לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > מחשבים > חומרה ורשתות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 29-07-2006, 01:50
  Apollo Apollo אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 28.10.01
הודעות: 907
שלח הודעה דרך ICQ אל Apollo
באג ב"באג".

מכתב שנשלח לשירות הלקוחות (יש כזה דבר בכלל?) של "באג" לפני מעל כחודש, ועדיין לא נענה


שלום רב.

ביוני לפני כשנה רכשתי את מתאם ה-Bluetooth של Targus, דגם ACB10.
מאותו היום לא הפסיקו הבעיות. לא משנה כיצד ניסיתי להתקין את המתאם (עפ"י ההוראות המצורפות, עפ"י הצעות שונות של התמיכה הטכנית שלכם וכו'),
הוא פשוט לא פעל (לא זוהה ע"י המחשב כשמוכנס ל-USB).

לאחר כחודשיים חזרתי לחנות עם הבעיה, שלחו את המתאם למעבדה והחליפו לי אותו באחד אחר, דגם זהה כמובן.
הבעיות לא פסקו. אמנם היה שיפור קל, ואף הצלחתי להשתמש במתאם לזמן מועט מרוש,
אך בעיית האי-זיהוי ע"י המחשב המשיכה והמשיכה, עד ששוב הגיעה למצב שהמתאם אינו עובד או מזוהה כלל.
את מס' פעמים שבהן הצלחתי להשתמש בו ולהגשים את מטרתו של המוצר - ניתן לספור על כף יד אחת.

לא ייתכן כי אני רוכש מוצר במיטב כספי (150 ש"ח דאז) ואני צריך "להילחם" איתו כל העת, כאשר כמעט כל הזמן הוא מסרב לפעול כלל, ופשוט תקול. היכן התמורה לכספי? ואיפה האחריות של הרשת כאשר אתם משווקים ומוכרים דגם תקול, שלא ניתן להשתמש בו לייעודו?

מצפה לתשובה בהקדם,

בתודה,
XXX XXXX (השם שמור במערכת)
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #8  
ישן 29-07-2006, 03:30
צלמית המשתמש של HEN_K
  HEN_K HEN_K אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 10.05.06
הודעות: 583
יונתן (הקטן) איך אתה מקצין! אולי אתה רוצה גם לתלות אותי....
בתגובה להודעה מספר 7 שנכתבה על ידי yonishtr שמתחילה ב "קודם כל אני לא רשמתי את ההודעה"

אולי ההערות הלא עדינות שלך (בלשון המעטה) גורמות לאנשים לעזוב את הפורום? אולי ההערות הלא עדינות שלך מורידות את הרמה של הפורום? קח בחשבון שאתה לא יודע אם מי אתה מדבר יכול להיות שאני בן 9 אבל יכול להיות גם שאני אדם בוגר ואני יכול להיות אבא שלך, אז מן הראוי שתגיב בצורה יותר סולידית.
לא היה לי מספיק ברור שהוא רוצה להמליץ לא לקנות בחנות ,הוא ציטט את המכתב וזהו, בלי לרשום מה הוא רוצה בכלל, וכמו שאתה רואה גם התנצלתי.
"את אותו הכבוד שאתה מצפה לקבל, גם אנשים אחרים מצפים לקבל", המשפט הזה לא מסתדר לי עם התגובה החריפה שלך יתר על המידה.

לילה טוב
HEN_K
_____________________________________
אדם חכם לומד מהטעויות שלו,


אדם ממש חכם לומד גם מטעויות של אחרים.


נערך לאחרונה ע"י HEN_K בתאריך 29-07-2006 בשעה 03:46.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #15  
ישן 29-07-2006, 23:03
  Rationalist Rationalist אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.12.05
הודעות: 3,216
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Apollo שמתחילה ב "באג ב"באג"."

"באג" ידועה בשירות הלקוחות הירוד (מושג יפה יותר מ"לא קיים") שלה. עצם העובדה ששירות הלקוחות נמצא באיזה חור שנקרא מושב בין-שמן, משק 33, מעידה על כך.

אין ממש טעם לחפש את המנכ"ל המעופף שלהם, מכיוון שהוא יהיה בחו"ל. ואין ממש טעם להתלונן בפניי אחראית שירות הלקוחות שלה, בעלת השם המוזר, משום שהיא תהיה חולה / באירוע משפחתי וכו'. אגב, אותה אחראית שירות הלקוחות מחזיקה בתפקיד סמנכ"ל מוזר מאוד - היא אחראית על אף אחד (וזה משום שאת שירות הלקוחות עושים ב-Out Sourcing - מיקור חוץ - כל מיני חבר'ה מחבר העמים שלא מדברים עברית ולא יושבים פיזית בבניין שקשור ל"באג").

בקיצור, בכדי לקצר עניינים שלח מכתב רשום למנכ"ל רשת מודן (תתפלא), עודד מודן. במקביל, שלח מכתב מפורט עם התלונה ליצרן החומרה (איפה שהוא לא יהיה, ע"י דואר אלקטרוני), שייכנס לעובי הקורה במהירות.

ודבר אחרון - בפעם הבאה שאתה קונה ברשת "באג", תן לעצמך כאפה לפני זה.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #17  
ישן 30-07-2006, 01:36
צלמית המשתמש של HEN_K
  HEN_K HEN_K אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 10.05.06
הודעות: 583
אגב גם המוכרים שם ממש לא מקצועיים
בתגובה להודעה מספר 1 שנכתבה על ידי Apollo שמתחילה ב "באג ב"באג"."

לא מזמן הסתובבתי בקניון ואמרתי לעצמי בוא ניכנס לבאג.
אני נכנס ויושב בחור מומחה מאין כמוהו ... שאלתי אותו כמה דברים על לוחות AM2 ולהפתעתי הוא ענה לי: "מה זה AM2??".
כמה ימים אחרי זה הייתי בקניון נוסף ואמרתי לעצמי בוא ניכנס לבאג ונבדוק אם כל הרשת כזאת מבישה או רק החנות הספציפית ההיא.
גם הפעם אני נכנס וגם הפעם יושב שם מומחה חומרה מדופלם וגם הפעם למרבה ההפתעה (או שאולי לא) המוכר לא יכל לענות לי על שאלותי.... עכשיו אחרי שקראתי פה שגם השרות שלהם פגום וגם המוצרים שלהם פגומים (תודה ל APOLLO), אני לא יקנה שם ויותר מזה, אני גם ימליץ לאנשים אחרים לא לקנות שם!
_____________________________________
אדם חכם לומד מהטעויות שלו,


אדם ממש חכם לומד גם מטעויות של אחרים.


נערך לאחרונה ע"י HEN_K בתאריך 30-07-2006 בשעה 01:40.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 09:28

הדף נוצר ב 0.06 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר