11-08-2006, 18:02
|
|
|
חבר מתאריך: 16.11.05
הודעות: 81
|
|
זקוק לטיפים לנהיגה בפומה/טנק
קודם כל, אני רוצה להתנצל על כך שאני מציף את הפורום בהרבה הודעות.
אני פשוט רוצה לסגור כמה נושאים לפני שאני חוזר לצבא.
אני נהג פומה, והייתי שמח אם נהג שיריונר יוכל לתת לי קצת טיפים בנהיגה.
בהנדסה עוברים הכשרה דיי קצרה על הרק"מ, לאחר ההכשרה, מתרגלים מס' שבועות באימון מתקדם, ואחר כך, שתופסים קוים חי"ר, לא יוצא להתעסק עם הפומה כלל. לפני המלחמה לנהגים עשו ריענון קצר זאת לאחר שהם לא ראו פומה שנה ו 2, ואחר כך התחילו המבצעים, ומה והמון פומות פרסו זחל, בתוך שטח לבנון. אני אישית פרסתי זחל בעמק שמוקף כפרים לבנונים. ביקשנו ריענון ממפקדים אבל אף אחד מהמפקדים לא עבר הכשרה על הכלי. (פעם כל מפקד היה מקבל הסמכה של נהג) והקצינים עסוקים מידי בשביל לסייע לנו. פריסת זחל בלבנון משמעותה השבתת הפומה - משום שהפומה נגררת בשטח קשה, הבוגים נשחקים, רוב פלטות המיגון נופלות, וקורות עוד ים תקלות. (אני לדוגמא איבדתי את הברקסים באמצע גרירה, ובכמה ירידות שהתנגשתי בD9 שגרר אותנו)
מכיוון ששיריונרים מבלים הרבה על הרק"ם שלהם, אני מעוניין לקבל טיפים - א - כיצד למנוע פריסת זחל
ב - איך כדאי לנווט את הפומה בעת גרירה ג - כיצד ניתן למנוע התהפכות עם הפומה.
תודה
|