לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה פורום זה מיועד להחלפת דעות בלבד. אין באמור בפורום זה משום תחליף לייעוץ משפטי מקצועי ואין להסתמך על הנכתב בו חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > השכלה כללית > משפטים וצרכנות
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 31-07-2006, 01:24
  ishais ishais אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.07.06
הודעות: 4
חוות דעת וביקורת על נטוויז'ן

הייתי לקוח של נטוויז'ן במשך 7 שנים (מ-1999) עד לאחרונה (תשתית דרך HOT). דבקתי בהם גם למרות שהם לא היו הזולים או הטובים ביותר. לפני חודש גיליתי שחוייבתי במשך שנתיים על 2 חשבונות למרות שאחד מהם ביטלתי בספטמבר 2004. החשבון ש"בוטל" חוייב כל חודש ב-100ש"ח בנוסף לחשבון הנוסף שחוייב ב-59 ש"ח כל חודש. את החשבון הראשון יצרתי לאחד העובדים בחברה שהייתה לי ולאחרונה סגרתי כיוון שאני גר בחו"ל קרוב ל-3 שנים ולא יכלתי לנהל את החברה בשלט רחוק. את החשבון השני השארתי עובד בבית הורי. לתדהמתי גיליתי לפני חודש שהחשבון הראשון לא בוטל כבקשתי לפני שנתיים, למרות ששלחתי פקסים כפי שהתבקשתי ע"י נציג השירות באותו זמן. לאחר 7 נציגי שירות (!) שניסו לשכנע אותי לא לבטל את המנוי ו-4 ימים של מרדפים (התקשרתי מחו"ל – אמרו שיחזרו אלי ולא חזרו) הגעתי למנהל שירות לקוחות (אני חושב ששמו תומר גינזבורג) שהתייחס אלי כאל שקרן ורמאי ואמר "אם שלחת פקס הוא היה מגיע. אם לא הגיע סימן שלא שלחת", זאת למרות שהיה רשום אצלם שאכן ביקשתי להפסיק את המנוי באותו יום. אמרתי לו שמן הסתם אין ברשותי את הפקס שנשלח שנתיים קודם ושאני מבקש לקבל החזר על הסכומים שחוייבתי בשנתיים האחרונות, או לפחות חלק מהם. לאחר שנעניתי בשלילה גורפת (ציטוט: "אין סיכוי") דרשתי בתגובה לבטל את שני המנויים לאלתר ונאמר לי שמכיוון ששדרגתי את המנוי השני והתחייבתי לתקופה של חצי שנה אני לא יכול לנתק אותו עכשו ואם אני אנסה לעשות זאת נטוויז'ן "ימצאו דרך לחייב אותי על חצי שנה, הרבה אנשים כבר ניסו ולא הצליחו". עניתי שהחיוב נעשה דרך חברה שבשלבי סגירה ונאמר לי ש"כדאי שהיה לך כסף בחשבון אחרת יגיעו אליך דרך עורכי דין". אכן שדרגתי את החיבור ל-2.5 מגה מ-1.5 מגה – ימים ספורים קודם! בגלל זה אני חייב להשאר מחובר חצי שנה בתשלום?! הרגשתי השפלה ושאט נפש מהיחס המחפיר. יום לאחר מכן התקשרתי שוב לשירות לקוחות ודיברתי עם בעז שדווקא ניסה לעזור לי ואמר לי שרשום לו שטרקתי את הטלפון בפניו של תומר, דבר שהיה שקר גס. 7 שנים הייתי לקוח נאמן של נטוויז'ן וכשביקשתי פיצוי על מחדלים שלהם קיבלתי יריקה בפנים. מאז אני בבזק בינלאומי (עברתי גם ל-ADSL במקום כבלים) ומאושר מאיכות החיבור (אין ניתוקים בכלל) ומשירות הלקוחות המהיר. אני לנטוויז'ן לא חוזר יותר בחיים!
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #3  
ישן 02-08-2006, 22:32
  ishais ishais אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 31.07.06
הודעות: 4
בתגובה להודעה מספר 2 שנכתבה על ידי _ED_ שמתחילה ב "אני מציע שתכתוב מכתב לנטויז'ן"

כן אני יודע שאני יכול לתבוע אותם בבימ"ש לתביעות קטנות, אבל הזמן שלי וההשקעה בזה מוציאה לי את החשק להתחיל.

לא שמתי לב מכיוון שהחיוב החודשי היה דרך החברה שלי ובגלל שגרתי בחו"ל. כל הדיוור של החברה, כולל חשבונות, הלכו ישירות לרואה החשבון. לפני שעברתי לחו"ל בצורה קבועה עשיתי סדר בכל החשבונות,
כולל נטוויז'ן. האמת הייתי צריך לוודא שאכן החשבון בוטל. במקרה ראיתי חיוב מהם לפני חודש כשחזרתי לגור בארץ. משם התחיל כל הבלגאן. אני רק רוצה להעביר הלאה את מה שעברתי עם החברה הזאת. הם עשקו אותי, דפקו אותי, איימו עלי, והתייחסו אלי כמו אל פושע. זה לא מקובל, אני הלקוח ולא הם. במקום לתת לי צ'ופר על ה-2000 ש"ח המיותרים ששילמתי (והם מודים שלא גלשתי אפילו שניה בשנתיים האחרונות בחשבון הזה) הם ירקו לי בפנים. פשוט בושה וחרפה, לא נתקלתי ביחס כזה מעולם.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 08:21

הדף נוצר ב 0.05 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר