לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה ‎print ‎"Hello World!"; if‎ ‎not rules.‎know ‎then rules.‎read(); חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > תכנות ובניית אתרים
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #9  
ישן 29-12-2004, 18:23
  ASHVAK ASHVAK אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 16.06.03
הודעות: 247
אתה לא חייב לחכות עד שתגדל... (חח), תמיד יש אטרנטיבה...
בתגובה להודעה מספר 8 שנכתבה על ידי דור שמתחילה ב "אולי בכל זאת?"

לא הבנתי איך הכנסתם לפה סינוס וקוסינוס בדיוק. בכל מקרה לפי מה שאתה אומר:
1) כדור מתחיל לעוף מצד ימין לצד שמאל בתנועה רנדומלית.
2) כאשר הכדור מתנגש עם MC מסויים הMC עובר לפריים מסויים (נגיד איש עומד, ואז אנימציה של חבטה).
3) בעת החבטה הכדור עף בזווית מסויימת.

1) אמרת שיש לך כבר גרביטציה. אז תן לMC של הכדור , ברגע שהוא נטען [(onClipEvent(load] משתנה שייהווה כמהירות רנדומלית ]speed=random(100)[. ובכל פעם שהוא נטען מחדש [(onClipEvent(enterFrame] תן לו את הX הנכחי + הSpeed
[_x+=speed].



לגבי ציר הY פשוט תן לזה משתנה כולשהו ושכל פעם הY ירד (בנגיד 1) (חשוב לתת את זה בתור משתנה, הסבר אחר כך).
_y-=up


2) תשתמש ב hitTest כדי לגלות אם יש התנגשות. ו _parent.myMc.gotoAndPlay() בשביל לשלוח את הMC לאנימציה של החבטה. בתוך ה IF תן למשתנה goDown ערך של אמת,ותשנה את המשתנה של ה _parent.up כלומר של המשתנה שגורם לכדור לעלות, ותעלה אותו בכמה, כי הרי אחרי הפגיעה הוא עולה יותר מהר ותן לו תלות ב T.. כלומר
_parent.up= 60-t
(אל תשכח לאפס את t בפעם הראשונה שהמצגת נטענת!, בעצם כל משתנה תאפס אותו)

נחזור לכדור:
בשביל שהכדור לא יימשיך בעלייה מתמדת עלייך להוסיף משתנה שיעלה כל שניה (בערך), וייגרום לכדור לעלות ולרדת. פשוט שים בMC שנטען כל שניה ערך שיעלה ב 1.
if (goDown==true){
t++;
}

_parent.up= 60-t ייגרום ל _y לעלות, להאיט בעליה , לעצור ואז ליפול.

3) תעשה את השלבים הקודמים , תציג את המצגת ונראה איך נוכל להמשיך לעזור לך.
_____________________________________
~-LiViDuS-~

...Previous knowen as AshvaK...

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #12  
ישן 29-12-2004, 23:55
צלמית המשתמש של Rutasashi
  Rutasashi Rutasashi אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.10.04
הודעות: 1,341
אשב"ק
בתגובה להודעה מספר 9 שנכתבה על ידי ASHVAK שמתחילה ב "אתה לא חייב לחכות עד שתגדל... (חח), תמיד יש אטרנטיבה..."

לא ממש התעמקתי בפיתרון שלך אבל אני יגיד לך למה צריך טריגו כאן

אם אתה רוצה שיהיה לך מהירות (נגיד 100) בכיוון ציר ה-x אתה עושה מהירות התחלתית של x_ בתור 100 ו מהירות התחלתית של y_ בתור 0

אם אתה רוצה שיהיה לך מהירות בכיוון ציר ה-y אתה עושה מהירות התחלתית של y_ בתור 100 ו מהירות התחלתית של x_ בתור 0

אם אתה רוצה שיהיה לך מהירות 100 בזווית אלפא כלשהי אז אתה עושה שהמהירות ב y יהיה sin של הזוית אלפא כפול המהירות, והמהירות בציר ה x תהיה cos של הזוית אלפא כפול המהירות, ככה החפץ (הכדור) יזוז במהירות מסויימת באיזושהיא זווית

הוא יכול להעתיק את העובדה הזאת ולקבל אותה... אבל אז הוא הולך לכתוב קוד שהוא לא מבין... הוא בכלל לא יבין אפילו מה הם ה SIN ו ה COS

(ואדמירל אם אתה לא מבין איך ה SIN ו ה COS הגיעו לשם אז תחשוב על המהירות בתור יתר במשולש שווה שוקיים שהצלעות שלו מקבילות לציר ה X וציר ה Y)
_____________________________________
חתימתכם הוסרה כיוון שלא עמדה בחוקי האתר. לפרטים נוספים לחצו כאן. תוכלו לקבל עזרה להתאמת החתימה לחוקים בפורום חתימות וצלמיות.

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 18:55

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר