקליפ בsetInterval וחוזר חלילה .
_____________________________________
תמונה שהועלתה על ידי גולש באתר ולכן אין אנו יכולים לדעת מה היא מכילה

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:23

הדף נוצר ב 0.11 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר