17-08-2006, 16:18
|
|
|
חבר מתאריך: 03.09.05
הודעות: 2,857
|
|
טוב, בוא נעשה קצת סדר...
כל מה שאתה צריך לעשות זה להדביק את היריות מחוץ למוביקליפ של הרובה שלך.
אין צורך לשמור את הזווית, רק כשאתה יוצר אותה אתה מגדיר לו באיזו זווית להתקדם ובאיזו מהירות.
אולי תגיד בדיוק איפה אתה מתקשה?
עכשיו, דרגון. זה לא הכי טוב לערב בין גרפיקה לתכנות. אם רוצים לעבוד נכון, ממאפיינים בכלל לא צריך לקבל נתונים. מוצאים את הזווית ורק אז מציגים אותה על הבמה בעזרת rotation. כלומר, שומרים את הזווית במשתנה ומגדירים שהrotation יהיה שווה למשתנה. אם לחצו על העכבר, לוקחים את אותו משתנה ובו משתמשים כדי לנתב את הכדור - בשום אופן לא מוציאים את הזווית מתוך מאפיין הrotation של הרובה.
|