לוגו אתר Fresh          
 
 
  אפשרות תפריט  ראשי     אפשרות תפריט  צ'אט     אפשרות תפריט  מבזקים     אפשרות תפריט  צור קשר     חץ שמאלה - ברוכים הבאים לפורום מוטוריקה ורכב, אנא קראו את כללי הפורום - חץ ימינה  

לך אחורה   לובי הפורומים > תחביבים > מוטוריקה ורכב
שמור לעצמך קישור לדף זה באתרי שמירת קישורים חברתיים
תגובה
 
כלי אשכול חפש באשכול זה



  #1  
ישן 26-08-2006, 01:26
צלמית המשתמש של ssehs
  ssehs ssehs אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 03.05.04
הודעות: 1,991
שלח הודעה דרך ICQ אל ssehs
לא הייתי פה כמה זמן והנה חזרתי עם כתבה

לא הייתי פה איזה שבועים יותר נכון לא כתבתי אבל הצצתי בפורום...
התגעגתי.. אז חזרתי הייתי בפורומים אחרים אפילו אני מנהל פורום שלם בעל 1500 רשומים
אבל אין כמו כאן...
אז הנה צ'ופר...!
ה2006 Volkswagen Iroc Concept

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.rsportscars.com/foto/06/iroc06_02.jpg]

מנוע 2000 סמ"ק
הנעה קדמית
טורבו: Twincharged
מגדש טורבו
ועוד מגדש סופר טורבו
ABS ו..210 כוחוס סוס
פירוט קטן על רעיון הטורבו:
הטורבו הרגיל נכנס לפעולה רק בסל"ד מסויים .. אני אסביר ויתן דוגמא במכונית אוטומטית
אם נגיד סתם אתה בהילוך רביעי על 70% מהסל"ד שבהילוך...
אתה לוחץ פול גז במכה.. שזה נקרא קיק דאון (KICK DOWN=דוושה למטה..)
מה שהאוטו יעשה אוטומטית דרך המחשב נהיגה זה להוריד הילוך
ואז יהיה לך יותר כוח להאצה.. ברגע שהאוטו יוריד הילוך.. הטורבו יבוא ויעזור לו להאיץ כמו מטורףף
בעוד שהסופר צ'רג'ר שזה המגדש-על פועל תמיד.. ולא רק דוחס אויר לבוכנות .. אלא דוחס אויר קר שזה בעצם אויר דחוס ואז שהוא מתחמם בבוכנה הוא תופס יותר נפח ובנוסף לזה דוחף ומזריק דלק לבוכנה וחוסך מהמנוע מאמץ מיותר על יניקה.
תמונות:

[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.rsportscars.com/foto/06/iroc06_03.jpg]


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.rsportscars.com/foto/06/iroc06_05.jpg]


[התמונה הבאה מגיעה מקישור שלא מתחיל ב https ולכן לא הוטמעה בדף כדי לשמור על https תקין: http://www.rsportscars.com/foto/06/iroc06_inter2.jpg]


תהנו!..
פרטים נוספים בקרוב!.
תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
  #14  
ישן 29-08-2006, 18:18
  CaRTeR CaRTeR אינו מחובר  
 
חבר מתאריך: 20.06.03
הודעות: 5,125
יש טעות, אבל מקורה באמת
בתגובה להודעה מספר 13 שנכתבה על ידי _*nos*_ שמתחילה ב "ישנה טעותת.."

"
AutoWeek is speculating a choice of three engines for when the car becomes available in late 2008: a 1.4-liter, 210-hp four-cylinder Twincharger gasoline engine; a turbocharged 2.0-liter 240-hp four-cylinder; and a 3.6-liter 280-hp V6 possibly with 4Motion all-wheel drive
"
http://www.autoblog.com/2006/08/24/...ncept-unveiled/

אלה אפשרויות המנועים שאפשריים בשבילה.

אכן הגרסא של גולף GT מצוידת במנוע 1.4 כזה, המגמה באירופה עכשיו היא לייצר מנועים קטנים חסכוניים וחזקים, היה לי קצת טמוע כמו שאמרתי בתגובה בהתחלה.

כמו כן בגרסא החזקה ביותר ישנה אפשרות למערכת 4ע4, ובתיבות ההילוכים מערכת של שישה הילוכים
ידנית, או 7! הילוכים בDSG המפורסמת.
_____________________________________
‎"הביאוהו חי או מת, מוטב חי. זה יהיה חשוב מאד עבור הנוער שלנו"

תגובה ללא ציטוט תגובה עם ציטוט חזרה לפורום
תגובה

כלי אשכול חפש באשכול זה
חפש באשכול זה:

חיפוש מתקדם
מצבי תצוגה דרג אשכול זה
דרג אשכול זה:

מזער את תיבת המידע אפשרויות משלוח הודעות
אתה לא יכול לפתוח אשכולות חדשים
אתה לא יכול להגיב לאשכולות
אתה לא יכול לצרף קבצים
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך

קוד vB פעיל
קוד [IMG] פעיל
קוד HTML כבוי
מעבר לפורום



כל הזמנים המוצגים בדף זה הם לפי איזור זמן GMT +2. השעה כעת היא 04:59

הדף נוצר ב 0.07 שניות עם 10 שאילתות

הפורום מבוסס על vBulletin, גירסא 3.0.6
כל הזכויות לתוכנת הפורומים שמורות © 2024 - 2000 לחברת Jelsoft Enterprises.
כל הזכויות שמורות ל Fresh.co.il ©

צור קשר | תקנון האתר