29-12-2004, 18:23
|
|
|
חבר מתאריך: 16.06.03
הודעות: 247
|
|
אתה לא חייב לחכות עד שתגדל... (חח), תמיד יש אטרנטיבה...
לא הבנתי איך הכנסתם לפה סינוס וקוסינוס בדיוק. בכל מקרה לפי מה שאתה אומר:
1) כדור מתחיל לעוף מצד ימין לצד שמאל בתנועה רנדומלית.
2) כאשר הכדור מתנגש עם MC מסויים הMC עובר לפריים מסויים (נגיד איש עומד, ואז אנימציה של חבטה).
3) בעת החבטה הכדור עף בזווית מסויימת.
1) אמרת שיש לך כבר גרביטציה. אז תן לMC של הכדור , ברגע שהוא נטען [(onClipEvent(load] משתנה שייהווה כמהירות רנדומלית ]speed=random(100)[. ובכל פעם שהוא נטען מחדש [(onClipEvent(enterFrame] תן לו את הX הנכחי + הSpeed
[_x+=speed].
לגבי ציר הY פשוט תן לזה משתנה כולשהו ושכל פעם הY ירד (בנגיד 1) (חשוב לתת את זה בתור משתנה, הסבר אחר כך).
_y-=up
2) תשתמש ב hitTest כדי לגלות אם יש התנגשות. ו _parent.myMc.gotoAndPlay() בשביל לשלוח את הMC לאנימציה של החבטה. בתוך ה IF תן למשתנה goDown ערך של אמת,ותשנה את המשתנה של ה _parent.up כלומר של המשתנה שגורם לכדור לעלות, ותעלה אותו בכמה, כי הרי אחרי הפגיעה הוא עולה יותר מהר ותן לו תלות ב T.. כלומר
_parent.up= 60-t
(אל תשכח לאפס את t בפעם הראשונה שהמצגת נטענת!, בעצם כל משתנה תאפס אותו)
נחזור לכדור:
בשביל שהכדור לא יימשיך בעלייה מתמדת עלייך להוסיף משתנה שיעלה כל שניה (בערך), וייגרום לכדור לעלות ולרדת. פשוט שים בMC שנטען כל שניה ערך שיעלה ב 1.
if (goDown==true){
t++;
}
_parent.up= 60-t ייגרום ל _y לעלות, להאיט בעליה , לעצור ואז ליפול.
3) תעשה את השלבים הקודמים , תציג את המצגת ונראה איך נוכל להמשיך לעזור לך.
_____________________________________
~-LiViDuS-~
...Previous knowen as AshvaK...
|