02-09-2006, 12:16
|
|
|
חבר מתאריך: 16.10.05
הודעות: 204
|
|
טוב, אולי אני אתחיל לתרום לאשכול הזה...
בקשר לשאלות:
1. הרוב נופלים בטיסות- בין אם זה במכין או בבסיסי. מה שהם מחפשים, בשורה התחתונה, זה טייסים טובים שאפשר ללמד אותם הכול ביחסית קצת זמן. אם תזכור את זה, אולי בסופו של דבר תבין למה כולם עפים...
2. בד"כ מפסיקים להפיל אנשים אחרי ראשוני. למה? אף אחד לא נופל בשנת ההשכלה כי זאת שנה נוחה מאוד ללימודים. עמוסה מאוד, שלא תבינו לא נכון, אבל התנאים מאוד נוחים ללמידה. נוסעים לאוניברסיטה פעם בשבוע וכו'. בשלב המתקדם, חצי השנה האחרונה, כמעט ואף אחד לא נופל כי זה מאוד טיפשי לבזבז אותך כטייס, לאחר שהצבא כבר הספיק לבזבז עליך תואר. אני לא אומר שלא מעיפים, כן מעיפים, אם כי ממש ממש מעט, ואני גם לא זוכר שמאז התואר העיפו מישהו ממגמת קרב או מסוקים או נווטי קרב- כלומר, רק נווטי תובלה ומכוננים. כל השאר שכן נפלו ממגמות אחרות חתמו ויתור.
טיפים: תשקיעו תמיד, גם בטיסות, למרות שחודש טייסת הוא התחפשנות אחת גדולה. כמעט ולא נמצאים עם המפקדת, רק שעות ספורות ביום, והשיגרה מאוד נוחה, כי פתאום מותר צ'ופרים בטייסת, ולישון, ואין זמנים וכו'.
אל תילחצו בטיסות, למרות שזה יקרה לכולם... תנסו לגלות בגרות וחוסר לחץ והתרגשות.
הלימודים זה שוק.
הטירונות אינטנסיבית אבל לא כ"כ קשה. סתם מבאסת כזאת כי סוגרים הרבה וכל הזמן אתה מתאמץ
תנסו תמיד לעבור את המבחנים גם אם אתם חושבים שאתם טיפשים גמורים ושלא תצליחו בגלל שאין לכם 5 מתימטיקה ופיזיקה. לא קשה לעבור, כולם מצליחים בסופו של דבר.
אף פעם אל "תצאו חוצץ" כנגד הצ'קרים יותר מדי. קבלו את ההוראות שלהם ותפנימו כי זה מה שהם רוצים לראות- השתפרות, לימוד על הקרקע וכו', אבל מצד שני, אל תהיו אטומים גמורים ותעשו כל מה שהצ'קר אומר לכם גם אם זה הדבר הכי לא הגיוני שיש. אתם בני-אדם וגם כך הצ'קר. לי היה צ'קר שאחרי הטיסה, בתיחקור, הוא העיר לי הערות שבכלל לא היו קשורות אליי. הערתי לו על כך ובסוף התברר שהוא חשב שאני הוא הבן-זוג שלי. זה קורה ותאמינו לי זה מבאס לחשוב אחרי שנפלתם שיכולתם לשנות את חוות הדעת של הצ'קר עליכם, כי זה בעצם מה שקובע את רמת הטיסה שלכם.
_____________________________________
"צדיק ורע לו, רשע וטוב לו"
|